Ja zelfde principe in feite. Dan is het idee van ‘gezichtsverlies’ opeens veel groter.
Ik heb niet eens 600 spullen denk ik
Wat een raar fenomeen ook eigenlijk he. Eerst overconsumeren en daarna alles weer wegdoen voor een minimalistisch leven
Nou poeh poeh. Wat knap dat ze daar afstand van doet
Dat honden speelgoed!!! Zoveel?!! Echt wat een zooi
Nou heb die huizenzoek video van Aimee ook gelijk weer afgezet. Hoe naïef kun je zijn “ja het bleek moeilijker dan gedacht” en “oh onze lease auto heeft invloed op hoeveel we kunnen lenen” Jesus Christ
Oh ik vond het juist een boeiende video! Oke dat ze niet verwacht had dat het lastig zou zijn vond ik gek. Maar de openheid die ze gaf over hun budget enzo vond ik heel verhelderend. Daarbij had ik zelf ook niet verwacht dat een lease auto 120.000eu zou schelen wat hypotheek betreft. Maar goed wellicht ben ik ook naïef haha
“Kies of je denkt dat ik wel of niet doodga, de winnaar krijgt Monica’s box”
Ben je op een spies gevallen meit
Geslipt met haar scooter. Straks selfie met schrammen op insta.
(vergeef me voor dit flauw mopje @grace hopelijk niets ernstigs )
Veenmol vloog in je neusgat en zit nu helemaal vast?
Ik vind Bonnie sowieso de leukste vlogger/youtuber/influencer die er is in Nederland. Ja, het is misschien allemaal wat burgerlijk en braaf etc. maar ik denk dat ze er ook wel heel bewust voor gekozen heeft om haarzelf op die manier te presenteren.
De mensen met wie ze omgaat en die in haar videos verschijnen halen dat gezapige randje er een beetje vanaf. Als haar vrienden een keer scheldend en met een glas wijn in beeld komen hoeft ze zelf niet later “Oh ja sorry dat ik wijn dronk in m’n video” te zeggen. Of haar ouders komen eens in beeld om even te melden hoe idioot ze haar 30 kerstkalenders vinden, dat edit ze er dan niet uit dus ze weet heus wel waar ze mee bezig is.
Plus het feit dat haar video’s er vaak enorm goed uitzien qua edit werk
Tof van je dat je dat zo hebt gedaan! Als ik je leerling was had je daar heel veel punten mee gescoord.
Ik kan er echt niet bij dat monica niks laat weten over de box op haar insta
Monica zit lekker aan de champie boeie
Niemand die vraagt hoe het met de pizza is? Die moet het toch ook moeilijk gevonden hebben dat hij/zij ervoor gezorgd heeft dat jij bijna dood ging? Het is voor die pizza waarschijnlijk nog veel zwaarder hoor.
Haha, ik heb deze video niet gezien, maar wel een aantal andere video’s van afgelopen weken, en ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze hier de hele zaterdag en zondag mee bezig is? Het lijkt erop alsof ze simpelweg 20 tot 30 minuten op een bank achter de camera gaat zitten met een kop thee erbij en dan maar gewoon simpelweg wat weglult. Lijkt niet alsof ze voor die video’s veel voorbereiding doet of enig plan maakt. En het editen lijkt me ook niet veel werk aangezien ze niks doet met effecten en veel knippen… Maar goed, misschien heb ik het wel helemaal mis.
Hoe ze altijd dat vette haar plat zit te duwen STAAAAHP.
Ik heb toch maar effe de video bekeken nadat ik m’n comment plaatste, maar mijn god dit viel me ook weer meteen op, zo IRRITANT! Dat moet ze zelf toch ook zien wanneer ze haar video’s edit? Het is echt constant en ook een beetje viezig ofzo. Probeer er op te letten of edit het eruit want het leidt echt erg af.
Het gaat toch ook gewoon helemaal niet goed met haar. On onrustig en rare opmerkingen en onderwerpswissels. Iemand moet dr helpen!