Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja precies dit!

1 like

Wat is dit voor reactie? Vind het een vreemde reactie

50 likes

begrijp de black beauty ook niet helemaal hahaha

Black where???

6 likes

Alleen die bikini maarja nog steeds een gekke reactie

2 likes

The fuck :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja ik was ook ff boos toen ik hoorde dat je moest betalen. Was helemaal excited. Had wel al mn gegevens in getypt om 2 dollar ofzo te betalen maar toen zeiden ze dat ie mid februari op youtube zou komen en toen dacht ik doeeeei. Wel netjes dat ze iedereen het geld teruggeven etc.

2 likes

Ik heb mijn designer appel gegeten en hij heeft wel echt een perfecte " crunch". Niet te hard, niet te zacht. Hij was vooral heel fris en sappig. Smaak subtiel en niet mega bijzonder. Niet te zoet. 8/10

12 likes

‘A L L E K L E U R E N V A N D E R E G E N B O O G’

13 likes

Kut nu wil ik ook zo’n appel. Jij ouwe influencer

8 likes

Ik heb hele andere associaties bij black beauty dan alle zwarte details op een foto zoeken…

[spoiler] los van deze

Samenvatting

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/5/4/4/1002004000024454.jpg

[/spoiler]

39 likes

Omg ja de favoriete film van boer…?

1 like

Nee maar serieus waarom denken ze dat dat een leuke reactie is?

W A A R O M O O K A L D I E S P A T I E S.

6 likes

J A H E T I S E C H T E E N H E E L G E D O E. J E T Y P T N I E T E V E N S N E L E E N H E E L V E R H A A L O F Z O.

misschien ga ik een boek schrijven op deze manier. Zie ik heb die moneymindset

8 likes

Shit ik had iets met een f moeten typen dan had ik fred teven kunnen maken.

5 likes

Wat een tip! Die zou je even aan Keith Bakker door moeten geven, kan hij zijn volgende levensverhaal op die manier typen - veel krachtiger!
T H E I N C O N V E N I E N T T R U T H

17 likes

Waarom noemt bonnie dr vlog. Ikea tripje met mn vriend. En niet gwn met Nick…
Is dat een tacktiek haha

3 likes

Ja dacht ik ook al, zal dr mediabureau dr wel hebben aangeraden ofzo

3 likes

Dit doet ze al vanaf het begin dat ze vlogt heel vaak! Vroeger was het volgens mij wel eens “vriendje” ipv vriend.
Ik denk dat het misschien inderdaad voor vindbaarheid is, en ik denk ook wel dat Bonnie het misschien schattiger vindt klinken en ze dat graag wil?
Ze leert zichzelf soms ook bewust woorden aan omdat ze dat cool vindt klinken toch. Ik weet nog dat er een stukje in een vlog zat dat ze graag vaker “error” of “rip” wilde zeggen net zoals Lisa haha.

14 likes

Zeker gek dat in de titel staat vriend terwijl ik het juist opvallend vind hoeveel zij elkaar bij de naam noemen.

“Lekker eten he Nick!!”

1 like