Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik heb maar even een codewoord met mijn ouders afgesproken, voor als ze ooit zo’n bericht ontvangen. Ben als de dood dat dit hen ook gebeurt.

17 likes

Wat een goed, en ontzettend lief, idee!

4 likes

Goed idee. Alleen denk ik dat mijn ouders wel eerst eens zouden bellen naar mij als ik vraag om een grote som over te maken?
Mss is dit bij sommigen iets standaard bv. voor die kledij of whatever.

7 likes

Ja ik zei ook al dat ik dat nooit zou doen maar je weet maar nooit, better safe than sorry.

Ik ben hier ook zo bang voor. Gelukkig is mijn moeder bij de tijd & is mijn vader inmiddels te onhandig voor internetbankieren. Maar afgelopen jaren heb ik regelmatig even gechecked of ze dit fenomeen wel kende. Een codewoord is echt slim!

2 likes

Hahahhahaha aawwww

1 like

alsof je beste vriendin gaat waterfietsen met je aartsvijand.

au ja ik voel het meteen. dit is de ergste pijn die een mens zich kan voorstellen.

58 likes

Heel slim!

21 likes

Hahah ja een honeycrisp appel. Hij ligt dus nog steeds in de fruitmand dus geen idee of de hype echt is :flushed:

2 likes

Ik heb ik 2014 zo’n appel gegeten en weet nog hoe ontzettend lekker die was. Zou er zo €5 voor betalen! (Ok overdreven, maar 1 x dan, niet iedere dag).

2 likes

Volgens mij zijn ze ook bij Aldi te koop. Ik dacht 4 voor 3 nogwat… dat gaat dan nog!

Ik ga morgen naar de Aldi!

Nu ben ik wel benieuwd! Ik ga hem vandaag eten als ik thuis ben van werk!

Ik hoop dat ik je niet teleurstel :grimacing:

Edit: via Google zie ik honey crunch bij Aldi. Misschien soortgenoot?

Ik vond honey crunches gewoon gegist smaken. Veel te zoet.
Ter referentie: Elstar is m’n lievelingsappel.

1 like

Ik kende hem niet, maar deze kerel verscheen bij mijn suggesties en ik vind zijn video’s heel entertainend om te kijken!

(Ik heb mijn water bijna uitgespuugd van het lachen bij de hack met de pistachenootjes vanaf 5min)

Hij doet dus ook uitgebreide outfitbesprekingen na grote events zoals de Grammy’s van afgelopen zondag:

En volgens mij heeft hij er wel veel kennis over als ik zo luister naar zijn kritieken.
13 likes

Ja! Misschien dat ze het niet zo slim hebben aangepakt om mensen voor de docu te laten betalen, maar wat een enorme ophef.

Wel echt knap hoe ze hun fout toegeven, excuus maken en meteen de documentaire online zetten.

4 likes

heb hun een maand geleden ontdekt en ben enorm aan het bingewatchen haha. Vind ze zo leuk! En inderdaad niet slim wat ze hebben gedaan maar wel knap hoe ze het erkennen ipv excuusjes te verzinnen.

2 likes