Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ze geven me wel de indruk dat ze elke week wel graag samenkomen dus weet je zeker dat het speciaal voor Kerst is?

Om de een of andere reden ontketenen Bonnies vlogs hier altijd hele duffe discussies…:stuck_out_tongue:

10 likes

Ze is wel Amerikaans maar woont in Nederland

Past wel bij haar brand

8 likes

Ze is twee jaar geleden (geloof ik) naar Rotterdam gekomen voor het werk van haar vriend! Volg haar ook al een lange tijd en vond het zo leuk toen ik dat toen hoorde in een livestream

Ik vind het nog steeds bijzonder dat haar death hawk haarfilmpjes zo vaak zijn bekeken. Waarschijnlijk omdat veel mensen zo’n risico of gewaagder kapsel niet zichzelf durven aan te meten.

Late to the party maar voor de mensen die vaker dutjes doen, voelt het niet alsof je dan 2 dagen in 1 hebt? Ik doe 3 keer per jaar misschien een dutje(als ik mega moe ben of ziek) en dan ben ik helemaal van slag en misselijk als ik wakker wordt omdat mijn lijf ergens niet zo goed kan plaatsen hoe of wat er gaande is zo midden op de dag. Wordt vaak ook meer moe wakker. Wel lekker op zo’n moment om er gewoon even aan toe te kunnen geven. Maar ben benieuwd hoe dat werkt en of je daarna dan ook echt fit wakker wordt?

7 likes

Past meer bij dit forum.

Ik ben zo’n dutjes persoon :grin::raising_hand_woman:. Voelt niet als 2 dagen, maar als 1 dag waarin ik even een extra boost krijg haha. Korte dutjes zijn trouwens beter dan lange dutjes. Van die tweede kan ik wel mega gaar worden. Dat zijn de dutje op zondagmiddag als ik tv kijk en in slaap val haha. Korte dutjes zijn top! Als je bv. weet dat je na een hele week werken op vrijdag avond nog lang door moet, dan vind ik zo’n dutje top!

10 likes

Love dutjes! Doe het niet mega vaak maar soms ben ik echt moe halverwege de dag en wil ik nog heel veel doen. Dan kan ik beter heel even gaan uitrusten en kan ik er weer even tegenaan. Anders loop ik de rest van de dag als een zombie rond

2 likes

Ik doe bijna elke dag wel een dutje omdat mijn lichaam veel slaap nodig heeft (als ik op en top gezond ben 10-12 uur, als ik wat minder in mijn vel zit gaat het al gauw richting de 14 uur). Halverwege de dag word ik intens gaar, dan voelt het alsof ik in een roes zit en kan ik niet meer helder nadenken. Zodra ik een dutje heb gedaan voel ik me weer helder en kan ik mijn bezigheden gewoon weer oppakken. Vind het alleen maar fijn, dan ben ik 2-3 uur niet productief in plaats van de rest van de dag. :slight_smile:

7 likes

Als ik ochtenddienst heb gehad ben ik om 4 uur thuis, dan doe ik meestal een dutje van een uur. En soms word ik fris en fruitig wakker maar soms ook verrot en kan ik niet goed opstaan. Maar heb nooit het idee dat ik dan twee dagen in een dag heb ofzo.

5 likes

Ik zet die keren dan de wekker op 1 verder maar vaak duurt het eerst ff voor ik in slaap val dus die 20 min kan ik niet echt timen. En ik vind het dan lastig om weer op te staan dus misschien dat ik iets te vaak nog snooze. Waardoor ik helemaal gaar wordt.
@Gast Is het niet zo dat je lichaam gewend raakt aan die dutjes smiddags en je daarom moe wordt rond dat tijdstip? Heb je dan werk waarbij in de middag vrij bent?

Haha heb dit wel eens geprobeerd maar het werkte bij mij niet. Ik was heel erg gefocussed op de sleutels en kon daardoor niet in slaap komen.

3 likes

Ik studeer nog dus ben vaak rond een uur of 4 thuis. En ik doe eigenlijk alleen een dutje als ik een volledige werk/schooldag achter de rug heb. Nu ik vakantie heb dus niet, want dan doe ik niet zoveel.

Deze dutjes doe ik ook nog niet zo lang, eigenlijk sinds ik weer op school zit. Daarvoor eigenlijk alleen toen ik een puber was.

Ik val wel eens in slaap met m’n telefoon boven m’n gezicht en die valt dan ook echt op m’n hoofd. Maar dat is meestal in een paar minuten tijd. Of zou dat dan komen omdat je arm omlaag gaat of zo. Ik ga dit een keer proberen met die sleutelbos.

1 like

Is het dan de bedoeling dat je met arm en sleutelbos buiten het bed slaapt?

1 like

Ik vind het ook bijzonder dat ze het vaak over dutjes heeft. Ik moet er 3 keer in de nacht soms uit voor mijn zoontje en doe nooit dutjes !
Als je fulltime werkt kun je natuurlijk ook geen dutjes doen

2 likes

Hoe dan? Val je dan in slaap als je aan het lezen bent?

1 like

Het is dat Bonnie zo oprecht vertelde dat ze samen lepeltje lepeltje onder de dekens super warm lagen te dutten, anders had ik gedacht dat ze helemaal niet gedut hadden. If you know what I mens :smirk:

5 likes