Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Het lijkt net of Tiger Elise de hele tijd een voorstelling opvoert.

6 likes

Noor (queenofjetlags) had ook een samenwerking hiermee…

1 like

Haha ja zij is zo theatraal he

1 like

Waar is de Boos video over Just Wellness gebleven? Gister stond het er nog op. Had net zin om te kijken.

Ik ben echt blij dat ze dit aankaarten! Ik zag al wat ā€˜travel influencers’ op Instagram die er waren en het is zo duidelijk dat het 1 grote marketingcampagne is.
In de stories van Romee Strijd ook, staat helemaal te springen en te dansen op een vip deck van dat festival, strookt totaal niet met de realiteit van het dagelijks leven van vrouwen in Saudi-Arabiƫ.

14 likes

Je hebt echt geen gevoel voor verantwoordelijkheid als je voor wat geld een fun beeld creƫert van een land waar het zo slecht gesteld is met de mensenrechten. Lekker je volgers enthousiasmeren om naar een land te reizen waar ze forse celstraffen, marteling of doodstraf riskeren voor hun mening, hun seksualiteit, eventueel slachtoffer zijn van seksueel misbruik. Om nog maar niet te praten over andere misstanden.

28 likes

Noor, Romee en Negin vind ik ook echt geen types die zich daarmee bezig willen houden en daar principes in hebben. Die doen gewoon alles voor de moneyzzz.

4 likes

Dom wijf

28 likes

:woman_facepalming:

1 like

Moet je niet meer kijken. Als iedereen dat doet stopt ze er vanzelf mee

6 likes

Vorm van zelfkastijding

1 like

Steeds als ik die enorme tattoo zie denk ik: hey wat heb je daar? Ik vind ā€˜m gewoon niet bij haar persoon passen of zo. Beetje ruig haha

2 likes

Ik vind die Rianne Meijer best leuk maar nu heeft ze een ā€œkledinglijnā€ met 1 trui en die trui is dan gewoon een sweater in 2 verschillende kleuren met haar hond erop. Voor 48 ekkies. Nja zal vast zo uitverkocht zijn.

1 like

Wat een cringefest.

7 likes

Misschien verwerkt ze het in een jaaroverzicht van 2019, als spannende cliffhanger op het einde.

1 like

Wilde al kijken of hier wat over gezegd werd. Ik kan hier niet tegen.

2 likes

Heeft ze nog een blog dan

Tijden terug gaf ik al toe dat ik bovenmatig geĆÆnteresseerd ben in de borsten van Monica. Waar komen ze vandaan? Is dit echt het resultaat van een paar kilo’s, een zwangerschap en borstvoeding? Ik vind het niets voor haar om geheimzinnig te doen over een borstvergroting, maar ik kan me niet voorstellen dat het dat niet is…

18 likes

Dit mysterie houdt me dus ook bezig. Mega triest hahaha maar ik ben gefascineerd

10 likes

Haha maar sorry dit kan bijna niet anders dan borstvergroting zijn toch? Iemand postte hier niet zo lang geleden die fhm fotoshoot (oid?) en dat verschil is wel echt heel groot. Zelfs gezien extra gewicht/zwangerschap

1 like