Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

:joy::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Oh nooit gehoord nog, maar kan me zo’n gesprek goed voorstellen! Leuk zulke eufemismen…

1 like

Oh wat erg haha. Ik snap nu pas dat hij refereert naar zijn lengte. Ik dacht even huh hebben zij een seksuele relatie (ivm facesitting :joy:)

69 likes

Ik had het niet over je grammatica-ezelsbruggetje maar over de brag haha

7 likes

Same. Ik zou het echt wel willen kijken omdat ze volgens mij best veel leuke dingen doet. Maar dat accent kan ik echt niet aan :no_mouth:

1 like

Lof boos en vind het goed dat Tim overal achter aan gaat. Maar in de laatste video koopt een meisje een laptop via een site dat goedkoper.nl heet. Opzich al een red flag maar het hele internet staat blijkbaar vol met slechte reviews. Hoe kan je er dan alsnog intrappen.

13 likes

Dat er mensen zijn die rode vlaggen niet opmerken en in “te mooi om waar te zijn” aanbiedingen trappen staat hier toch los van. Die mensen zul je altijd hebben. Bedrijven die adverteren met producten die ze niet kunnen leveren, die moeten aangepakt worden.

9 likes

Ik vind ook zeker dat die bedrijven aangepakt moeten worden. Maar het verbaast me gewoon dat je daar ( en zeker als een jong iemand die blijkbaar het programma boos wel kent en weet dat niet alles op het internet te vertrouwen is) daar alsnog intrapt.

2 likes

Eens, maar aan de andere kant: domme mensen en kinderen verdienen misschien juist extra de hulp van Tim.

9 likes

Ja dat vind ik ook opmerkelijk.

Oké deze snap ik ff niet. Het gaat er toch om dat het stam+t is dus je hoeft sowieso niet te onthouden dat wort niet kan, want de stam is word dus het kan alleen wordt worden (wow wat een zin dit :exploding_head:)

4 likes

Misschien kan je in je voetnoten vermelden hoe geweldig je jezelf en je taalkennis vind, wellicht nemen ze je dan serieus.

3 likes

Ja ik zag het ook. Volgens mij ging het al maanden geleden hier over de vraag of ze nog bij elkaar waren? Enfin, ik kan er geen traan om laten, vond het een hele enge gast. Ik hoop dat ze snel weer haar leven op de rit krijgt.

Wat vind jij van de nieuwe sjaal van Mascha?

22 likes

Huh dit is toch helemaal geen humblebrag maar gewoon een brag + het bewijs dat smurfen en lopen werkt. (Geen onterechte brag in mijn ogen ook overigens. Als ik een 8,5 haal voor mijn scriptie dan zal ik dat jullie met gepaste trots in ieder topic laten weten.)

@TanteBetje waarom vond je hem eng? (Ik heb geen mening over hem maar ben nieuwsgierig.)

6 likes

Hahahah jij bent echt de the gift that keeps on giving

27 likes


Dit soort foto’s uwlch.
Hoe kan dit goed gaan. En een fuckin tajine? In bed? Potje thee? Oh knal maar tussen de lakens, komt goed. Twee glazen melk twee glazen sap een stokbrood in tweeen oooh leg maar neer komt wel op.
Echt wat is dit…

106 likes

“We zijn zo lekker gewoon en relatable gebleven, kijk maar!”

5 likes

Die Maria Tailor ziet er zoveel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk is.

9 likes

Wou zo dat ze bij Cynt undercover gingen

4 likes