Was ze dronken? Als dit een wake up call voor haar is om niet dronken op je scooter te stappen en ze zich nu realiseert hoe achterlijk dat is, hoop ik dat ze dat ook echt nooit meer doet
Er staat alleen dat ze een nasty slip heeft gemaakt met de scooter, maar ze is wel 5-10 min buiten bewustzijn geweest dus wel heftig
Wat is haar insta?
Ze gebruikt alles wat er gebeurt als excuus om ābeter voor zichzelf te gaan zorgenā. Maar ze doet t kennelijk nooit.
Dat maakt ze (of omstanders) er waarschijnlijk zelf van die 5-10min⦠geen betrouwbare meting.
Wie meldt zich vrijwillig om voor haar in de ,bres, te springenā¦
Die spoort echt niet hoor, wie geeft die meid hulp
Ja tien minuten is echt best wel lang, dat zou niet per se een heel goed teken zijn voor de hersentjes
Romy:
HONESTLY DIDNāT THINK IāD MAKE IT PAST 27 BUT HERE WE ARE! 28 TODAY GOODBYE 27 CLUB
Ja, je bent inderdaad wel een artiest van hetzelfde kaliber als Jim Morrison, Kurt Cobain, Janis Joplin, Amy Winehouse, etc.
Net als vele artiesten wordt ze gewoon niet begrepen, kika.
Jeetje die verhalen van Romy. Mijt, je hebt gewoon een klapper gemaakt met je scooter doe normaal. Ik snap het dat je er van schrikt en dat ze pijn heeft, maar jemig wat een aandachttrekkerij zeg.
ik heb liever mijn gezicht vol schaafwonden dan een zāon lelijke outfit van haar
zo gek, iedereen ineens bezorgd. oepsie!
Ze lijkt hier op Jill
Ik vraag me gewoon af hoe het beloop is naar zo een post. Eerst gaat ze liggen, pakt ze haar telefoon en doet haar ogen dicht, zodat ze er nog erger uitziet. Dan doet ze er een filter op, beetje knippen en dan posten. En dan kiezen voor een lettertype, schuine letters en witte kleur dat post mooi op zo een roze trui. En dan een dramatische tekst typen zonder ook maar te laten merken dat je waarschijnlijk zelf van je scooter bent gevallen met je dronken hoofd (had ze een helm op?). Waar gaat de wereld heen
Dit is echt nico avocado im sorry meltdown niveau ugh.