Ze volgen elkaar niet op insta in ieder geval. Ben toch ook wel nieuwsgierig gezien de hartjes en dat hij ineens in haar vlogs wordt genoemd alsof hij er altijd al geweest is.
Dat valt me sowieso wel op bij Monica, dat ze opeens heel vaak met iemand omgaat die we nog nooit hadden gezien (maar waarvan het lijkt of ze al 10 jaar BFF’s zijn) en omgekeerd dat mensen die we altijd zagen opeens voorgoed verdwijnen
- Zoey was de enige naam waar ik aan kon denken.
- Zoey is de oermoeder van Eva (of whatever)
- Eva is met een E
- De E is heel bijzonder voor me
- Zoe is een auto
- Eigenlijk wilden we haar ook Minoe noemen
- Zoey heeft vier letters net als Maik
Dafuck did I just read.
En ik koos gewoon een naam die ik mooi vond. Nu kan ik nooit meer zoiets vertellen.
Pfff ik ben zo blij dat ik alleen nuchtere mensen ken. Wat een gewauwel.
Lijkt me superlastig als je je op die manier moet (of eigenlijk wil) verantwoorden voor de naam die je kiest. Dat het bijzonder moet zijn en een ‘speciale’ betekenis moet hebben ipv ja dat vind ik gewoon mooi
Je snapt het niet Maik is een combinatie van MArtine en JorrIK
Er zijn dus vrouwelijke voorletters en niet-zo-vrouwelijke voorletters?
Weer wat geleerd!!
Ja, uiteraard! Heb ‘Erik’ altijd al een heel vrouwelijke naam gevonden. Jij niet?
Wees een boom, Martine.
Totaal. En Edward en Ezekiel!
Hoe spreken ze die Renault ZOË dan uit? Toch ook net als Zoey?
Over Monica haar vakantie. Sowieso heel bekend Nederland lijkt daar te zitten op mijn Instagram. Kaj, Jessie, Monica en fam, bizzey, Kelvin en Nina, Lucas en Steve, foodieness en ik vergeet nog iemand.
Random info wel, viel me gewoon op.
Renoe Zoe
Hahaha loef haar. Dat ze die muis tetter van het grote blauwe muis in haar edit gooit hahaha
Jezus wat leven we toch in een rare tijd. Zal dit echt nooit begrijpen.
Ja Tim ik ga je nu even een spiegel voorhouden!!