Ik ben het hier wel mee eens, het is knap hoe gestructureerd zij werkt en plant. En volgens mij heeft zij ook best veel vrij hoor tussendoor.
Daarom is het enige wat mij “irriteert” (tussen haakjes want groot woord), dat bonnie er meteen zo’n zielig verhaal van maakt met moeilijk en zwaar en veel blabla. Terwijl zij laatst ook nog een week (of twee?) vakantie had met niet vloggen enzo, voor Edinburgh geloof ik omdat het toen ook al zoveel was. En ze gaat een maand naar Vietnam, waar ze 4 (overigens hele leuke) vlogjes van heeft geplaatst. Waar spon in zat dus alleen maar chill voor haar. Dus dat is allemaal best luxe hoor.
Ze is niemand wat verantwoordt en zeker niet verplicht te uploaden, maar own het dan ook gewoon. Ipv dat zielige gedoe met “ik heb echt een week vrij nodig”, daar word ik wel een beetje kriegelig van persoonlijk. Dus ik snap de opmerkingen wel.
maar vond haar verhaal hierover in de vlog al een beetje te uitleggerig en een “zielige toon” hebben. Ook met het meer uitleggen op insta en in de reacties vind ik zo overkomen, daarom zeg ik own het gewoon. Ze moet vooral doen wat ze wil!