Ik werk zo’n dertig uur in de week, ik loop stage en ik studeer en ik vind nog tijd voor dutjes hoor.
Ja of een filmpje kijken of zo. Meestal als ik naar bed ga kijk of lees ik nog wat op mijn telefoon. Als ik dan moe wordt en weg droom laat ik ooit mijn telefoon vallen.
Grappig dat Enzo een foto post met alleen zijn familie zonder myron, al snap ik wel dat je gek wordt van alle ‘is myron je vriendin???’ Dat je het ook maar lekker uit de weg gaat.
Iemand moet de foto maken
Ik stel me dan meteen voor hoe dat daar moet zijn gegaan:
“ja nu ook nog even eentje zonder jou… ja sorry maar anders weten de kijkers meteen dat we een relatie hebben en dan houden ze er nooit meer over op… nee ik moet wel echt een foto online plaatsen, engagement weetjewel… maar ik hou nog wel van je!”
Deze foto snap ik wel. Dit is de familie knol.
Of Ja met de kinderen van Irma.
Maar ze wordt nergens genoemd en dat is dan toch wel gek? Door het juist zo vaag te houden heb je mijns inziens alleen maar dat gemekker over of ze wel of geen stel zijn denk ik dan…
Maar als je toch een vriendin hebt en je post zelf iets op instagram post je toch een foto met je vriendin? Ik snap dat hij dat nu niet heeft gedaan. maar als het toch bekend is dat Myron zijn vriendin is en kerst mee heeft gevierd, dan ga je toch geen foto van enkel je familie posten? dan zet je toch iedereen erop?
En zoals ik al zei snap ik dat hij het doet omdat hij het waarachijnlijk (nog) niet naar buiten wil brengen.
Dit is toch heel veel verzinnen voor Enzo. We doen dat vaker op het forum over situaties, maar hierin heeft iedereen andere tradities toch. Zeker bij zoiets als relaties in combinatie met schoonfamilie én Kerst.
Maar dan had enzo zijn moeder ook moeten verbieden om myren te insta storien en dat is ook niet gebeurt.
En milan heeft haar ook gewoon gefilmd en op insta gezet.
Ik werk fulltime en doe heel vaak een dutje na mijn werk hoor
Huh maar waarom zou zij perse op die foto moeten staan als ze een relatie hebben.
Er was altijd op egf zo’n grappige constructie
Sommige mensen vinden de dutjes van Bonnie lui
Andere mensen werken 24/7 en doen toch ook dutjes
Weer andere mensen zeggen dat Bonnie misschien niet gezond is
De helft valt erover dat we Bonnies gezondheid er niet bij moeten betrekken
Een deel wordt wakker van hun dutje en snapt niet waar het over gaat omdat ze nog slaperig zijn van hun dutje
Dit bevestigt weer dat dutjes niet gezond zijn voor de concentratie
De discussie verplaatst zich naar waarom Enzo z’n vriendin niet op de kerstfoto heeft gezet
Sommige mensen …
Zijn george en serena nou samen of niet? Zij reageert nog wel onder zijn foto’s maar hij heeft op insta een foto geplaatst van zijn nieuwe hond. Ook heel nadrukkelijk ‘meet MY new friend’
Is een paar weken geleden uitgebreid besproken in het mommyvlogger topic.
De conclusie was dat ze in ieder geval niet meer onder 1 dak wonen. Dat betekent niet perse dat ze uit elkaar zijn.
Ik wil er verder niet over speculeren, alles staat in dat topic, maar er zijn allerhande aanwijzingen voor een (tijdelijke/vriendschappelijke) breuk.
Waarom gaat het ineens zo vaak over Enzo?
Vind ik echt heel saai
Omdat niet iedereen alles leuk vind?
Daarom gaat het over enzo? Rare reden.
Ik vind iedereen stom, maar Enzo past gewoon niet bij dit forum vind ik.
Hij is echt zo’n jolige kinderentertainer.