En milan heeft haar ook gewoon gefilmd en op insta gezet.
Ik werk fulltime en doe heel vaak een dutje na mijn werk hoor
Huh maar waarom zou zij perse op die foto moeten staan als ze een relatie hebben.
Er was altijd op egf zoān grappige constructie
Sommige mensen vinden de dutjes van Bonnie lui
Andere mensen werken 24/7 en doen toch ook dutjes
Weer andere mensen zeggen dat Bonnie misschien niet gezond is
De helft valt erover dat we Bonnies gezondheid er niet bij moeten betrekken
Een deel wordt wakker van hun dutje en snapt niet waar het over gaat omdat ze nog slaperig zijn van hun dutje
Dit bevestigt weer dat dutjes niet gezond zijn voor de concentratie
De discussie verplaatst zich naar waarom Enzo zān vriendin niet op de kerstfoto heeft gezet
Sommige mensen ā¦
Zijn george en serena nou samen of niet? Zij reageert nog wel onder zijn fotoās maar hij heeft op insta een foto geplaatst van zijn nieuwe hond. Ook heel nadrukkelijk āmeet MY new friendā
Is een paar weken geleden uitgebreid besproken in het mommyvlogger topic.
De conclusie was dat ze in ieder geval niet meer onder 1 dak wonen. Dat betekent niet perse dat ze uit elkaar zijn.
Ik wil er verder niet over speculeren, alles staat in dat topic, maar er zijn allerhande aanwijzingen voor een (tijdelijke/vriendschappelijke) breuk.
Waarom gaat het ineens zo vaak over Enzo?
Vind ik echt heel saai
Omdat niet iedereen alles leuk vind?
Daarom gaat het over enzo? Rare reden.
Ik vind iedereen stom, maar Enzo past gewoon niet bij dit forum vind ik.
Hij is echt zoān jolige kinderentertainer.
Ik wist niet dat ik graag naar jolige kinderentertainers kijk
Brb, even naar het mooiste momenten van 2019 topic om deze openbaring te delen
Vinden ze een sexy mannetje
Bonnie heeft aangekondigd dat ze tot 10 januari niet upload, en nu schrijft ze in haar laatste insta post dat ze dit aankomend jaar ook gaat doen (periodes niet uploaden), ze wilt 4 weken gaan blokken waarin ze vrij heeft en niet upload.
Ik snap heel goed dat ze vrij neemt en vakanties wilt plannen waarin ze ook niet vlogt, maar ik snap niet zo goed waarom dit betekend dat ze niet upload. Ze kan toch prima vooruit werken? Een keer een extra vlog maken en die in die week uploaden, of weer eens wat extra (creatieveā¦) videos maken voor in zoān week.
Ik snap niet waarom ze dat niet gewoon doet, dat is toch juist het voordeel aan freelancen/youtuben, dat je gemakkelijk vooruit kan werken?
Waar gaat het heen met ons?
laat dr lekker
Tina forum
Ze mag toch ook wel eens gewoon vrij hebben zonder daarvoor extra te moeten werken net als ieder ander mens? Ik snap het helemaal. Die druk dat er altijd maar iets online moet staan lijkt me heel vervelend.
Dat doe ik ook, daarom zet ik het hier neer ipv dat ik het tegen haar zeg haha