Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Correlation is geen causation!!!

24 likes

Als je met jongeren werkt met een verhoogde kans op verslaving zou ik ze sowieso geen drugs geven haha, caffeine of cocaïne

6 likes

Het viel me op dat de video’s van Rijk Hofman waarin Nikkie ook veel in voorkwam allemaal offline zijn gehaald. Blijkbaar hebben ze geen contact meer en heeft ze iets heel ergs gedaan. Ben zo benieuwd wat, ik vond haar al enorm bitchy altijd in z’n video’s. Echt een trut. In deze video heeft hij eronder iets erover geschreven.

1 like

Studie en onderzoek idd

@Frambozentaartje als jongeren het geen onzin zouden vinden zouden er waarschijnlijk minder verslavingen zijn haha

3 likes

Weet iemand wat haar IG is? (Van Nikkie dus)

Ik kijk misschien verkeerd maar wat heeft hij eronder geschreven? Ik zie het niet.

En daaronder nog dat er vaak gevraagd is of ze een relatie hadden, nee nooit gehad want dat wilde hij niet, vet blij mee en hij is trots op zn onderbuikgevoel

6 likes

Een vriendin van Rijk gok ik?

1 like

Ja dat was “een vriendin” maar ze woonden onderhand samen en waren altijd samen en ineens is ze uit zijn leven verdwenen

2 likes

Ze woonden niet samen toch? Er zijn ook wel eens video’s opgenomen in nikkie’s huis.

Ahh ze heet dus Nikki zonder e, of doet ze dat bewust zodat mensen haar minder snel vinden?

Ja zou kunnen, maar het lijkt me dat het wel officieel Nikkie is als Rijk dat zo schrijft. Ik vrees alleen dat ik nooit te weten kom wat ze geflikt heeft en dat vind ik frustrerend haha. Sowieso vond ik die relatie nogal merkwaardig tussen hun.

1 like

Ja idd, vind het ook raar als Rijk haar naam verkeerd schrijft. Ik denk dat ze hem gewoon keihard gebruikt heeft en aan het lijntje heeft gehouden. Misschien waren ze wel friends with benefits? Dat hele onderbuikgevoel van Rijk snap ik anders ook niet. Lijkt mij dat hij er dan wel over heeft nagedacht of iets voor haar voelde maar dat hij dus een bepaald gevoel had dat er iets niet helemaal klopte.

1 like

Omg wat een dom mens? Ze is naar de zonnebank geweest dus Rijk zegt: oh ongezond! En dan zegt ze nee daar merk ik niets van. En: kan toch een fabeltje zijn? Bleh 1seconde gekeken en meteen weggeklikt wat een onzin.

2 likes

Nou lijkt me dat zij haar eigen naam wel goed schrijft? Op LinkedIn heet ze ook Nikki, daar staat ook een certificaat van een cursus en daar staat ook Nikki. Lijkt me sterk dat ze dan NikkiE heet en het zelf overal anders schrijft en Rijk het goed heeft?

3 likes

Maar dat is niet Nikkie hè, dat is zo’n chick die mee heeft gedaan aan Hollands next topmodel. Maar idd wat een dom gelul, verbaasde me dat Rijk er verder niks echt over zei.
@Spaarlamp ja het zou wel raar zijn als ze zelf haar eigen naam niet goed schrijft, maar ze lijkt mij wel zo’n kind die haar naam anders schrijft puur omdat ze dat mooier vindt ofzo. Heb geen idee.

1 like

Gezien de rest van zijn bericht denk ik eerder dat Rijk het verkeerd heeft geschreven dan dat dat meisje overal haar naam anders schrijft om interessant te doen.

1 like

Ik vind het zo schattig hoe Bonnie en Nick zo kunnen genieten van friet.

14 likes

Ah dank je! Ik zag het echt niet, Ben wel heel nieuwsgierig nu.

Wow, heel kut dit. Gebeurt vaker maar zet je toch wel even op scherp.

17 likes