Tsss…
Schaif is laif joa!
Tsss…
Schaif is laif joa!
Mooi, ik lees net dat iemand een pakje kauwgom en een koekje erin had zitten.
Dwingeloose heide en het Bargerveen gebied zijn leuk om te wandelen. En de bossen bij Gees.
Wandelroutes zijn super makkelijk te vinden 
De uiterwaarden van de IJssel zijn ook mooi (ten noorden van Deventer). En er zijn wat kasteel routes te vinden als je googelt. Dalfsen en Ommen zijn ook mooie wandelgebieden en leuke dorpen.
Edit: als je in Deventer bent, kan ik een gratis wandeltocht aanbieden haha. Done by me myself and I als ik tijd over heb
Tussen Dalfsen en Ommen heb je een mooie NS wandeling, @Shadina. Je komt dan ook langs Vilsteren, daar kan je lekker koffie drinken / lunchen bij De Klomp.
Wow hoe lang heeft het leveren van die box wel niet geduurd? Voor mijn gevoel is het al meer dan een maand geleden toen ze hiermee kwam
Dit ja! Zo irritant. Moet wel heel veel verdienen, want zo speciaal is dat spul toch niet…
“Heb hier een teleurstellende dochter zitten”
Is wat mijn vader over mij zou zeggen, maar niet wat deze man wil zeggen gok ik.
Hahahaha omg had ik niet eens gezien. Lekker bezig dennieee
Klopt in mijn geval alleszins! Advocatuur vond ik zelf veel aantrekkelijker qua job 
wel sneu voor die teleurstellende dochter
Vond het hele idee van die box al dom. Misschien komt het wel bij BOOS 
Ze had beter gewoon dat tijdschrift uit kunnen brengen dat had beter gelopen
Nou ik vind dit wel een heel lief berichtje, zo’n vader wil ik ook wel. Hij heeft ook gewoon gelijk, vind ik.
Haha ja die hadden laatst ook zo’n aflevering.
Daar zeg ik toch niks over?
Het valt allemaal reuze mee. Ik zag ooit een adder en rende weg en leef nog steeds
Ah wat triest zeg. Las echt veel negatieve comments en daar reageerden ze steeds met dezelfde tekst op. “kijk even ons story’s want veel meiden zijn wel blij
”
Oh dat wilde ik ook niet suggereren
Ik reageerde gewoon 
Er staat (elke 50x dat het erover gaat) wel bij dat het meeste niet gesponsord is. Ik merk dat ik sowieso weer een beetje afhaak omdat er zoveel herhaling zit in video’s en artikelen. Was een tijdje ook rustgevend ofzo haha maar ik neem weer even pauze.