Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Nou ik wou het niet zeggen maar ik dacht vandaag hetzelfde na het zien van deze foto:

Perky mfs

3 likes

Ze ziet er hier echt uit als zo’n tacky bimbo voetbalvrouw. Wel mooi hoor, maar wel tacky.

5 likes

Volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat ze helemaal niet zo blij is met haar ‘nieuwe’ grote borsten. Ik zie Monica er ook niet voor aan om een borstvergroting geheim te houden… met haar lipfillers was ze er ook open over

6 likes

Er zijn zoveel factoren waardoor je maat verandert

2 likes

Ik denk dat deze vrouw geblessed is met een zwangerschap die haar lichaam curves in all the right places heeft gegeven. En ook wel leeftijd toch? Hoe ouder je wordt, iets trager metabolisme. Ik denk niet een boobjob maar hormonen?

4 likes

Mijn borsten zijn ook giga gegroeid, maar dan ook 35 kilo aangekomen en zijn hangende theezakken. Verschil moet er wezen

6 likes

Ik denk niet dat ze ze heeft laten vergroten…Waarschijnlijk is zij gewoon die ene op de 10000 die met name grotere borsten krijgt bij het aankomen.

Ja dat herinner ik me dus ook vet goed! Maar zoals die fotos hierboven. Dat kán toch niet? Ik hoop zo dat ze deze vraag nog gaat beantwoorden :joy::joy::sweat_smile:

Jeetje, het is ook wel echt een bizar groot verschil hè

1 like

Ik kreeg van de progesteron only pill ook al 2/3 maten grotere borsten, laat staan wat een zwangerschap met een lichaam kan doen.

Ik zit nu heel Mo dr insta door te scrollen en naar dr tieten te kijken

36 likes

Ik heb door dit soort verhalen jarenlang gehoopt ooit nog tieten te ontwikkelen, maar zelfs de Diane met 13748 hormonen gaf me niks. :frowning:

21 likes

Misschien moet je een baby proberen

16 likes

Veel soja eten :no_mouth:

1 like

Volgens mij heeft Monica geen borstvoeding gegeven. Je zag/ziet in haar vlogs wel vaak kunstvoeding staan op de achtergrond.
Ik denk ook wel dat het echt is. Want ze heeft wel elke week gevlogd en ik vind haar ook niet het type die er geheimzinnig over zou doen.

Kreeg ik alleen maar meer puisten van helaas

@Spaarlamp Thanks! Zal ff oproepje op marktplaats doen

1 like

Ik ben ook gefascineerd door Monica’s boobs!
Heb ook niet het gevoel dat ze onwijs hangen, wat meestal na een zwangerschap (in elk geval bij mij) gebeurde. Ze hangen daarentegen wel “genoeg” om niet nep te zijn.
Ik ben er jaloers op!

Mijn borsten zijn qua look echt wel een beetje “leeg gezogen”, ook nog net weer geen theezakjes, maar wel minder vol.
Gebeurt dit trouwens ook als je geen borstvoeding geeft? Heb namelijk het idee dat de vrouwen die geen borstvoeding geven grotere borsten krijgen (zoals waarschijnlijk bij Monica) of gewoon hetzelfde hebben als voordat ze zwanger werden.

3 likes

Ik ben echt nog nooit zó op iemand afgeknapt als op haar. Ik vond haar voor haar zwangerschap echt een super leuke vlogger, wel typisch en wat overdreven maar moest ook wel echt vaak lachen. Maar mijn God, zij is gewoon alleen maar, maar dan ook echt alléén maar met die zwangerschap en die kinderen bezig. En de hele tijd die buik ontbloten en dat gejank. En wat ze allemaal nog moet kopen of weten. En elke week een echo. Echt gewoon een moeke. Als ik die wout was zou ik er ook gewoon helemaal gestoord van worden. Ze praat nergens anders over.

2 likes

Ik ben 2,5 jaar geleden met de pil gestopt en heb een koperspiraal genomen. Ik ben zo een 5 kilo afgevallen, maar m’n borsten zijn wel groter geworden. Ik was toen 28, dus ook niet meer bepaald in de groei.

2 likes

Oh ik heb ook echt hangtietjes gekregen na de BV. Mijn moeder heeft geen BV gegeven en kreeg idd juist grotere.

1 like