Ja ik zag het ook. Volgens mij ging het al maanden geleden hier over de vraag of ze nog bij elkaar waren? Enfin, ik kan er geen traan om laten, vond het een hele enge gast. Ik hoop dat ze snel weer haar leven op de rit krijgt.
Wat vind jij van de nieuwe sjaal van Mascha?
Huh dit is toch helemaal geen humblebrag maar gewoon een brag + het bewijs dat smurfen en lopen werkt. (Geen onterechte brag in mijn ogen ook overigens. Als ik een 8,5 haal voor mijn scriptie dan zal ik dat jullie met gepaste trots in ieder topic laten weten.)
@TanteBetje waarom vond je hem eng? (Ik heb geen mening over hem maar ben nieuwsgierig.)
Hahahah jij bent echt de the gift that keeps on giving
Dit soort fotoâs uwlch.
Hoe kan dit goed gaan. En een fuckin tajine? In bed? Potje thee? Oh knal maar tussen de lakens, komt goed. Twee glazen melk twee glazen sap een stokbrood in tweeen oooh leg maar neer komt wel op.
Echt wat is ditâŠ
âWe zijn zo lekker gewoon en relatable gebleven, kijk maar!â
Die Maria Tailor ziet er zoveel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk is.
hahaha ik moet zo lachen
Een fucking tajine?
hahaha
Ik heb echt letterlijk drie minuten geleden een bakje yoghurt op mân bank laten vallen. Niks voor mij dit.
Youâre fashion brandâŠ
Stronger then before
Ik heb hier best bewondering voor. Dat fruitschaaltje zou bij mij al misgaan. Laat staan zoveel drinken en een mofo tajinâŠ
Die tajine 

Haha, op de foto ziet het er nog gezellig uit. In de praktijk ben je eerst heel lang bezig met alles mooi te positioneren (laken uitschudden, bloemblaadjes strooien etc.), moet je héél voorzichtig op dat bed gaan zitten en daarna niet bewegen, want anders gaat de vaas bloemen, de fruitsap of de thee gegarandeerd over de lakens en de matras
.
Toen ik in Marokko was kregen we bij het ontbijt vaak een tajine met broodjes erin. Die tajine was puur ter decoratie zeg maar, niet heet zoals normaal. Ik weet niet of dat speciaal voor de toeristen is of normaal is, maar het komt in ieder geval voor.
En daarna zonder het echt te consumeren weer uit bed. Huilen
Bij mij gaan er bij het zien van die vent allerlei alarmbellen af. Dat is eigen intuitie, niet goed uit tel leggen, denk ik. Maar toen hij nog wel eens verscheen in haar vlogs, deed hij nooit normaal. En grapjes en gebbetjes zijn in het begin wel leuk, maar het was nooit leuk, altijd vervelend, negatief geladen. (mijn hemel, wat een slechte uitleg, sorryâŠ
)
Ik zou het vooral zeggen omdat het mij persoonlijk irritant lijkt om steeds van die troepjes te krijgen. Dan moet je zo geforceerd dankbaar doen en het daarna weggooien. Whatâs the point?
Bij Bonnie viel het me trouwens op dat ze best wat dingen krijgt van mensen die dan een webshop hebben en ik vind het wel apart dat ze dat allemaal laat zien. Alsof het fans zijn die ook toevallig een webshop hebben. Volgens mij zijn dat gewoon slimme meiden die dat opsturen voor gratis promo want Bonnie verteld er altijd bij wat de webshop naam is etc.
Influencers moeten de wereld buiten Amsterdam aan de man brengen. En een van de mensen die deze klus moet klaren was vroeger werkzaam als bedrijfsjurst.
Wat zou jij liever zijn?
- Bedrijfsjurist
- influencer
0 stemmers
Omdat ik echt niks van rechten en wetten snap