Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

wat een chille mensen. Eindelijk mensen die gewoon normaal dingen beoordelen en nergens van onder de indruk zijn.

13 likes

Dat crappy plastic zakje om die bril heen :rofl: Straight from Ali to the box.

19 likes

Love hoe hij die doos laat zien met dat handje erachter :rofl: Wat een pro.

167 likes

HAHAHAHAHA

3 likes

Nu heb ik hem ook gekeken en wat een teringzooi heeft zij zeg :flushed::flushed:

5 likes

En maar zeiken dat haar huis zo klein is

4 likes

Tussen alle YouTubers met psychoses, nutteloze shoplogs, dramavideos en sensatiezoekers kwam ik vandaag een interview tegen met Stromae waarin interviewer en interviewee respectvol met elkaar praten en Stromae rustig en helder kan uitleggen waarom hij geen muziek meer uitbrengt. Hij vertelt over z’n fysieke en mentale problemen na jaren touren en een publiek leven leiden, maar zonder het ontzettend dramatisch uit te vergroten. Mental health awareness op een chille manier, zonder foto’s van behuilde gezichten.
Echt een prettig interview. Voor de geĆÆnteresseerden: (Wel in het Frans)

Persoonlijk vind ik het superjammer dat hij geen muziek meer maakt, behalve voor z’n modecollecties dan, maar ik heb zo’n respect voor z’n beweegredenen.

39 likes

Hahaha helemaal zo’n opbouw voor het interview. Dus ik was vet enthousiast en dan opeens zo ā€˜wel in het frans’ :flushed::sob::+1:t3:

93 likes

Ah… je’mapelle frikandel. Maar thanks voor je samenvatting.

65 likes

Oh kut sorry, ik zag zo’n ondertitelknopje maar de ondertitels zijn ook in het Frans. Dooie mus, mijn excuses!

Haha love it!

2 likes

HAHAHAHAHAHAHA

1 like

Pff en ik zit dat altijd gratis te doen voor studenten. Dit is waarom ik niet rijk ben denk ik.

3 likes

Ik zit hier echt zo :woman_climbing:: maakt Stromae geen muziek meer?

De emoji is klimmen onder mn steen vandaan

55 likes

Haha ik zat te turen naar die emoij en toen zag ik pas dat je het erbij had geschreven.

12 likes

Ja same. Ik ga voortaan alle bachelorstudenten 100 euro vragen voor hulp. Krijgen ze wel een gratis kopje thee hoor!

2 likes

Top idee, ik ga ook kaartjes verkopen voor mijn mentorlessen. Denk alleen dat het geen storm loopt :roll_eyes:

2 likes

en dan mogen ze je ook af en toe storen om een vraag te stellen

1 like

Wat schappelijk van je. Ik zou ze niks geven. Byot

Ja, tuurlijk! Er zitten drie vragen in het pakket die persoonlijk beantwoord worden, maar daarnaast kan je ook profiteren van alle medecursisten waarmee je samen kan brainstormen over ideeƫn en problemen!! Deze kans wil je niet missen.

Ik moet hier eigenlijk niks over zeggen, want ik gaf laatst studenten bijles Hebreeuws en toen heb ik ze een stamtijd geleerd die niet bestaat, met vervoegingen en al. Ik heb gezegd dat het vertaald moet worden met de verloren tijd. Dat was echt priceless, daar kan geen geld tegenop

25 likes