Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja, dat dacht ik ook al!

Het kan wel heel fijn zijn? Misschien net als dat sommigen een serie kijken om te ontspannen dan een dutje doen ter ontspanning en niet per se omdat je moe bent.

8 likes

Ze doet toch helemaal niet elke dag een dutje? Althans, ik heb bijna alle Vlogmas-vlogs gezien, maar daarin doet ze echt niet iedere dag een dutje. Althans dat benoemd ze niet.

Als ik voor mezelf spreek, ik doe wel regelmatig een dutje, zeker bijv. op een luie, vrije zondagmiddag. Dan heb ik wel genoeg geslapen maar ben ik gewoon aan het chillen voor de tv en ja dan val ik soms in slaap.

5 likes

Zoals jij het zegt klinkt het bijna als iets raars/geks om te doen. Je hoeft toch geen dutje nodig te hebben om een dutje te doen? Het is dat ik er doorgaans niet aan toe kom, anders zou ik ze dagelijks willen inplannen :grimacing:

12 likes

Dutjesshaming hier :scream:

58 likes

Misschien slaapt ze inderdaad slecht? Dat weten wij toch niet. Of zoals hierboven wordt gezegd, kan ook een vorm van ontspanning zijn of een ritme. En ooit als ik vroeg wakker ben en in de ochtend al veel heb gedaan (in huis, sport, werk) kan ik ook wel eens even lekker liggen in de middag. Vooral als er nog een lange of drukke avond aan komt.

1 like

Ja laat we haar gezondheid bespreken, leuk! :neutral_face:

2 likes

Nouja je zegt wel dat dutjes niet nodig zijn als je ā€˜gewoon gezond’ bent. Ergo…

11 likes

Je haalt het er wel bij

Jezus lekker boeiend of iemand wel of geen dutjes doet

42 likes

Echt he. Zou wel eens goed zijn voor die opgefokte, prestatiegerichte Nederlandse maatschappij.

48 likes

Prestatiegericht? Waaruit vindt je dat blijken? Ik heb altijd de indruk dat productiviteit wel als belangrijk wordt geacht, maar prestaties maar matig. Toch die zesjescultuur en niet buiten je schoenen lopen mentaliteit

2 likes

Ik doe ook iedere dag een dutje. Niks mis mee.

4 likes

Andere ā€˜luie’ mensen kijken tv of lezen een boek :thinking:

3 likes

Of slapen 's nachts sowieso geen 8 uur

Dat ook. Zie het probleem echt helemaal niet, maar ik ben dan ook een lui mens blijkbaar :joy:

4 likes

Liever lui dan moe :crazy_face:

1 like

Echt hoor. Prima leven zo!

1 like

Kap gewoon met dit.

Ik snap sowieso niet waarom dit helemaal uit z’n verband moet worden getrokken. Alsof het zooo erg is als iemand dutjes ā€˜lui’ of wat dan ook vindt. (Niet alleen voor jou bedoeld dus)

15 likes

Dutjes zijn de bomb en jullie zure trutten zijn gewoon jaloers.

35 likes