Als hij de producten uit China haalt dan is hij gewoon importeur en moet hij zorgen dat die zooi aan de EU standaard voldoet. Dus onzin, hij is gewoon aansprakelijk
Is dit niet gewoon haar doopnaam? Een vriendin van mij heeft ook Anne Lotte Jansen* met als roepnaam Lotte
*voorbeeldje natuurlijk
Een vriendin van me heet Karin en ze noemen haar haar hele leven al Marieke. Nobody knows why, zelfs haar ouders niet. Altijd een drama met vliegtickets boeken.
Ooh oké dan heb ik niks gezegd haha🙈
Ik heb clickfortaz weer herontdekt. Vind haar echt zo grappig en love haar accent <3
Omg ik volgde zo’n influencer/Youtuber op Instagram omdat zij best leuke video’s maakt en ook mooie posts heeft altijd: https://instagram.com/girlincalico
Plaatst ze net dit in haar stories
Oké doeeeiiii!!!
Haha in dr caption kon je al opmaken dat ze Christen is…
Maar toch, blugh. Leuke insta, maar verpest door dit.
Niet alle christenen zijn anti-abortus.
Nee klopt, dat bedoel ik ook niet!
Jaa ik mis het zo…
José Veldsla toch?
José op zn spaans? Hehehe
Nee, wacht even… DE GLITTERDRIELING?
Dit kan niet ongemerkt voorbij gaan. Ik had me op m’n zesde al geschaamd voor zulke onzin
Op wikipedia staat dat haar naam Lydia Dionne is, dus dan zou het wel zo werken als in het voorbeeld van @Taksi.
Wilde precies hetzelfde komen posten. Duidelijk dus. Vond die hashtags ook wel echt ver gaan ‘bring Lars back’ doe even normaal.
God i love her
Haha een stenen beeld
Hoe onmogelijk het ook is om me met haar levensstijl te relateren, haar persoonlijkheid is wel echt herkenbaar. Ze doet ook niet overdreven geheimzinnig en ze schaamt zich niet voor wie ze is of hoe ze leeft (ze zou toegeven dat ze de leggings niet nodig heeft). Ik vind haar echt leuk!
Love love love Mo❤️