Ze zijn volgens Dietprada dik betaald, zes cijfers. Dus minimaal een ton. Ik zie ze dat niet terugbetalen en een post plaatsen dat het beter was geweest om niet te gaan. Volgens mij willen ze zich zo ver mogelijk van politiek houden want slecht voor de zaken.
Ik ben het persoonlijk met je eens, maar ik denk dat dat onder contractbreuk valt en niet mag. Ik neem aan dat degene die die influencers heeft ingehuurd (de overheid van SA? Geen idee) dondersgoed weet dat er dingen niet oké zijn in dat land, dus over terugkrabbelende influencers om die reden hebben ze ongetwijfeld een clausule ingebouwd.
@anon50301661 @Shaaar @Calatrava
Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben gelijk, ik weet er weinig van maar stel bij dezen wel mân mening bij :). Thanks!
Afrojack en Martin Garrix traden op. Wat betreft Nederlanders. Op Dietprada zag ik ook twee mannelijke influencers op dat plaatje staan.
Die reacties ook van Thomas Cox onder de post van zeikschrift laten mij ook echt schrikken. Hij heeft echt werkelijk geen idee waarover hij praat
Maar echt! Ook dat iemand hem er op wijst dat hij een witte man is en daardoor al anders behandelt wordt daar en hij zegt âwat heeft mijn huidskleur er mee te maken? Niksâ.
Vind inderdaad een groepje influencers die een beetje mooi zitten te wezen iets heel anders dan een team van journalisten van 3 op reis die ons op een leuke manier kennis laten maken met een land. Daarbij ook de minder leuke dingen laten zien.
Borstendiscussie komt volgens mij ook vaak voorbij. Ik heb ook miniâs maar vind het eigenlijk zelf niet erg. Wel het idee dat ik dan schijnbaar niet in het schoonheidsideaal pas aangezien de siliconen je om de oren vliegen. Ik had 4 vriendinnen met ook kleine borsten, en die hebben het alle 4 laten opereren. Dat zet mij wel aan het denken, zo van dat is schijnbaar dan nodig ofzo of kleine borsten zijn niet goed genoeg? Ik vind het zelf juist meer classy staan, al hoop ik ergens ook dat ze ergens nog stiekem 1 cupmaatje groeien ooit. Zou nooit in een gezond lichaam laten snijden hiervoor. Ik vind dat ergens ook hypocriet want dan draag je met je kleine borsten bij aan het streven dat het schijnbaar groter moet waardoor anderen met kleine borsten nog meer afwijkend worden ofzo? kan het niet zo goed verwoorden.
Boobs are boobs
Nou dit. Thanks zeg, fijn dat de mijne dan nie zo classy staan
Edit; aangezien ik er zelf ook geen flikker aan kan doen die boobs zitter er nou eenmaal??
Whahahaha ja! Leave me and my boobs aloneeeeee
Zo saai inderdaad. Kijk soms vlogs van Monica en dan denk ik âyessss een vlog van meer dan een halfuurâ. Maar dan is ze gewoon meer dan de helft van de tijd pakketjes aan het uitpakken⊠Vind ik zĂł niet interessant. Hoewel veel mensen dat juist wel leuk vinden om te zien, volgens mij?
Ik vind dat wel heel leuk om te zien ja!
Ik vind die pakketjesunboxings ook echt luie content. Al helemaal als het een aparte video is. Lekker makkelijk en fantasieloos, die dingen pakken ze toch wel uit en nu filmen ze dat maar ipv bijvoorbeeld een video over het product
Ik kom even mijn excuses aanbieden, stond er helemaal niet bij stil dat mijn opmerking kwetsend zou zijn. Keek alleen even vanuit mijn eigen perspectief en dat is in dit geval niet netjes! Misschien is het stiekem toch een beetje jaloezie ofzo. Ben er ook mee gepest op de middelbare school dus wil het altijd een soort van verdedigen. Stom dat het toch vat heeft ook op mij door er een mening over te hebben terwijl ik inderdaad ook het liefste zou willen dat we/men er niks van zouden vinden.
Vind ik lief van je, ik voelde me een beetje gekwetst
Mijne zitten er niet tussen.
Love alle boobs! Klein, groot, vol, leeg: zijn allemaal prachtig en hebben ook nog eens een toffe feature die je kunt inzetten als je een pasgeboren baby hebt.