Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Die kleine i’s ook in de titel

11 likes

Hoe noemt hij zichzelf dan? Werkloos?

34 likes

6u naar familievloggers kijken, ik ga nog liever bevallen denk ik. Stel je voor dat je 6u lang wordt gedwongen hiernaar te kijken, dan leg je toch na het eerste uur al je geheimen op tafel om maar weg te mogen.

69 likes

Hahahahahaha :joy:

1 like

Heb je een goede truc? Ik wil dit voor morgen doen bij mn body/strapless top.

1 like

Oeh strapless doe ik eigenlijk nooit. Ik tape altijd ook over mijn schouders namelijk.

https://peopledotcom.files.wordpress.com/2018/09/kim-kardashian8.jpg

Zoiets. Ik denk dat je op pinterest wel iets kunt vinden voor straples.

(Wel iets over je tepel doen als je niet dood wil gaan van de pijn.)

6 likes

Hef lijkt mij verschrikkelijk om je tieten zo in te tapen. (zoals op de foto) dat moet toch ontiegelijk kut zitten?

8 likes

Waarom is dit chiller dan een beha? Ziet er wel cool uit, ga het eens proberen.

2 likes

Ik vond dat inderdaad zo’n rare conversatie. Het zijn toch vloggers? En zolang ze betaalde spon hebben zijn het toch influencers?

1 like

Valt mij trouwens sowieso op dat veel vloggers/instagrammers zodra ze zwanger zijn/een kind krijgen direct overgaan op het mommyblogger gebeuren. (Nav Sarahrebecca) Die Tigerelise etc. Ze melken het zo erg uit allemaal, het lijkt bij sommigen bijna alsof ze een kind maken omdat het mommyblogger fenomeen zo populair is haha. Lekker profiteren van het exploiteren van je kids en alles wat ze doen online gooien.

7 likes

Wat een gemekker van Bonnie over het autorijden zeg. Ze rijdt voor het eerst zelf auto en is gelijk helemaal sip dat het niets voor haar is. Dacht zij dat ze gelijk Max verstappen was, of dat elke auto exact hetzelfde rijdt?

25 likes

Ik durf te wedden dat het moederschap voor influencers zeer lucratief is. Al is het maar omdat de kindloze vrouw boven de 25/30 in heel veel perspectieven simpelweg vergeten/overgeslagen is. Kinderloosheid (of dat nou gewild of ongewild is) is een onderwerp waaromheen het zó stil is. Terwijl er rond moederschap/ouderschap/baby echt een wereld aan producten bestaat. Wat dat betreft lijkt het moederschap een soort van jackpot te zijn die je open trekt, die in combinatie met dat het ingrijpend is en een groot deel van je leven beïnvloedt maakt dat kiezen voor mommybloggersgenre denk ik super aantrekkelijk is.

15 likes

Ik snap dat wel! Ik dacht na mijn eerste rit ook dat ze een fout hadden gemaakt, door mij een rijbewijs te geven. Alleen ben ik minder bang aangelegd en ben ik alleen de weg weer opgegaan.

4 likes

Ik doe het vooral als ik iets draag met een open rug of een laag decolleté (dat je eventueel dat middenstukje van de BH kan zien.)

@TantePollewop
Ik vind het wel chill stevig eigenlijk (zonder bh van de trap lopen vind in pas echt een hel) maar ik doe het ook niet elke dag hoor.
Ik heb het een paar keer voor een gala gedaan. (En kan me dus voorstellen dat mensen het ook doen bij fotoshoots. Je ziet nooit een model/celeb met hangborsten. Lijkt me niet dat dat altijd natuurlijk is.)

Ik schaam me trouwens verder niet voor mijn borsten ofzo hoor maar soms staat dit gewoon mooier onder een jurk. (Geen BH dragen is met mijn maat geen optie qua comfort.)

5 likes

Zie 'm nu op de kerst insta stories, helaas

Nou ik snap heel goed waarom ze zich zo voelt, vindt ook dat ze het heel goed uitlegt. En goed dat ze meteen zegt dat ze wel gewoon doorgaat.


dit staat nu in haar InstaStories dus denk dat het nog wel aan is!

2 likes

Kan dat niet dan?

Ik vind die felyx scooters ook superkut. Ze trekken echt super snel op.

Ik ben eindelijk weer eens bij mijn ouders thuis. Lekker lezen!! Thanks @Flamoes

13 likes