Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik dacht altijd dat Apple geen influencer campagnes deed, maar zie nu dat Liesbeth Rasker onderweg is naar Lapland voor een persreis. Ze zegt zelfs dat ze de telefoon waar het over gaat al had :sweat_smile:

2 likes

Going home from an afterparty be like

3 likes

Monica doet een q&a op instagram. Ben benieuwd of ze iets over de box beantwoord, want kan me niet voorstellen dat daar geen vragen over binnenkomen

Denk het wel, maar niets over de negatieve reacties

1 like

Lekker politiek correct antwoord

18 likes

wat slecht zeg.Maar was te verwachten. :woman_facepalming:

Maar nu istie staken.

8 likes

De reactie’s onder haar vlog zijn ook opeens uitgeschakeld.

2 likes

Hoop dat veel meer dat gaan doen, toch een soort signaal dat dit echt niet kan.

Overwegend positieve reacties? Waar dan? In dromenland?

25 likes

Keer 99 euro :euro:

21 likes

positive vibes only graag

5 likes

Monica heeft de reacties uitgeschakeld onder de laatste week vlog 107

6 likes

Ik ook. Zo ga je niet met kijkers om- doei!

4 likes

Ik zou echt kriegel worden van dat “Woop Woop”

5 likes

Hoezo dan? Ze krijgt toch overwegend positieve reacties?

35 likes

Ik krijg echt een mega hoest aanval van de taart van Willemijn. Gijs wou graag een taart met 3 lagen biscuit en vulling. Dus zij die gemaakt en ze heeft te weinig botercreme. Nah kan gebeuren. Maar ze vind het toch niet zo lekker om te veel te hebben. Dus nu heeft ze een biscuit taart met 3 likjes boter creme erop. Gelukkig zit die vulling er tussen anders zou je er in stikken.

26 likes

Dit is ook zooo dom van Monica: beseft ze nou niet dat zij het gezicht is van de box en het háár fans zijn die nu negatief reageren.

Die boxing club gaat nu lekker cashen en daarna een stille dood sterven of door onder een andere naam ofzo, maar dit blijft negatief aan HAAR verbonden. Zo dom van haar en zo overduidelijk dat ze geen zak om haar fans geeft. Ze zou er wat fatsoenlijker mee om kunnen gaan ipv ze monddood maken door de comments uit te zetten en een lulverhaal over positieve reacties op te hangn :woman_shrugging:

33 likes

En één van die kinderen hoest die taart lekker onder daarna, proost!

4 likes

Nja het hoeft niet heel dik te zijn maar dit was echt bar weinig. De vulling maakt het gelukkig wel wat beter maar toch lijkt het me aardig droog.

1 like