Ja precies! Ook dat ze benadrukte dat er wat rommeltjes in de slaapkamer liggen (skispullen etc.), en dan vervolgens vragen of Sanny dat niet erg vindt dat mensen dat nu gaan zien. Brr.
Ik heb niet zoveel met Sanny en haar kanaal maar ze draagt toch niet naar buiten dat ze zichzelf perfect vindt geloof ik.
Ik heb het idee dat ze het zelf erg gezellig en leuk hebben. Het komt mij vaak wat kinderachtig over . Ook dat ze zichzelf de glitterdrieling noemen. Maar opzich als zij het leuk hebben, prima
Tegelijkertijd snap ik wel dat ze naar elkaar toetrekken. Dat vlogger/ YouTuber wereldje is wel een aparte wereld opzich. Alle drie werken ze iedere dag thuis en hebben ze vast vaak dezelfde samenwerkingen. Dus ze zullen veel overleggen over het werk. Vanuit daar hebben ze natuurlijk veel raakvlakken
Maar niet iedere vriendschap is toch hetzelfde? Ik heb vrienden waar ik mee kan feesten, anderen kan ik lang mee praten, en sommigen gewoon gewoon gezellig, maar niet iets bijzonders. Ik zou het echt vreselijk vinden als ik met al mijn vrienden dezelfde dingen deed?
Hahaha ik vind saai, truttig en geforceerd echt perfect gekozen woorden om te beschrijven hoe die vriendschap overkomt. Ik vind dat Bonnie echt heel leuke vrienden heeft maar de vriendschap tussen die drie heb ik nooit begrepen.
Ik haat vlogs met kinderen in beeld maar dit vind ik dan weer intens leuk/creatief/geweldig:
Ik denk dat de vriendschap tussen Bonnie, Sarah en Lotte grotendeels gebaseerd is op YouTube. Omdat ze alledrie geen directe collegaās hebben lijkt het me heel fijn om eens per maand ofzo af te spreken om hier over te praten en tussendoor te appen. En tuurlijk dat ze dan ook andere dingen bespreken en het gezellig hebben.
Ik moet zelf denken aan dat ik vroeger een teamsport deed en daar tijdens de trainingen en wedstrijden echt heel goed om kon gaan met sommige mensen, maar buiten de sport nooit echt vrienden met ze zou zijn.
Dat Nooshies kanaal van Anna is ook wel een beetje geflopt he. Trekken nauwelijks views
Ik meen ergens gehoord te hebben dat het binnenkort gerebrand wordt. Focus op tieners ipv op kindjes zoals nu.
Ja aan kinderen valt niks meer te verdienen bijna.
Ben toch wel benieuwd hoe het zit met de relatie van Jiami nu na de dramatische video dat het uit was vorig jaar. Het zit mij meer dwars dan ik zou willen toegeven dat ze alleen een post met een hartje geplaatst heeft en verder niets (ook al weet ik dat zij niemand een uitleg verschuldigd zijn)
Ja ben ik het wel mee eens!
Thatās life honey.
Weet iemand wat ze āeindelijk mag delenā. Ben wel benieuwd maar kan niet tegen Manon.
Ik krijg een error in mān hoofd van de naam Marlieke.
Haha sorry maar ik vind dit soort berichten zo raar, kijk gewoon zelf.
Oh verrassend
Inge Marlieke had dus ook gekunnen
Ja haha