Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

maar het is onzin sgat

37 likes

Maar als je toch sommige woorden al weet, die waarbij het niet werkt, heb je deze hele ‘regel’ niet nodig toch.

7 likes

Kun je nog een voorbeeld noemen? Ik probeer het te snappen

Hahah maar we hebben het specifiek over het vervoegen van voltooid deelwoorden.

Nouja anyway, in verleden tijd zetten of kofschip gebruiken zijn beide wel beproefde methoden.

haha hier een smurfer

5 likes

Ik wil gewoon één (1) Youtube-drama en meer dan 5 posts achter elkaar waar niet iedereen zijn middelbare school diploma of bachelor erbij haalt.

66 likes

Ik heb t gevoel dat ik in zoveel topics middelbare school bullshit lees.

Dan deel ik maar een tipje

Sofie senden. Wss kennen een aantal van jullie haar al maar ik vind haar zon lief meisje dst ik vind dat ze meer kijkers verdient. Ze maakt videos over haar vegan en zero waiste lifestyle en ze heeft een dieren opvang waar ze zieke dieren opvangt en verzorgd.

20 likes

Maar dat is een heel ander voorbeeld dan ontvolgd

2 likes

Of wat voor bedrag hij of zij cadeau doet bij een huwelijk.

2 likes

Hahaha dit is zo’n slechte humblebrag :smiley:

88 likes

Ik gebruik het “lopen” trucje om te kijken of het een voltooid deelwoord is of niet waar je dat niet meteen kunt horen aan de uitspraak (zoals bij gebeurt of gebeurd).
Of een woord en d of t krijgt in het voltooid deelwoord hangt daar inderdaad niet vanaf, daar heb je het kofschip voor nodig.

5 likes

Edit: foutje op verkeerde reactie gereageerd

Ik ben oude video’s van de blonde tigers aan het kijken en moest zo lachen bij de plassen in een luier video haha, je moet het maar durven. https://youtu.be/NF7GuGHB2vE

2 likes

Sofie is inderdaad heel leuk! Een van haar laatste video’s vond ik zo heftig, over dat vastgebonden schaap. Heb echt mee liggen huilen, zo triestig.

1 like

Stop trying to make sip happen 2020

13 likes

Vind Sofie ook echt een leuke meid maar ik trek haar accent zo slecht :sob: ben wel jelly op haar leven want ze heeft geitjes <3

1 like

Geen kofschip meer tegenwoordig is XTC-Koffieshop hip.

10 likes

Ik wilde eerst niet weer terug reageren op een onderwerp wat allang niet meer aan bod was maar toen ging het ineens weer over spellingregels en opleidingen dus ja…

Persoonlijk vind ik het niet raar als YT’ers een docu willen uitbrengen en daar geld voor vragen. Maar het zal vast de manier waarop geweest zijn? Ik heb nog nooit een video van hun gezien dus ik weet niet hoe het gegaan is. Maar je wilt als kijker niet ineens verrast worden met iets wat ineens betaalde content is. Leef daar dan naar toe denk ik. Kondig het al ruim van tevoren aan dat er een docu komt waar mensen een klein bedrag voor kunnen betalen als ze hem eerder willen zien. Een paar maanden later komt het dan alsnog gratis beschikbaar. Genoeg mensen die dan niet willen wachten en beslissen om geld te geven. Maar het komt dan niet rauw op je dak vallen.

Nee XTC-Koffieshop is helemaal hip groetjes een docent

6 likes

Dit lijkt me een goed topic om het over taal en spelling te hebben?

2 likes