Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Wat een slaapverwekkende discussie

58 likes

Ik word net wakker uit mijn dutje en het gaat nog steeds over dutjes

25 likes

Enzo viert kerst met zijn moeder, stiefvader, opa, oma, broers en zijn ā€œschaatstrainsterā€. Waarom zouden ze er niet gewoon voor uit komen dat ze samen zijn?

19 likes

Dat was jaren geleden misschien zo maar ik heb het idee dat het steeds meer prestatiegericht is geworden. Alle ballen hoog houden en zoveel mogelijk presteren, bereiken en een zo leuk en vol mogelijk leven moeten hebben.

2 likes

Ik begrijp je wel. Ik vind dutjes (alleen het woord al… braak) iets belachelijks. Zeker in combi met een Bonnie en zeker met een Masssa maargoed als zij er happy van worden. En als de andere mensen heel blij van worden. Prima. Maar ik snap je.

7 likes

Ik denk dat ze geen zin hebben om het aan de grote klok te hangen? En het zo ā€˜duidelijk’ maken. Ofzo haha

1 like

@Shadina ik snap niet waarom mensen in dit soort topics wel vinden dat ze mogen zeggen wat zij denken, maar dat men daar vervolgens niet op mag reageren om dat beeld tegen te spreken of te corrigeren.

@Janniebeton Nederland is behoorlijk prestatiegericht. Onze kinderen zijn beroerd gemotiveerd voor schoolse taken, maar qua motivatie mbt carriĆØre, innovatie en persoonlijke ontwikkeling is er echt niks mis. Het aantal mensen met gerapporteerde overspannenheid en burnout neemt consequent toe. We tracken kinderen vanaf peuterleeftijd en schreeuwen moord en brand als je een kind afwijkt van de curve. We zouden hier echt wel een stuk chiller mogen zijn. En onze prestaties zijn (als je echt gewogen onderzoek doet en alle factoren meeneemt) volgens mij ook echt verre van matig.

20 likes

Sofie Rozendaal wil ook graag speciaal gevonden worden. Al jaren roept ze dat ze nooooit kerst viert en echt niet van kerst houdt. Maar vorig jaar en ook dit jaar is ze met haar gezin met kerst gewoon bij elkaar. Ze zijn allemaal ergens in een cafe iets aan het drinken. Maar nee hoor, ze doen allemaal absoluut niet aan kerst. Ik vind dat zo raar dat ze dat altijd zo specifiek benoemt, maar dat ze dan toch wel samenkomen tijdens de kerstdagen en gezellig iets gaan drinken.

2 likes

Dubbelpost maar dit is een heel ander onderwerp. Ik volg ch527kerosene op Youtube, ze heeft meer dan een miljoen subscribers en is echt groot. Dus ik kijk net haar meest recente video, en ze zegt dat ze naar de winkel is gegaan. Komt ineens de kruidvat in beeld! Wow ik wist niet dat zij in Nederland woont, dat was echt even een apart moment haha. Je hoort het ook echt niet aan haar accent. Ooh en haar video’s zijn echt een aanrader

6 likes

Woww Serieus? Heb ook wel eens filmpjes van haar gezien met dr dreads enz (en vette achtergrondmuziek vaak :grin:).

Ze geven me wel de indruk dat ze elke week wel graag samenkomen dus weet je zeker dat het speciaal voor Kerst is?

Om de een of andere reden ontketenen Bonnies vlogs hier altijd hele duffe discussies…:stuck_out_tongue:

10 likes

Ze is wel Amerikaans maar woont in Nederland

Past wel bij haar brand

8 likes

Ze is twee jaar geleden (geloof ik) naar Rotterdam gekomen voor het werk van haar vriend! Volg haar ook al een lange tijd en vond het zo leuk toen ik dat toen hoorde in een livestream

Ik vind het nog steeds bijzonder dat haar death hawk haarfilmpjes zo vaak zijn bekeken. Waarschijnlijk omdat veel mensen zo’n risico of gewaagder kapsel niet zichzelf durven aan te meten.

Late to the party maar voor de mensen die vaker dutjes doen, voelt het niet alsof je dan 2 dagen in 1 hebt? Ik doe 3 keer per jaar misschien een dutje(als ik mega moe ben of ziek) en dan ben ik helemaal van slag en misselijk als ik wakker wordt omdat mijn lijf ergens niet zo goed kan plaatsen hoe of wat er gaande is zo midden op de dag. Wordt vaak ook meer moe wakker. Wel lekker op zo’n moment om er gewoon even aan toe te kunnen geven. Maar ben benieuwd hoe dat werkt en of je daarna dan ook echt fit wakker wordt?

7 likes

Past meer bij dit forum.

Ik ben zo’n dutjes persoon :grin::raising_hand_woman:. Voelt niet als 2 dagen, maar als 1 dag waarin ik even een extra boost krijg haha. Korte dutjes zijn trouwens beter dan lange dutjes. Van die tweede kan ik wel mega gaar worden. Dat zijn de dutje op zondagmiddag als ik tv kijk en in slaap val haha. Korte dutjes zijn top! Als je bv. weet dat je na een hele week werken op vrijdag avond nog lang door moet, dan vind ik zo’n dutje top!

10 likes

Love dutjes! Doe het niet mega vaak maar soms ben ik echt moe halverwege de dag en wil ik nog heel veel doen. Dan kan ik beter heel even gaan uitrusten en kan ik er weer even tegenaan. Anders loop ik de rest van de dag als een zombie rond

2 likes