Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vind dat trouwens zo irritant als mensen op insta hun naam zo schrijven:

L E E U W A C H T E R N A A M

Waarom?

22 likes

Klopt.
Je kunt dat niet maken binnen het format van housetour en gesprek over het moederschap, ook niet met ā€œeen rauw randjeā€. Zeg dan ā€œJe ziet dat er hier geleefd wordtā€, daar kan een Sanny gewoon ā€œJaā€ op antwoorden, dat mag met 2 kinderen onder de 2 in huis.
Of beter nog niets, je laat die ski’s toch niet in beeld zien.
Zo doen anderen het ook, bij dit soort opnames.
Dat heeft er niets mee te maken hoe de kijker over Sanny denkt, het past gewoon niet bij elkaar, dat soort vragen, opmerkingen ( Geef elkaar eens een kus ) en kritiek en opnames bij iemand thuis.

2 likes

Die lippenstift zit altijd zo lellek bij haar. Veel te veel binnen de lijntjes, als dat bestaat?

1 like

ok

3 likes

Haha laf it hoe die boy op elke foto het zelfde gezicht trekt en dat Jiami erachter poseert.

1 like

Omdat ~aesthetic~

Past mooi bij me feed

Aw die post :sob::heart_eyes: Hij is volgens mij een hele lieve romantische jongen, volgens mij had hij ooit ook eens zo’n liefdesvideo voor Jiami gemaakt

Like she almost ain’t worthy

3 likes

Dat Jiami ook vertelde dat ze weer lekker door zouden gaan met hun leven. Zij in haar nieuwe koophuis aan de Amsterdamse grachten. Hij terug naar zijn ouders #thatslife

57 likes

De glitterdrieling…? :roll_eyes:
Ik vind de normaalheid van Bonnie heel leuk hoor, maar ik heb echt een haat/liefde verhouding met haar. Ik kan haar nu naar vlogmas gewoon niet meer kijken. Dat kinderachtige en kneuterige staat me soms zo tegen. De zogenaamde kinderpraatjes van die katten of dat elke scheet een naam moet krijgen ofzo :nauseated_face:

Wel iets positiefs! Ik was de ny vlog van Charlotte Blitzbum ah kijken en bij ALLES zij ze ā€œwel duur/echt duur/zo duur/blabla duurā€, ik werd er gek van. Toen bedacht ik dat ik me daar bij Bonnie & Nick ook vaak aan stoorde, maar dat ze sinds Nick een baan heeft volgens mij echt wel wat relaxeder zijn geworden met geld.

Tot zovee mijn nuttige bijdrage :joy::+1:

5 likes

Ik vind alles bij Charlotte Blitzblum irritanter als bij Bonnie.
Bonnie is authentiek(er) in haar zuinigheid en kneuterigheid, Charlotte lijkt zich een houding te willen geven door te zeuren, zichzelf neer te halen en over haar gewicht te praten.
De glitterdrieling trek ik ook niet goed maar Bonnie’s andere vriendschappen zien er iig gezond en gezellig uit. Dat kan ik bij CB niet zeggen, ik vind haar niet altijd overkomen als een leuke vriendin, to put it mildly.
Zei Lotte niet eens dat ze kleding bestelde in Charlotte’s webshop terwijl ze daar wel model voor had gestaan ( zonder vergoeding, denk ik ) ? Dat vind ik helemaal niet sympathiek.

7 likes

Ik vind bij Charlotte vooral vaak opvallen dat zij niet praat mƩt iemand, maar tegen iemand. Als diegene dan reageert op haar, reageer ze niet weer terug, maar begint ze weer iets nieuws over zichzelf. Dat lijken me echt zulke vermoeiende gesprekken haha

25 likes

Ik kijk haar eigenlijk nooit, maar nu toevallig omdat hier de nyvlogs werden genoemd. Maar ik werd heel onrustig van haar en heel onsympathiek overkomen. Voel ook niet de noodzaak vaker iets te kijken en het was ook niet mijn bedoeling haar met Bonnie te vergelijken :joy: zij liggen denk ik juist heeel erg uit elkaar.

Ik vind het (zowel bij bonnie als charlotte, als in het algemeen) heel vervelend als de nadruk zo vaak op geld ligt. Bonnie vind/vond alles ook vaak duur en moet dat ook zo benoemen. In die ny vlogs van charlotte dacht ik ook ā€œje kan best iets leuk of niet leuk, zonder CONSTANT te noemen dat iets duur is en koop het dan gewoon nietā€.

Gewoon een persoonlijk dingetje hoor, maar ik haak daar echt op af. Ook in real life :speak_no_evil:

1 like

Dat snap ik, die overeenkomst kan ik ook wel zien.
Maar zou ook veel liever met Bonnie een kop koffie drinken.

Dat is ook de enige overeenkomst als ik het zo lees. Vind bonnie echt leuke vrienden hebben/ een betrokken vriendin zijn. Zo klink cb niet.

Raar eigenlijk dat zij Lotte dan als gemene deler hebben. Dan maar kneuterig met je glitterdrielingdingen :sweat_smile:

1 like

Lotte was een tijd best eenzaam.
Toen kreeg ze contact met Bonnie en Sarah Rebecca en ook met CB schijnbaar.
Dan ook maar de saaie drieling, is beter voor de gemoedsrust.

1 like

ā€œkoffietjeā€

6 likes

Het verbaast mij niets dat Lotte de enige is van dat drietal die bevriend is met Charlotte :joy:

7 likes

Niet alleen die vriendschap is bijzonder, haar relatie ook. Die man is opgeleid als kok en kookt nooit voor haar, dat hoorde ik haar vandaag zeggen en dat is niet het enige. Maar goed ik wil niet zuur klinken als eeuwige vrijgezel.

1 like

Maar haar vriend is de hele dag op zijn werk en zij is thuis. Dan zou ik het als vriend ook niet leuk vinden om uit mijn werk nog te moeten koken terwijl zij dat makkelijk kan doen.

Verder betekent het feit dat hij opgeleid is als kok toch niet dat hij dan maar voor haar moet koken?

17 likes