Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Waarom? Think big or go home :slight_smile:

Dit mens is niet goed hoor.

2 likes

Haha wow, heftig wel. Wel interessant om te lezen, ze staat echt compleet anders in het leven dan ik en heb niemand om me heen die zo’n lijst op zou stellen. Daarom alleen maar interessanter om te lezen haha.

3 likes

gatverdamme, het denken is een ding maar het ook online zetten… is ze dr trots op ofzo

Ik ben via google achterkomen dat ze getrouwd is. Kwam ik achter via zo trouwregister. Of nouja ik denk dat de info die ik vond wel over haar ging. Echt 100% zeker weet ik het niet xD

1 like

Wtf heb ik net gelezen :joy:. Lijkt me vrij goed als ze zelf eens op zoek gaat naar een coach. Iemand die haar leert heel goed na te denken voordat ze dingen schrijft/zegt.

En relatiecoach? Je zal als stel tegenover haar komen te zitten joh :joy:. ‘Nou, visualiseer evennnnn met me mee’ en dan een rekening van 900 euro want TARIEF MOT HOOG JE BENT HET WAARD!

6 likes

Suz kennende zal het bijzonder serieus zijn

3 likes

Die suz is echt een Mc weirdo

12 likes

Nog even over die box, ik kan er echt niet over uit. Die kauwgom, die koekjes. En dat ze dat dan ook erbij zetten in de lijst met 14 producten hahaha jezus hey. En die designer vintage bon, is dat nou alleen een bon om early access te krijgen? Of ook tegoed? Niet dat je aan 60 tegoed wat hebt, er staan designertassen op van 1000 euro, ik bedoel wat ga je eraan hebben als je dat helemaal niet van plan was?

10 likes

Ze wil een gezin hebben, NIET runnen ja.

33 likes

Wauw. Dit vind ik zo gek te beseffen. In haar video’s is ze zo kinderlijk (logisch, haar doelgroep) dat ik ga geloven dat ze zo is. Ook de kledingstijl doet haar jonger lijken. Ze heeft gewoon een heel volwassen leven achter de schermen.

2 likes

What the hell is een relatiecoach ook? Iemand die je gaat aanmoedigen tijdens seks ofzo? Harder!! Focus! Wat een bullshit, totaal geen greintje bescheidenheid, gewoon maar denken dat je alles kan zonder enige vorm van onderbouwing

7 likes

Hhaha love dit. Het is dat ik niet wil reageren op haar insta, anders had ik meegedaan.

Sowieso heeerlijk bijlezen dit. Die box, kan er niet over uit. Gewoon ergens wat onverkoopbare prodcuten vandaan scharrelen, een koekje twv €0,00 (staat op hun lijstje) en wat tegoedbonnen die nergens op slaan, maar zogenaamd de waarde van je box omhoog lullen. Een kimono uit China die je zelf inkoopt en waar je een random hoge waarde aan geeft LOL.

Die kortingsbon van designervintage slaat nergens sowieso op, want je moet minstens €100 uitgeven en sowieso hebben al die 14-jarigen daar geen geld voor want die hebben net 6 maanden gespaard om €70 voor die box te betalen :joy:

10 likes

Oh ja, er was ook ooit zo’n wedstrijd waarbij je kon stemmen op welke school Taylor Swift zou komen optreden. Toen won de school voor doven en slechthorenden :grin:

45 likes

Suz kan goede relatiecoaching geven in hoe het niet moet. Wellicht een nieuw idee? Beetje reverse psychology? Ik doe het niet voor gratis, dus mocht je dit lezen en willen uitvoeren: ik heb ook nog wel een lijstje.

En jemig die box van Monica. Als je zoveel geld hebt en zo aan je geld probeert te komen ben je wel een beetje rot van binnen.

5 likes

Wauw wat een oplichterij! En het kan ook niet geretourneerd worden? Bij mij beginnen de alarmbellen dan meteen te rinkelen. Ook echt LOL @ die zonnebril in een plastic zakje. Misschien zou het helpen als ook zo’n merk geboycot wordt, dit kan toch niet echt van hun komen?

3 likes

Die brillen doen mij denken aan een exemplaar dat ik won op een kinderbingo toen ik 11 was. En wat was ik blij omdat ik eindelijk prijs had. Maar toen betaalde je een euro voor toegang en geen 70 euro. :joy:

@notime Suz je kan ook een cadeau box opzetten misschien met gratis coachingsstuff en een leuke kimono, zodat je een huis op Ibiza kan kopen.

9 likes

Ik vind dit soort dingen (verder naar boven datzelfde verhaal met Pitbull ook) echt zo genieten.

5 likes

Volgens mij niet als je de box eenmaal geopend hebt. Wat volgens de wetgeving helemaal niet mag bij koop op afstand. Je moet namelijk kunnen oordelen of het iets voor je is. Mag alleen verzegeld zijn bij hygieneproducten. Of bij gepersonaliseerde items.

1 like

Ik vind het dus meevallen. De oorbellen lijken misschien goedkoop, maar zijn wel van MauxMaux. (Dat zij crap verkoopt vind ik een andere discussie). Ik heb een zonnebril in een normaal design van Komono en die was €70 zonder korting. Die kimono is niet mooi, maar wel via Monica. De waarde van de box klopt feitelijk wel. Ik zou het allemaal niet hoeven, maar ik snap het concept van dit soort boxen überhaupt niet.

2 likes