Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja dat is ook wel weer zo idd. We zijn er misschien teveel aan gewend dat er standaard geupload word. Is eigenlijk ook wel bizar.

Werkt het met YouTube dan eigenlijk niet zoals met Instagram, dat je consistent moet uploaden wil je gezien worden? Ik dacht dat dat de reden was dat de meeste YouTubers vaste upload dagen hebben. Maar misschien is dat helemaal niet zo? Daarom begreep ik Bonnie niet want een week niet uploaden is dan toch niet goed voor je kanaal… Maar dat is misschien helemaal niet zo? Weet iemand dat?

Wacht even, ik lees even de titel van dit topic opnieuw:

“Het andere Youtubers-/bloggerstopic”

Ik wist niet dat er een lijst was van uitzonderingen die hier dan niet besproken mochten worden? Graag zou ik die lijst dan even willen lezen.

39 likes

Ik weet niet hoe het voor youtube geldt maar voor instagram en Facebook is dat inderdaad wel zo. Wanneer je een tijd niet upload of actief bent daal je in de edgerank waardoor je in het vervolg een minder groot bereik hebt met je berichten.

Ik gun haar ook vakantie maar die had ze toch juist al kort geleden een week of langer genomen dacht ik. (in november ergens) Ze heeft heel december ook alleen maar leuke dingen gedaan, is op vakantie geweest, en neemt vervolgens weer 2 weken vrij. In principe lekker doen als ze dat wil maar het lijkt in mijn ogen wel een beetje een lui lekker leven, ze werkt ook nooit in de avonden of weekenden, en neemt ‘als pauze’ tussendoor ook uitgebreid een lunch of shopsessie. Er zijn natuurlijk meer mensen die parttime werken dus het moet wel kunnen. (OK, ik denk dat ik stiekem gewoon jaloers ben want weet niet goed waar ik heen wil met deze post) :sweat_smile:

4 likes

Officieel mag het wel, zeg alleen dat ik het persoonlijk gewoon kut vind.

9 likes

Oké. Vervelend voor je.

41 likes

Vind het juist wel gezond klinken. Anders moet je de periode op voor je vrije maand dubbel zo hard werken om vervolgens moe je vrije maand in te gaan. Als zij het zich kan veroorloven… Zou in haar geval niet anders doen en ik vind het netjes dat ze het in ieder geval van tevoren aangeeft.

6 likes

Ze heeft een hele drukke maand gehad, idd met allemaal leuke dingen maar ook dat zijn verplichtingen. Ook sociale activiteiten kosten energie natuurlijk. Daarnaast heeft ze iedere dag een uitgebreide video geupload. Niet zoals Mascha wat beelden achter elkaar plakken en uploaden, maar er zit echt veel werk in die vlogs. Ze zegt zelf ook altijd dat ze maar parttime werkt, dus natuurlijk heb je dan ook tijd om lekker uitgebreid te lunchen of te gaan winkelen. Volgens mij kan Bonnie echt enorm goed plannen dus dat heeft dan ook zijn voordelen voor haar.
Ik snap wel wat je bedoeld, want van het eerste gezicht lijkt het echt een superleuke maand, maar als ik zelf die maand zou hebben, dan zou ik echt kapot zijn op het einde.

14 likes

Is er nog iets over Bonnie op te merken?

Kom op zeg, als er iemand is die goed bezig is, is het Bonnie wel. Je kan zeggen over haar wat je wilt, maar over hoe ze werkt niet.

40 likes

Ik vind de spelling Bonny mooier.
:wink:

7 likes

Inderdaad, ik zou bij god niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen zo uitgebreid die video’s te editten. Je ziet haar het ook niet heel vaak echt doen. Knap dat ze dat toch eruit weet te houden. Geeft mij de illusie dat ze heel de dag andere dingen doet en nooit achter de pc zit. Echt goed!

Ja, wat dat betreft is haar keuze om naar drie keer per week te gaan ook echt een hele goede geweest. Vroeger zag je daar wel meer van, waar dat betreft maakt ze goede keuzes! Volgens mij heeft ze ook een heel trouw publiek dat haar een korte afwezigheid wel vergeeft/gunt.

1 like

Uitzonderingen:

• Enzo knol
  • Milan Knol
  • Irma Knol
  • Gewone knol
24 likes

82 likes

Ja ik heb inderdaad wel wat paarden yt’ers waar ik over kan praten mocht er interesse zijn :zebra:

5 likes

Mag gewoon hier

2 likes

Matt Harnacke :smirk:

2 likes

Mmm :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik wilde dit beamen maar bedacht me op het laatste moment. Kan zijn lach echt niet uitstaan

1 like

Gewoon zonder geluid kijken

1 like

Amen.