Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Haha die Monica toch. Inderdaad, haar levensstijl staat super ver van me af, maar ze is nooit schijnheilig over dingen en gewoon helemaal zichzelf. Lijkt me echt een leuk mens.

8 likes

Ik vind huishoudfilmpjes van opruimen en wassen en truucjes daarvan zo heerlijk. Maar vooralsnog vind ik alleen Amerikaanse. Weet iemand of er ook Nederlandse zijn?

3 likes

Ja leuke respons van mo. Maar eerlijk… ze had het kunnen verwachten toch? Denk eigenlijk dat ze het wel een beetje bewust heeft gedaan

20 likes

Lol, ik zie een fan van Teske reageren op haar laatste post op insta met ā€˜Heel leuk liefje’ en vind dat zo intens om te zeggen tegen iemand die je nauwelijks kent ofzo? Waarom? :upside_down_face: Nou is Teske volgens mij ook gewoon heel lief, but still :joy:

8 likes

Gwenn clean with me oid uit mn hoofd, of even zoeken op boodschappen shoplog, kom je ook heel ver hahaha. Welke volg je uit amerika? Emily Norris vind ik ook heel leuk! Is echt mn guilty pleasure dit maar ik word er zo relaxed van

Ik heb nog geen vaste namen, heb het pas kort geleden ontdekt! Maar ZO fijn en motiverend. Huishouden doen geeft me echt een kick als ik weet wat ik doe door al die trucjes en het andere mensen zien doen. :’) Heb je nog meer kanalen,? Amerikaans is prima!

1 like

Dit is ook een Nederlandse Youtuber en soms is haar content best vermakelijk.

10 likes

Huh, ik ging even kijken, maar dat meisje heeft vrijwel alleen maar foto’s op haar profiel waarop ze met Teske knuffelt. En dan bij elke foto iets als ā€œI love youā€ erbij.

Heb niet eens naar d’r tijdlijn gekeken, zag al een Teske- storydinges en wist al genoeg :joy:

Edit: oooh, ik zie dat ze pas 15 geworden is. Volgens mij is dit dan de reguliere fangirl fase :joy:

Oh, ik ook! Heerlijk om 's ochtends als motivatie te kijken, krijg dan helemaal zin om mijn huis op te ruimen.
Misschien vindt je Clean my space ook wel leuk

1 like

Nee dit zijn de enige die ik echt volg, ik zoek meestal wat random filmpjes als ik er zin in heb!

1 like

Ik vond haar video’s ook wel leuk totdat ze zwarte piet bleef verdedigen :nauseated_face: herinner me nog wel backlash in de comments dus geen idee of die video nog online staat en of ze dat nu nog vindt. Vond het iig niet zo netjes

Ik heb net een stuk gekeken van haar nieuwe vlog en daar koopt ze ook weer aantal dingen. Ondanks dat het dan vintage is of duurzame merken, lijkt me dat alsnog niet heel erg duurzaam om maar te blijven kopen. Of dat praat ze goed voor zichzelf.

1 like

Ik heb alleen wat filmpjes gezien van haar over haardrachten en boeken etc. Maar wat stom dat ze zwarte piet verdedigd met bij iemand met haar hobby’s/ interesses zou ik dat niet hebben verwacht.

2 likes

Dat verbaasde mij ook heel erg inderdaad, zat echt even met m’n oren te klapperen

Al is het misschien voor mij goed om dit soort dingen te weten. Omdat je op ten duur toch oogkleppen ontwikkeld en automatisch denkt X+X+X+X= progressief etc. :stuck_out_tongue:

2 likes

Als ze met nat haar op de bank zit doet ze me echt sterk aan Mr. Bean denken.

4 likes

Over comments gesproken hebben jullie ook die kutupdate gehad op de YouTube app waarin je de comments niet meer onder de filmpjes ziet, maar los op ze moet klikken en als je reacties op een reactie wil zien en je drukt daarna op kruisje zijn alle comments weer verborgen EN HET MAAKT ME ZO BOOS

22 likes

tenor

13 likes

Huh ik snap je niet? Ik vind hem zo irritant