Zat er ook een bus van in
Adhv de waarde genoteerd naast de SachaJuan shampoo (€ 6) ga ik ervan uit dat het een sample size is terwijl hier toch echt een full size afgebeeld staat:
En zolang er niet staat dat de afbeelding niet bindend is, is de afbeelding volgens mij wél bindend… Ik zou iig een full size eisen haha.
Ik snap ook niet zo goed waarom ze hebben gekozen voor boxen met verschillende producten erin. Ik zou iedereen precies dezelfde producten geven en 1 lijn trekken
Grappig dat ze zegt dat ze nooit zo lang op zoiets moet wachten, behalve een Ali express bestelling. Tjah die kimono en oorbellen moesten natuurlijk nog binnen komen van Ali express
Wat een gênante vertoning die box. Zij is ook wel echte Monica fangirl zo erg als ze alles nog probeert goed te praten. Je zult er maar 70 euro voor neergeteld hebben.
Ja dat zou best kunnen. Maar aan de andere kant, als je je naam/imago aan zo’n box hangt wil je toch tot in detail weten wat erin zit?
Ik zou het ook wel heel jammer vinden van Mo als ze het wel wist. Ben benieuwd of ze nog gaat reageren.
Weekend.
Oh wacht.
Sensatie.
Nog beter
Sinds de TMF agenda met cadeaubox al
Ergens denk/hoop ik gewoon dat monica het niet wist (met name zonnebril)
Ze komt op mij altijd wel redelijk betrouwbaar over.
@Calypso eens, ik vind het ook naief hoor. Maar stel nou dat dat zonnebrilmerk haar een mooie zonnebril heeft laten zien (ipv de toegestuurde zooi), en de kimono er precies hetzelfde uitzag als degene die zij had. Kan ik me voorstellen dat ze akkoord ging.
Ach wie ben ik ook aan het verdedigen nu
Ik denk ook dat ze heel naief is geweest en het misschien zelf wel wist. Ik bedoel 60euro designer earlg access voucher??? Dat moet ze wel geweten hebben.
Je zou toch ook denken dat er zo’n soort zonnebril in zou zitten, dit is het enige soort dat zij draagt (niet dat ik met zo’n bril heel blij zou zijn)
Haha! Ik zou zelf gewoon best influencer willen zijn. Geen vlogger maar insta model. (Heb ik alleen helaas het hoofd en het lichaam niet voor.)
Er zijn wel ‘echte advocaten’ die een beetje neerkijken op bedrijfsjuristen omdat het geen ‘echte advocaten’ zijn dus misschien komt het daar vandaan? Persoonlijk vind ik dat echter altijd een beetje treurig want het is helemaal niet minder maar gewoon een andere keuze.
Ik ken haar niet, maar wat is zij snel tevreden. Een foto van Mo is meteen ‘love it’
Jongere meiden zullen dan wel écht fan zijn.
Nou ik snap het wel, ze is toch ook bloedje mooi
Huh, vind dit echt een vreemde spon. Ik krijg een gratis vakantie en jij mag bepalen waar naartoe? Oké, thanks?
Ooit was er in Amerika zo’n wedstrijd van wallmart dat pitbull zou optreden in een wallmart waar het meeste op gestemd werd.
Toen heeft Reddit hem naar een of andere uithoek van Alaska gestuurd, in de winter, waar geen hond woont.
Als we hier nou ook mogen stemmen kunnen we haar naar Charleroi sturen, dat is de lelijkste plek van Europa.
Ik snap sws dat als je mensen erin wilt luizen dat je het op zon domme manier. Oke als je alles voor een tientje inkoopt en voor 70 verkoopt maar koop dan mooiere dingen in. Koop eerst wat verschillende dingen kijk wat het meest legit lijkt. Koop dan alles in en als het in nederland is dan pas die box maken en verkopen.
Ik bedoel dat ze zo blij (snel tevreden) is met een foto/tijdschrift van haar, niet dat Mo niet mooi zou zijn o.i.d.
Dat doen ze natuurlijk zodat veel mensen reageren op hun gesponsorde post. Echt zo’n trucje om een “succesvolle marketingcampagne onder millenials met hoge engagement!!!” Te krijgen. Maar ook dom, want waarom zou je erop reageren, wat hebben haar volgers hieraan? Als ze nou nog iets konden winnen.
Ja
Ja dat met die flutrecepten begreep ik ook nooit. “Ik heb gister dit en dat gemaakt, zo maak je het, oh het was trouwens super smerig”. Wat heb je aan een vies recept?? Sowieso dat zij niet echt van koken hield of het kon stond me af en toe een beetje tegen, gezien haar hele blog daaraan gewijd was