Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Normaal zou ik nooit een video tippen van Rebecca denise maar zij heeft een unboxing geüpload van haar doos. Echt die kauwgom hahaha doe dan gewoon niks https://youtu.be/gi_HP5sVp74

9 likes

Is deze video nieuw? Ik kan m niet vinden

Ik dacht dat in al die dozen hetzelfde zou zitten, maar aan de foto’s te zien lijkt het te verschillen. De zonnebril bijvoorbeeld

Lol zielige kindermaat

25 likes

Wat zijn dat voor lelijke brillen joh?

6 likes

afbeelding

68 likes

Het is wel echt lelijk allemaal inderdaad :scream:

2 likes

Ik ben echt team apparte brillen maar dit zou ik niet eens dragen.

(Om een beeld te schetsen ik heb ooit een bril in de vorm van een fiets gehad)

50 likes

Wat erg zeg. Schijnt een aanzienlijk verschil tussen de boxen te zitten die op het event zijn uitgedeeld. Dit krijgt nog wel een staartje denk ik.

Ik ook! Toen de tour in Utrecht was.

5 likes

Ik krijg opeens een flashback naar die situatie met Nikkie en TooFaced (was het TooFaced…?). Dat de palletten die voor PR werden verstuurd topkwaliteit waren, en de retail-palletten bagger.

2 likes

Tim Hofman wordt al getagd in de comments van dat account maar betwijfel of hij hiermee in de weer gaat

Monica is zo geliefd die komt hier waarschijnlijk nog mee weg ook

11 likes

Wij moeten een eigen mode lijn beginnen.

1 like

Denk het ook. Dat wordt een gevalletje ‘damage control’ en oh wat erg blabla. Het is domweg oplichterij.

6 likes

Peor y feo

2 likes

Klinkt goed maar kunnen we niet iets spaans erin doen wat refereerd naar de fietsbril : El fietsbril.

2 likes

Ik ben heel blij dat ik die van mij nog had geannuleerd. Wat een onzin inhoud.

7 likes

waar kan ik die zonnebrillen kopen? zin om €50 stuk te slaan

4 likes

Het lijkt een beetje op het fyre festival. Het koppelen aan een influencer zodat je vertrouwen wint en dan vervolgens bullshit verkopen.

37 likes