Ik doe bijna elke dag wel een dutje omdat mijn lichaam veel slaap nodig heeft (als ik op en top gezond ben 10-12 uur, als ik wat minder in mijn vel zit gaat het al gauw richting de 14 uur). Halverwege de dag word ik intens gaar, dan voelt het alsof ik in een roes zit en kan ik niet meer helder nadenken. Zodra ik een dutje heb gedaan voel ik me weer helder en kan ik mijn bezigheden gewoon weer oppakken. Vind het alleen maar fijn, dan ben ik 2-3 uur niet productief in plaats van de rest van de dag.
Als ik ochtenddienst heb gehad ben ik om 4 uur thuis, dan doe ik meestal een dutje van een uur. En soms word ik fris en fruitig wakker maar soms ook verrot en kan ik niet goed opstaan. Maar heb nooit het idee dat ik dan twee dagen in een dag heb ofzo.
Ik zet die keren dan de wekker op 1 verder maar vaak duurt het eerst ff voor ik in slaap val dus die 20 min kan ik niet echt timen. En ik vind het dan lastig om weer op te staan dus misschien dat ik iets te vaak nog snooze. Waardoor ik helemaal gaar wordt.
@Gast Is het niet zo dat je lichaam gewend raakt aan die dutjes smiddags en je daarom moe wordt rond dat tijdstip? Heb je dan werk waarbij in de middag vrij bent?
Haha heb dit wel eens geprobeerd maar het werkte bij mij niet. Ik was heel erg gefocussed op de sleutels en kon daardoor niet in slaap komen.
Ik studeer nog dus ben vaak rond een uur of 4 thuis. En ik doe eigenlijk alleen een dutje als ik een volledige werk/schooldag achter de rug heb. Nu ik vakantie heb dus niet, want dan doe ik niet zoveel.
Deze dutjes doe ik ook nog niet zo lang, eigenlijk sinds ik weer op school zit. Daarvoor eigenlijk alleen toen ik een puber was.
Ik val wel eens in slaap met mân telefoon boven mân gezicht en die valt dan ook echt op mân hoofd. Maar dat is meestal in een paar minuten tijd. Of zou dat dan komen omdat je arm omlaag gaat of zo. Ik ga dit een keer proberen met die sleutelbos.
Is het dan de bedoeling dat je met arm en sleutelbos buiten het bed slaapt?
Ik vind het ook bijzonder dat ze het vaak over dutjes heeft. Ik moet er 3 keer in de nacht soms uit voor mijn zoontje en doe nooit dutjes !
Als je fulltime werkt kun je natuurlijk ook geen dutjes doen
Hoe dan? Val je dan in slaap als je aan het lezen bent?
Het is dat Bonnie zo oprecht vertelde dat ze samen lepeltje lepeltje onder de dekens super warm lagen te dutten, anders had ik gedacht dat ze helemaal niet gedut hadden. If you know what I mens
Ik werk zoân dertig uur in de week, ik loop stage en ik studeer en ik vind nog tijd voor dutjes hoor.
Ja of een filmpje kijken of zo. Meestal als ik naar bed ga kijk of lees ik nog wat op mijn telefoon. Als ik dan moe wordt en weg droom laat ik ooit mijn telefoon vallen.
Grappig dat Enzo een foto post met alleen zijn familie zonder myron, al snap ik wel dat je gek wordt van alle âis myron je vriendin???â Dat je het ook maar lekker uit de weg gaat.
Iemand moet de foto maken
Ik stel me dan meteen voor hoe dat daar moet zijn gegaan:
âja nu ook nog even eentje zonder jou⊠ja sorry maar anders weten de kijkers meteen dat we een relatie hebben en dan houden ze er nooit meer over op⊠nee ik moet wel echt een foto online plaatsen, engagement weetjewel⊠maar ik hou nog wel van je!â
Deze foto snap ik wel. Dit is de familie knol.
Of Ja met de kinderen van Irma.
Maar ze wordt nergens genoemd en dat is dan toch wel gek? Door het juist zo vaag te houden heb je mijns inziens alleen maar dat gemekker over of ze wel of geen stel zijn denk ik danâŠ
Maar als je toch een vriendin hebt en je post zelf iets op instagram post je toch een foto met je vriendin? Ik snap dat hij dat nu niet heeft gedaan. maar als het toch bekend is dat Myron zijn vriendin is en kerst mee heeft gevierd, dan ga je toch geen foto van enkel je familie posten? dan zet je toch iedereen erop?
En zoals ik al zei snap ik dat hij het doet omdat hij het waarachijnlijk (nog) niet naar buiten wil brengen.
Dit is toch heel veel verzinnen voor Enzo. We doen dat vaker op het forum over situaties, maar hierin heeft iedereen andere tradities toch. Zeker bij zoiets als relaties in combinatie met schoonfamilie én Kerst.
Maar dan had enzo zijn moeder ook moeten verbieden om myren te insta storien en dat is ook niet gebeurt.