Misschien verwerkt ze het in een jaaroverzicht van 2019, als spannende cliffhanger op het einde.
Wilde al kijken of hier wat over gezegd werd. Ik kan hier niet tegen.
Heeft ze nog een blog dan
Tijden terug gaf ik al toe dat ik bovenmatig geïnteresseerd ben in de borsten van Monica. Waar komen ze vandaan? Is dit echt het resultaat van een paar kilo’s, een zwangerschap en borstvoeding? Ik vind het niets voor haar om geheimzinnig te doen over een borstvergroting, maar ik kan me niet voorstellen dat het dat niet is…
Dit mysterie houdt me dus ook bezig. Mega triest hahaha maar ik ben gefascineerd
Haha maar sorry dit kan bijna niet anders dan borstvergroting zijn toch? Iemand postte hier niet zo lang geleden die fhm fotoshoot (oid?) en dat verschil is wel echt heel groot. Zelfs gezien extra gewicht/zwangerschap
Ze ziet er hier echt uit als zo’n tacky bimbo voetbalvrouw. Wel mooi hoor, maar wel tacky.
Het houdt mij ook bezig haha. Alleen ze had het op een gegeven moment wel over haar borsten dat het ranzig (niet in deze bewoording maar in dezelfde strekking) was hoe groot ze waren geworden. Ze was er niet positief over iig. Ze lijkt me ook niet per se iemand die dat niet zou delen en het zou toch wel opgevallen moeten zijn in de vlogs? Je mag ook een tijd niet tillen enz…
Volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat ze helemaal niet zo blij is met haar ‘nieuwe’ grote borsten. Ik zie Monica er ook niet voor aan om een borstvergroting geheim te houden… met haar lipfillers was ze er ook open over
Er zijn zoveel factoren waardoor je maat verandert
Ik denk dat deze vrouw geblessed is met een zwangerschap die haar lichaam curves in all the right places heeft gegeven. En ook wel leeftijd toch? Hoe ouder je wordt, iets trager metabolisme. Ik denk niet een boobjob maar hormonen?
Mijn borsten zijn ook giga gegroeid, maar dan ook 35 kilo aangekomen en zijn hangende theezakken. Verschil moet er wezen
Ik denk niet dat ze ze heeft laten vergroten…Waarschijnlijk is zij gewoon die ene op de 10000 die met name grotere borsten krijgt bij het aankomen.
Ja dat herinner ik me dus ook vet goed! Maar zoals die fotos hierboven. Dat kán toch niet? Ik hoop zo dat ze deze vraag nog gaat beantwoorden
Jeetje, het is ook wel echt een bizar groot verschil hè
Ik kreeg van de progesteron only pill ook al 2/3 maten grotere borsten, laat staan wat een zwangerschap met een lichaam kan doen.
Ik zit nu heel Mo dr insta door te scrollen en naar dr tieten te kijken
Ik heb door dit soort verhalen jarenlang gehoopt ooit nog tieten te ontwikkelen, maar zelfs de Diane met 13748 hormonen gaf me niks.
Misschien moet je een baby proberen