Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

21 likes

Hahah ja een honeycrisp appel. Hij ligt dus nog steeds in de fruitmand dus geen idee of de hype echt is :flushed:

2 likes

Ik heb ik 2014 zo’n appel gegeten en weet nog hoe ontzettend lekker die was. Zou er zo €5 voor betalen! (Ok overdreven, maar 1 x dan, niet iedere dag).

2 likes

Volgens mij zijn ze ook bij Aldi te koop. Ik dacht 4 voor 3 nogwat… dat gaat dan nog!

Ik ga morgen naar de Aldi!

Nu ben ik wel benieuwd! Ik ga hem vandaag eten als ik thuis ben van werk!

Ik hoop dat ik je niet teleurstel :grimacing:

Edit: via Google zie ik honey crunch bij Aldi. Misschien soortgenoot?

Ik vond honey crunches gewoon gegist smaken. Veel te zoet.
Ter referentie: Elstar is m’n lievelingsappel.

1 like

Ik kende hem niet, maar deze kerel verscheen bij mijn suggesties en ik vind zijn video’s heel entertainend om te kijken!

(Ik heb mijn water bijna uitgespuugd van het lachen bij de hack met de pistachenootjes vanaf 5min)

Hij doet dus ook uitgebreide outfitbesprekingen na grote events zoals de Grammy’s van afgelopen zondag:

En volgens mij heeft hij er wel veel kennis over als ik zo luister naar zijn kritieken.
13 likes

Ja! Misschien dat ze het niet zo slim hebben aangepakt om mensen voor de docu te laten betalen, maar wat een enorme ophef.

Wel echt knap hoe ze hun fout toegeven, excuus maken en meteen de documentaire online zetten.

4 likes

heb hun een maand geleden ontdekt en ben enorm aan het bingewatchen haha. Vind ze zo leuk! En inderdaad niet slim wat ze hebben gedaan maar wel knap hoe ze het erkennen ipv excuusjes te verzinnen.

2 likes

Ja precies dit!

1 like

Wat is dit voor reactie? Vind het een vreemde reactie

50 likes

begrijp de black beauty ook niet helemaal hahaha

Black where???

6 likes

Alleen die bikini maarja nog steeds een gekke reactie

2 likes

The fuck :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja ik was ook ff boos toen ik hoorde dat je moest betalen. Was helemaal excited. Had wel al mn gegevens in getypt om 2 dollar ofzo te betalen maar toen zeiden ze dat ie mid februari op youtube zou komen en toen dacht ik doeeeei. Wel netjes dat ze iedereen het geld teruggeven etc.

2 likes

Ik heb mijn designer appel gegeten en hij heeft wel echt een perfecte " crunch". Niet te hard, niet te zacht. Hij was vooral heel fris en sappig. Smaak subtiel en niet mega bijzonder. Niet te zoet. 8/10

12 likes

‘A L L E K L E U R E N V A N D E R E G E N B O O G’

13 likes