Tuurlijk.
Dat is ook maar 1 opvallend detail van de vele en niet alleen in de omgang met hem vallen er dingen op.
Volgens mij komt hij gewoon niet graag op beeld? Wat ik totaal kan snappen. Als hij in beeld is kijkt hij vaak wat nors en als Lotte hem dan wat vraagt is hij vaak kortaf, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn dat hij ook zo tegen haar doet als de camera uit staat. En ja best logisch dat Lotte kookt als hij fulltime werkt. Als zij dat zo afgesproken hebben en daar gelukkig mee zijn.
Dat gun ik haar. Ik mag Lotte wel, net als Sara Rebecca en Bonnie.
Dit interview doet mij denken aan bepaalde sollicitatiegesprekken dat je gewoon weet dat iemand je op de kast wilt jagen, heel irritant.
Mijn vriend is ook kok en als je de hele dag al aan het koken bent is het toch ook wel logisch dat je daar ‘s avonds thuis geen zin meer in hebt. Verder volg ik Charlotte verder niet, maar als hij in een standaard restaurant werkt is de kans dat hij rond etenstijd thuis is ook vrij klein. (Tenzij hij dus lunchkok is oid)
Dan krijg je wel Senseo, hè.
Hij werkt niet meer als kok maar goed waar bemoei ik mee?
Als ze gelukkig zijn, prima.
Ah ja dat wist ik niet, excuus!
Hm Monica is op vakantie met haar moeder en Z-L maar nu zie ik ook een man in haar instastory.
Misschien gewoon een vriend die langs komt
Het gaat over (de vriend van) Lotte, niet Charlotte.
Lastig idd, al die namen die op elkaar lijken.
Ik ben niet helemaal goed bijgelezen
Ja zag het ook. Herken hem niet…
Het is ook heel raar hoor. Ze noemt die naam pas sinds kort en hoe hij zo met z-l op de foto staat met een hartje erbij enz
Misschien is die Barry de vriend van Monica haar broer ofzo
Op haar story is nu ook te zien dat ze daar met Kaj en zn vriendin aan het chillen is
Haha gezellig met je moeder op vakantie. Ik zie nu echt voor me dat die moeder soort verkapte oppas is haha.
Ja echt he haha. Leuk cadeau haha. Ook al zal die moeder het niet erg vinden maar toch
Ik denk serieus dat die moeder dat meer dan prima vindt en dat ze een mooie vakantie krijgt van dr dochter en dat ze een aantal uren p dag/avond op dr kleindochter past. Goeie deal toch ?
Haha nee zal vast inderdaad maar vond het wel grappig. Ik zou het andersom denk niet doen maar mijn moeder zou het dan ook niet zo gezellig vinden als ik weg zou gaan. Maar Monica zou het vast niet doen als haar moeder er problemen mee zou hebben