Ik heb dezelfde oorbellen ooit eens bij Charlotte op haar webshop gekocht en die waren exact hetzelfde. Volgens mij heb ik daar 9,95 voor betaald. De sluiting zag er ook nog beter uit dan deze uit de box. Kan ze dan ook wel een meaux meaux label opplakken en 35 euro maken.
dit dus. Volgens mij hartstikke fake. Net als de kimono, als je sommige foto’s op insta voorbij ziet komen? Losse draden, scheve of opgepropte naden. Volgens mij gewoon via Ali besteld. Dan snap je wel direct waarom de levering van die boxen zolang duurde!
Ow, echt fake-fake wist ik niet. Maar bij maux-maux zou de discussie al eerder gevoerd zijn? Dat is ook gewoon een slecht merk dan.
Zegels zijn ook zo triest. Ik hoop echt dat veel mensen het proberen terug te sturen.
Dat het allemaal misschien niet helemaal oké is, is natuurlijk super kut voor de mensen die een box hebben. Maar om er nou meteen een Insta account ervoor te gaan beginnen is ook wel weer beeeeetje overdreven, nie?
Ik vind die box scam zo niks voor Monica. Niet dat zij heilig is, maar ik zou echt denken dat als zij ziet wat de inhoud van die box is, dat ze zelf denkt: koekoek. Los van het gat in haar hand, heeft ze normaal best een realistisch kijk op dingen. Niet verwacht dat zij zo’n domme move zou makrn eigenlijk?
Ik zal als ik thuis ben (na dit weekend) ff kijken wat ik ook alweer gevonden had. In mijn hoofd is haar man ook wat ouder dan zij, maar weet niet meer zeker. In elkgeval had ik “haar naam” en geboortedatum + “man” en geboortedatum en trouwdag gevonden. (Mits de info die ik gevonden had klopt. Maar weer eens checken. Kan natuurlijk ook zijn dat ik het helemaal mis heb). Kom er later nog op terug!
Dat is pas bij 2.5 miljoen euro dat je bij sommige banken negatieve rente hebt (vooralsnog, kan gaan veranderen natuurlijk).
Maar goed rentenieren zit er sowieso niet in nee, misschien dat inkomsten uit beleggingen ook als rentenieren gezien wordt?
Zulke giftsets krijgen die influencers zelf gratis als ze ergens op een feestje komen opdraven.
Dit is gewoon een standaard goodie bag. Er is ook letterlijk niks persoonlijks terug te vinden buiten die kimono.
Ik vind €70 wel erg veel geld om je op te laten lichten (want dat is dit gewoon) en er niks mee te doen. Zo’n account is dan wel het minste. Vooral met een jonge doelgroep. Vroeger had je bij tijdschriften ook zulke boxen, en het was net zo goed troep, maar er zat aanzienlijk meer in. Tieners moeten twee weekenden werken voor €70 euro. Als ik voor dat geld zou gaan winkelen zou ik alle producten die er nu in zaten kunnen kopen van beter kwaliteit en geld over houden.
Een leuke zonnebril bij de pieces (15), simpele maar mooie oorbellen (10), een koffiebeker met thermowand (10), een pak koekjes (1) en dan houd je nog 34 euro over voor een fijn kledingstuk en kosten. De rest van die box is natuurlijk gewoon pure bullshit, want kortingsvouchers hebben geen waarde tot je ze verzilverd en zijn wezenlijk wat anders dan cadeaukaarten als er een minimale bestedingswaarde op zit.
Ik had het zo vet gevonden als Monica had gezegd: ik heb mega toffe volgers, die gun ik iets leuks dus ik maak een box vol favorietes en zet zelf geld bij. Ze is voor mij nu wel echt van een voetstuk gevallen. Verbaast me ook niks dat SPEC het management van ali-b hierbij betrokken is. Die gast doet inmiddels ook alles als er maar geld bij rolt. Huisjesmelken, optreden voor criminelen, volgers oplichten met boxen.
Nope. Daarom zijn er zoveel nieuwe huisjesmelkers. Uhm, ik bedoel vastgoedinvesteerders.
Ik vind het ook niks voor Monica om dit te doen, jammer wel. Volgens mij heeft ze wel in een van d’r vlogs gezegd dat de oorbellen twv 20 euro en de kimono twv 50 euro waren, waarbij ze heel positief over de kimono was. Vraag me af of ze de crappy kwaliteit ervan gezien heeft. Vind haar en haar management normaal slimmer handelen, want je kan zelf toch ook wel bedenken dat hier ophef over gaat komen?
Negatieve aandacht is ook aandacht
Ik was even in de war want ik dacht dat je vanaf 30.000 sowieso moet betalen maar dat is dus belasting i.p.v. aan de bank
Ik kan me niet voorstellen dat iemand als Monica zulk bagger zakelijk instinct heeft en zelfs al is het zo, was haar management ook betrokken en daarvan mag je best verwachten dat ze op de hoogte zijn. Je verbindt je naam toch niet aan iets zonder de ins and outs te weten. Als het al zo is dat ze het niet wist, is dat in mijn ogen nalatigheid. Want als ze echt verbaasd was door de kwaliteit van de inhoud en het voor het eerst had gezien, had ze gister wel geschrokken gereageerd.
Hear hear.
Maar ook met een management check je toch alles waar je naam aan verbonden is? Het is de minste moeite en hoort in mijn ogen zo. Waar je een professional ook voor in zet: aan het einde van de rit ben je altijd zelf verantwoordelijk. Dus ik zie niet hoe dat hier anders zou moeten liggen.
Ik vind echt dat je zeer nalatig bent als je mensen wel iets aansmeert, maar niet precies weet hoe of wat. Juist omdat je weet dat men het koopt omdat jouw naam erop staat. Kan me niet voorstellen dat je daar als persoon mee akkoord gaat. Als je een merk bent, probeer je dat toch altijd te beschermen?
Gisteravond zag je een post op insta van Romy (van Anna Nooshin) dat ze een feestje gaf in een café ofz. En dat ze terug moest naar huis om haar portemonnee te halen. Nu staat deze foto op instagram… Heftig.
Jeetje zeg