Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Nou omdat je zegt ik wil dit graag met jullie delen

1 like

Echt veel volgers (waarvan 7 uit mijn eigen kring) voor content dat in eerste instantie niet heel bijzonder lijkt of anders is dan anders. Het heeft ook niet echt een signature, iets waaraan je herkent wie de schrijver is. Not my cup of tea maar trekt wel aan, blijkbaar.

Ik herken zijn blogs echt uit duizenden. Maar uit irritatie

4 likes

ohhh neeee ik schreef ook zulke dingen gelukkig was er vroeger minder internet en keek er nooit iemand op mijn cu2 en toen hyves kwam was ik al weer cool

10 likes

Wieieie is dit? Moet ik hem kennen?

1 like

Haha wat heb ik hier mee te maken? :yum:

Of bedoel je mijn bf Arnon?

Ik lach me dood om die Bob en zijn teksten, wat een pretentieus-Tumblr-dertien-in-een-dozijn geneuzel zeg.

4 likes

En nog import ook. Fuck, je hebt me door!

6 likes

Ik kom hem telkens tegen in mijn feed als gesponsorde post/ad

Sorry voor het energyshamen maar ik vind het dus best wel gek dat Bonnie op haar vrije relaxdag energydrink drinkt. (En dat ze het überhaupt zo veel drinkt.) Terwijl ik het dus niet raar zou vinden als ze een kop koffie zou drinken maar energy associeer ik echt met blokken voor een toets of frikandelbroodjes.

Ik vind mezelf trouwens wel echt een beetje stom dat ik hier op let, want haar lefuh, maarhet viel me gewoon op.

17 likes

Is het stiekem geen spon? Kan me niet herinneren dat ik haar dat heb zien drinken. Al volg ik haar sporadisch…

4 likes

Ze zei toch dat ze into redbull light was ofzo omdat Lisa dat dronk maar dat zal ze wel te duur vinden dus nu drinkt ze die troep energy

1 like

Hahahahahahahahahahahahahahaha

Ik hoop voor Bob dat hij/zij een dikke parodie is, of gewoon die studie gaat afmaken en een baan gaat zoeken.

3 likes

Ik vind het ook echt niks voor haar? Maar dat slaat eigenlijk ook nergens op.

1 like

Ik vind het juist raar dat ze dit in bad drinkt. Als je in bad ligt wil je toch lekker chillen en geen verhoogde hartslag? (al merken de meeste mensen niets van 1 blikje denk ik). Ze drinkt het volgens mij ook wel eens achter de pc, dan snap ik het nog enigszins. Dan moet je mss veel editen en dan pak je een energy om je ‘iets meer te kunnen concentreren’.

1 like

Vergeet niet dat je lichaam tolerantie opbouwt he. Ik drink dagelijks een blikje Nalu (iI know, slechte gewoonte) en kan vlak nadien gewoon weer in slaap vallen.

8 likes

Lol ik krijg ineens deze melding op Facebook. Geen idee meer waar dit over gaat maar ok :woman_shrugging:

28 likes

Doet me een beetje denken aan de gedichten van Rupi Kaur :speak_no_evil:

15 likes

Ja, zag ik vorige week nog naar ouders, heb ik nu net boncolor, Nick en wat vrienden gespot op een feestje.

2 likes

Ik hoor voor het eerst dat koffie of energiedrank ook kan helpen bij concentratie. Ik drink het beiden nooit want van koffie krijg ik een soort anxiety. Maar misschien helpt energiedrank wel tijdens mijn werk, heb wel genoeg energie opzich maar ga zo van de hak op de tak chaotisch dat ik soms niks gedaan krijg voor mijn gevoel.