Het is een filmpje dus ze ligt niet te poseren met haar ogen dicht. Maar verder idk man
Haha idd wat voor grootheidswaanzin is dit dan? Dat mensen zoiets durven posten zonder second thoughts, soort van knap wel. Zelfreflectie zit er niet echt in daar, volgens mij.
Of miss is dat de key to success. Weet ik veel, met mân 250 volgers
Nikocado vliegt steeds op Youtube voorbij, omdat ik die rel ook volgde. Het gaat ook echt niet lekker met hem zegâŠecht bizar hoe hij zich gedraagt.
Dit kon je echt niet zien aankomen toch?
Deze tactiek is al zo oud als de weg naar Rome haha. Maybe even older
ik kreeg nikocado avocado dus ineens in mijn aanbevolen videoâs en klikte erop, ik heb nu een trauma
Dit is typisch zoân persoon die het eigenlijk heel cool vind als er wat naars gebeurt omdat het aandacht en âAch meid tochâŠâ reacties oplevert.
Ik bedoel het is naar dat ze zo verwond is geraakt maar zoals ik het zie is het voor haar een uitgelezen kans om het uit te buiten. Je denkt in het begin âMisschien is ze wel mishandeld, wat erg!â en dan 10 posts later blijkt het om een uitglijer te gaan? En dan zijn reacties zoals die van mij nu, natuurlijk ook heel bepalend omdat als ze zoiets leest ze zich ZO onbegrepen voelt.
Ik dacht oprecht toen ik de foto poste dat er iets ergs met haar was gebeurd als in: in elkaar gemept, geschept door een auto oid. Maar ze is âgewoonâ van dâr scooter gevallen. En dan dat hele: lucky to be alive. Gaat wel ver dit.
Echt jammer dit⊠Maar was te verwachten helaas.
De weg naar Romy
gewoon de reacties uitzetten en doen alsof ze er niet zijn. jemig wat is het leven dan makkelijk
Haha aangezien het de eerste editie van de box was⊠eerste en laatste gok ik zo
En die romy⊠het is dat @kika al dat van die 27 club heeft gepost, want dat wilde ik net doen. sowieso ZWAAR overdreven dat ze al doet alsof het een wonder is dat ze geen lid is van de 27 club. Gurl get over yourself! Je bent van je scooter gedonderd, niet neergehaald terwijl je Willem-Alexander van een aanslag hebt gered
Zoân irritant kind dat de hele tijd op haar blauwe plek drukt en dan zegt âau, dat doet pijnâ Ă©n het dan ook nog eens filmt
âsorry ik heb reacties uitgezet voor vandaag.â
Of zeggen dat je geen zin hebt in negatieve energie, omdat je je graag alleen maar omringt met positiviteit
Dat ik deze mogelijkheid zelf niet zag omfg briljant
Ik snap ook echt goed dat je dan geschrokken bent, vind het eigenlijk ook niet âgewoon gevallenâ want zoân klapper maken en in de ambulance worden afgevoerd lijkt me ook echt eng.
Maar de drang om dit te delen met de rest van de wereld en dan ook nog met dramatische onderschriften erbij, dat kan ik ook echt niet volgen.
Ik denk dat het zakelijk gezien bijna âonmogelijkâ is om toe te geven dat het niet klopt. Ze willen natuurlijk alsnog dat er zoveel mogelijk van die boxen verkocht gaan worden en als ze en plein public toegeeft dat het inderdaad niet bijzonder is dan is dat geen goeie promotie.
Het is (niet de beste vergelijking maar ik maak m toch) als een artiest die n album uitbrengt wat echt ruk is en waarvan de recensies ook ruk zijn, maar dan ga je als artiest echt niet zeggen âNee klopt, het is inderdaad een kut albumâŠkoop het nietâ.
Haha ik zou het echt waarderen als een artiest dat zou zeggen
Zoals die oude knar in Love Actually die zijn eigen nieuwe nummer helemaal de grond instampt en dan zegt âplease koop de cd, ik heb het geld nodigâ hahah
Ik ook, dat soort transparantie vind ik JUIST heel menselijk maar ik snap dat het niet perse het slimste is wat je kan doen als de belangen vooral zakelijk/financieel zijn.
Meestal komt dat dan jaren later opeens alsnog naar voren âNee dat was toch niet zo goed inderdaadâ.
Haha ik heb mezelf als docent wel eens te kakken gezet
âdeze uitleg stond op losse schroeven jongens, heb het van te voren niet goed genoeg uitgedacht en ik vergat een stukje. Sorry: stel maar vragen, dan kan ik de onzin die ik net uitkraamde miss nog verduidelijken â
Vonden de leerlingen wel grappig volgens mij. Maar als er iemand me zou komen beoordelen van de inspectie zou ik het miss ook niet durven. Dan spelen er opeens meer belangen mee dan mijn eigen
Ze doet me denken aan bep uit loenatik