Maar gelukkig heeft ze wel een duur Kitchen aid apparaat om de kant en klare bak mix op te kloppen.
Kan er zo niet tegen dat zij een bakboek hebben uitgebracht en dan dit doen.
Iets voor Tim Hofman?
Al betwijfel ik of hij Monica hard zou aanpakken
Mo dr box word nu ook bij boulevard besproken
Zat ik ook al aan te denken maar die 2 kennen elkaar denk dat hij dan zo lacherig gaat doen .
Zou wel tof zijn als hij het zou oppakken
Ik denk dat Monica contractueel gebonden is, dat ze zich niet negatief mag uitlaten. Als dat zo is had ze zich denk ik beter stil kunnen houden dan te spreken van âoverwegend positiefâ. Dat statement is duidelijk een PR statement en niet haar woordenâŠ
Elke klantenservice tegenwoordig. Word daar zo agressief van, meestal wend je je tot een dergelijke dienst als er iets markeert en dan krijg je zoân popijopi antwoord terug. Echt klaar met je dan
Of je gebruikt 1 âstraattaal woordâ in je tweet en Albert Jan uit Alblasserdam van de Ziggo Webdienst duikt er meteen op met
Ha ha ha
Zouden zij geen teamleider customer service of zo hebben die zegt: Dirk, dit gaat te ver
Toevallig vanmiddag de reacties bekeken onder monicaâs vlog, stonden inderdaad alleen maar negatieve reacties over die box. Ik vind dit wel echt super laag allemaal hoor, overal de reacties uitschakelen etc. Hoeveel is die box eigenlijk verkocht?
jezus wat een kneus
Monica is wel echt in mân achting gedaald hoor. Zo jammer dit. Hoop eerlijk gezegd dat ze hier echt niet mee weg komt.
Tattas gonna tat.
âHaha maar dat is best heftigâ. Goede reactie ook
Ik vreet de hele dag vlees, maar geen zielig vlees hoowr. Hashtag MoederAarde
Alleen dieren met een voltooid leven
Die zelf van de boom gevallen zijn.