Veel soja eten
Volgens mij heeft Monica geen borstvoeding gegeven. Je zag/ziet in haar vlogs wel vaak kunstvoeding staan op de achtergrond.
Ik denk ook wel dat het echt is. Want ze heeft wel elke week gevlogd en ik vind haar ook niet het type die er geheimzinnig over zou doen.
Kreeg ik alleen maar meer puisten van helaas
@Spaarlamp Thanks! Zal ff oproepje op marktplaats doen
Ik ben ook gefascineerd door Monicaâs boobs!
Heb ook niet het gevoel dat ze onwijs hangen, wat meestal na een zwangerschap (in elk geval bij mij) gebeurde. Ze hangen daarentegen wel âgenoegâ om niet nep te zijn.
Ik ben er jaloers op!
Mijn borsten zijn qua look echt wel een beetje âleeg gezogenâ, ook nog net weer geen theezakjes, maar wel minder vol.
Gebeurt dit trouwens ook als je geen borstvoeding geeft? Heb namelijk het idee dat de vrouwen die geen borstvoeding geven grotere borsten krijgen (zoals waarschijnlijk bij Monica) of gewoon hetzelfde hebben als voordat ze zwanger werden.
Ik ben echt nog nooit zó op iemand afgeknapt als op haar. Ik vond haar voor haar zwangerschap echt een super leuke vlogger, wel typisch en wat overdreven maar moest ook wel echt vaak lachen. Maar mijn God, zij is gewoon alleen maar, maar dan ook echt alléén maar met die zwangerschap en die kinderen bezig. En de hele tijd die buik ontbloten en dat gejank. En wat ze allemaal nog moet kopen of weten. En elke week een echo. Echt gewoon een moeke. Als ik die wout was zou ik er ook gewoon helemaal gestoord van worden. Ze praat nergens anders over.
Ik ben 2,5 jaar geleden met de pil gestopt en heb een koperspiraal genomen. Ik ben zo een 5 kilo afgevallen, maar mân borsten zijn wel groter geworden. Ik was toen 28, dus ook niet meer bepaald in de groei.
Oh ik heb ook echt hangtietjes gekregen na de BV. Mijn moeder heeft geen BV gegeven en kreeg idd juist grotere.
Maak een vision board! Fluffy minty squishy! Je kan alles als je er maar voor gaat!
Mijn moeder juist theezakjes en ik was echt bang om daarmee gedoemd te zijn na een zwangerschap. Maar er is dus nog hoop
Oh wow, ik las dit alsof je van je moeder een bedrijf had geĂ«rfd dat heette âhangtietjes B.V.â
Ik voel me echt een beetje slecht erdoor maar ik moet gewoon lachen van ongemak om deze break-up video. De ugly cries, snottebellen en geforceerde gesprekken voor de cameraâŠ
Het gehuil dat onderbroken wordt met vragen tussendoor, de stiltes, het diepe gestaar in de camera. Ik kan niet met YouTubers, kga zo stuk . Blijft een vak apart.
Oh, en ik zie nu ook dat gast in groen zân neus in zân shirt gaat snuiten, THE F dude, wat doe je
Moet echt gaan slapen.
Die nickoada avocado (ofzoiets) is sowieso echtttt een gekke jongen. Hij was eerst een (raw) veganist en nu eet hij super veel fastfood weg in zijn mukbangs en scheurt dan vlees van krabbenpoten enz. Echt heel vaag.
Ja, die gast is echt een weirdo. Heb heeeele aparte videoâs voorbij zien komen waarin hij tegen zân eten praat en huilt ed. Hij houdt van drama en is momenteel ook betrokken bij drama in de âMukbang-wereldâ vanwege het manipuleren en pesten van Stephanie Soo, een bekende Amerikaanse Mukbanger/storyteller. Nu is men op canceling tour. Hij eet ook zo viesđ· Vraag me af wat voor mensen nou genieten van zijn videoâs.
Die in Den Bosch is net een maand open ofzo, nadat het pand jaaaaaren leegstand.
Ja had er iets over meegekregen inderdaad in de zomer was er ook iets met Trisha toch? Kijk zijn mukbangs inderdaad ook nooit. Alleen als er drama is, kijk ik.
Het wordt natuurlijk een video met goeie click bait titel: ââJaaroverzicht 2019 en WAAROM IK IN HET ZIEKENHUIS LAGââ
Hahahaha wtf. Dit is een heeeele rare jongen. Die video van Stephanie Soo kwam gister ook ineens voorbij bij mij. Hij lijkt me echt een naar persoon.
Ik ben helemaal niet van de mukbangs, maar deze video stond ineens tussen mn aanbeloven videos en nu ben ik helemaal in dat drama gezogen .
Een paar dagen geleden zijn een heel aantal grote internationale influencers zoals Negin Mirsalehi en Romee Strijd ingevlogen naar het MDL Beast Festival in Saudi Arabia als PR stunt om het imago van het land wat op te krikken, een land waar mensenrechten geschonden worden en het bijv niet veilig is voor LGBTQ personen. Het wordt weer pijnlijk duidelijk dat influencers alles doen voor de moneys en een reisje naar het buitenland. Voor de vrouwen die niet op het VIP deck stonden was het ronduit onveilig in het publiek, ze werden op grote schaal aangerand, maar de influencers schetsen een perfect plaatje, om te kotsen! Zie stories op IG van Zeikschrift en Diet Prada of Mass harrassment at Saudi Festival
Ik vind wel (door de post van zeikschrift) dat het maf is dat we influencers meer veroordelen dan dat we de Nederlandse politiek veroordelen hierover.
Of bv de npo die het nieuwe seizoen van widm in China laat plaatsvinden.
Ik vraag me ook oprecht af in hoeverre die influencers zich ervan bewust zijn (aan de andere kant ws wel) en in hoeverre ik dit hun verantwoordelijkheid vind. Maar ik ben er niet helemaal over uit voor mezelf.
Toch vind ik dat het ze zou sieren als ze zich van tevoren inlezen in een land als ze daar PR voor gaan doen, ze hoeven niet klakkeloos alles aan te nemen. Ze hebben zoân groot platform waar miljoenen mensen mee bereikt worden, wil je jouw naam dan koppelen aan zoân land? Natuurlijk heeft de politiek meer verantwoordelijkheid, maar dat neemt de verantwoordelijkheid van de influencers niet weg in mijn mening.