En al die youtubers dit merk promoten
haha kwam dit al tegen op de fb pagina Ali vs de rest, die ik dankzij dit forum heb ontdekt.
De nieuwe Feminist Icon
Hahaha, tja, het is in ieder geval is wel besmettelijk merk ik. Zie het zoveel voorbij komen dat ik bijna mijn volgende blog als titel wilde geven:
‘JONGSTE NICHTJE AAN DE DRUGS EN MAAR €800,- VERDIEND IN 2019?!?!’
Maar dat voelde heel vies inderdaad.
Merk wel dat ik er in trap bij anderen! Ook in verdrietige thumbnails trouwens, zoals bij Alwin laatst over zijn budget challenge.
Ik zat bij die Denzel in de klas. Echt een dom jong is dat.
Haha ik ben altijd zo teleurgesteld in mijzelf als ik voor spon val. Ik heb dit weekend (1) appel van 1.50 gekocht omdat een youtuber zei dat die lekker zijn
Wow, 1,50 per stuk? Wat voor appel was dat dan? En belangrijker: heeft ie gesmaakt?
Omg ja dat gesprek tussen hem en Tim, stoere jongen hoor. Of moet ik zeggen ‘mans’. Haha echt pubergedrag, even denken de ander de les te lezen en vervolgens zó hard de plank misslaan.
Ik word een beetje misselijk van hem! Ik had het echt niet zo netjes als Tim en Marije kunnen houden denk ik. Wat zijn er toch nare mensen op de wereld
Wat die gast gewoon doet is dingen van ali doorverkopen toch? Misschien was hij even Chinees nieuwjaar vergeten mee te nemen in de levertijd?
Hij zegt trouwens dat hij niet aansprakelijk is daardoor maar dat geloof ik niet. Als zo’n oortje in iemands oor ontploft ben jij toch de verkoper?
Chinees nieuwjaar is pas komend weekend
Nee maar serieus, hij heeft er zo niet over nagedacht. zoveel klachten en doen alsof je neus bloedt. Ik ben oprecht ook benieuwd wat de reden is dat een enzo en gio etc meegewerkt hebben. Is het echt puur en alleen het geld? En hoeveel moet dat dan wel niet geweest zijn
Oh oeps ik dacht dat het al geweest was!
Haha die Ton H. die Tim had geslagen heeft zijn rechtszaak ook verloren en zijn vermogen wordt geschat op 70 miljoen. Lijkt me een grotere jongen dat dit petje.
Het mooiste vond ik het stuk dat Denzel zei als je me nou nog 1 keer onderbreekt dan - Tim zegt iets - dan stoppen we het gesprek - Tim onderbreekt hem weer - gesprek gaat gewoon door.
Dat ik die ga hebben ook echt. Niet van dat ik die ga kopen ofzo…
Het insta profiel van Denzel staat nu op prive haha. Gister nog niet. Zo triest.
Hoog tijd dat jullie me sponsoren yo!!! Hallo waar blijven die wandelschoenen chop chop!!!
denk serieus dat hij hier ook gewoon een advocaat op zet? Zijn reputatie is alles lijkt mij en die wordt hierdoor flink geschaad
haha heerlijk hoe hij doet alsof hij een of andere succesvolle ondernemer is maar ondertussen gewoon troep van alie doorverkoopt.
Wat een naar ventje is die Denzel, vond het veel te cringe om te kijken ook hahaha