Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Vind het ook altijd zo typisch dat Yvonne dan in haar videos ”vraagt” hoe het gaat met haar kijkers en of ze een leuke week hebben gehad maar de comments uitschakelt op YouTube hahahaha

10 likes

Een vrij negatieve reactie op de Monica Geuze box

6 likes

Ik ben al afgehaakt bij HIIIII DAAR ZIJN WE WEER!!

7 likes

Wie zijn dit ook echt? :joy:

7 likes

Dat maakt toch niet echt uit? :woman_shrugging: Het gaat er om dat zij laten weten wat ze van de box vinden.

1 like

op fb al bijna 800 reacties op het artikel van shownieuws over de box. uiteraard overwegend positief.

onee toch niet

25 likes

Jaa echt een leuk stel! Ik hoop dat ze echt heel gelukkig samen oud worden <3

4 likes

87 likes

Wat ís dit echt :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Wat moeten we zien dan? Ik mis het punt geloof ik.

tenor

8 likes

Wow ik ben altijd zo naïef met dit soort dingen, heb het nooit door

Nouja boeien of ze het zelf was…

9 likes

Man man man, dat is toch ook een hondenbaan om dat te gaan uitleggen. Snap echt niet waarom je dat zou willen doen.

3 likes

De eerste zonnebrillen staan al op marktplaats - dit is een pareltje

20 likes

goede reclame ook wel voor komono zonnebrillen zeg.

Hebben we een Telegraaf redacteur meelezer hier?

2 likes

Handig verwoord wel. Wat ze zoal in haar doos heeft gestopt.

53 likes

Aan Shownieuws laat Monica Geuze weten trots te zijn op de inhoud van haar box: „Wij hebben erg ons best gedaan om er een leuke box van te maken en vinden ook dat dat goed gelukt is. Aangezien het de eerste editie van de box was, was het voor ons heel spannend en een uitdaging er iets tofs van te maken. De reacties die ik krijg zijn gelukkig overwegend positief, maar helaas kun je niet altijd iedereen tevreden stellen en zijn er ook mensen minder positief. Het is uiteraard de intentie geweest om iedereen blij te maken met de box. Zelf ben ik blij en trots dat ik naast de box, ook een eigen magazine mocht maken dat in de box zit.”

Dus ze wist wel wat er precies in ging? Vreemd wel. Benieuwd naar haar vlog, maar zou me niets verbazen als die vandaag niet komt

2 likes

Alle filmpjes die hier besproken zijn staan wel in dat artikel :face_with_monocle:

2 likes