The Financiel Diet (hebben ook veel content over budgetteren en financiën) heeft daar een leuke podcast (die ook gewoon op YouTube staat) over: https://www.youtube.com/channel/UCSPYNpQ2fHv9HJ-q6MIMaPw o.a. met Kelly Cutrone (remember her, fans van The Hills en The City).
Ja, waarom lezen ze dat boek eigenlijk niet in de FF boekenclub?
Heb net ook de video van Marlieke en Sanny bekeken en ja Marlieke is echt gehaast en vind haar niet zo aardig. Maar daarentegen vind ik Sanny echt ontzettend gestresst, lijkt continu buiten adem en heel erg defensief.
Vreemd dat je dat als interviewer niet zelf merkt. Denk dat een time out (even camera weg en acclimatiseren) hen allebei deugd had gedaan. Sanny lijkt me wel zo’n persoon waar je eerlijk tegen kan zeggen dat de ‘energie’ even niet goed zit. (Marlieke ken ik verder niet, nooit eerder een video van bekeken)
Marlieke vindt zelf dat ze scherpe vragen stelt maar ik vind dat ze snauwt. Je kunt met veel meer wegkomen als je het aardiger brengt.
Ik denk dat het een wisselwerking is. Marlieke stelt haar vragen best op een agressieve toon, nogal kortaf, ook als het geen aanvallende vragen zijn. En Sanny is volgens mij behoorlijk beïnvloedbaar door de sfeer van haar omgeving. Ik vind haar bijvoorbeeld soms ook erg energiek en hyper als ze met haar vriendinnen is, in groepen of op events of feestjes (voor mij persoonlijk een beetje too much en all over the place). Als ze met rustigere types is, is ze zelf ook veel rustiger. Dat valt me in ieder geval heel vaak op in haar vlogs, echt 2 uitersten.
Ja dat denk ik ook zeker. Maar vind het dan zo opvallend dat Sanny dit blijkbaar zelf niet opmerkt en gewoon zegt: “ho, laten we even stoppen, dit is geen relaxte energie/sfeer, laten we even opnieuw beginnen”.
Ze pretendeert toch altijd zo’n enorm goede helicopterview te hebben maar dat valt dan ook wel mee.
Ik snap ik een keer een stuk beter waarom Anna Nooshin met hem bevriend is. Vond hem al zo nietszeggend en a-typisch voor haar vriendenkring.
Hij zal vast nog leuke contacten hebben.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met dat interview van Marlieke met Sanny. Heb ook niet het idee dat Sanny het vervelend vind. Ik dacht dat zij elkaar ook al wel kenden, maar kan er geen bewijs van vinden. Dus dat zal ik wel verzonnen hebben.
Ze zegt op de helft van het jaar meer te verdienen. Ze heeft haar vlogs ook gewoon verlengd (10 min +) & ongelooflijk veel reclame erin gegooid. Daarom verdient ze opeens meer, maar het is wel vet irritant.
Ja die vlogs heeft ze verlengd zodat ze zelf kan bepalen waar en hoeveel reclame ze in de vlogs doet. Ze zei zelfs dat ze dat nog kon doen met terugwerkende kracht
Ik heb nu de andere filmpjes van Spieken met Marlieke gekeken en die vind ik veel leuker.
Ik vraag me af of al die YouTubers die clickbait-titels bedenken zich niet een beetje vies voelen als ze weer eens zo’n onnozele titel neerkwakken. Ik krijg er namelijk plaatsvervangend al een viezig gevoel van.
Vind het echt een heel ongelukkig interview. “Geef eens een kusje”, opmerkingen over haar lichaam, die vragen over seks… Echt heel erg dwingend, alsof ze meer bezig is met het resultaat van de video dan met Sanny zelf.
Als je haar comments leest benoemt ze dat ze graag een interview wil dat ‘anders is dan anders’ met een rauw randje maar ik vind het zo erg geforceerd.
Het wordt hier vaker besproken, ik snap die vriendschap tussen Bonnie, Sarah en Lotte echt niet. Het lijkt me zooo saai en truttig en geforceerd.
Ja maar ze zijn echt nooit uitgepraat hoor!!
Wow, een keer een blogpost die ik ga bespreken, zo oldskool haha. Ik vond dit zo’n lieve blogpost:
En ze hebben super leuke gesprekken over wat ze op hun broodje gaan eten!!!