Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vind Enzo echt een kutnaam. Lees het de heletijd als enzovoorts.

12 likes

Best wel irritant enzo.

6 likes

Ik lees dit met mn hand zo :ok_hand:

15 likes

Zag dit net voorbij komen op de Facebook pagina van Grazia:

Mini Monica in een videoclip van Racoon!

14 likes

Wel hilarisch dat de discussie die door enxos vlog ontketend is elke keer wordt onderbroken door vrolijke enzo lovers die weer met iets positiefs komen. Ik ben verder wel voor dat hij niet meer genoemd wordt hier.

Anyway, iemand hier die wel eens muchellb kijkt? Ik heb dat gister na lange tijd weer gedaan, zon ā€œget your life organizedā€ filmpje. Maar wat een neurotisch gedoe zeg, vroeger ging ik daar nog wel goed op, maar nu word ik helemaal naar van het idee alles onder controle te moeten hebben.

1 like

:woman_facepalming:t2:

15 likes

God heb ik net dit topic op negeer gezet omdat ik moe werd van die discussie over vloggers, hun vakantie en dutjes, mis ik meteen een goeie grap van @Shaaar.

Ik vind het trouwens altijd een beetje jammer dat discussies zoals deze zich verplaatsen naar het wp topic, daar zitten toch doorgaans gelijkgestemden. Maar snap ook wel weer dat het niet eindeloos kan doorgaan hier.

4 likes

Kun je iets meer toelichting geven aan deze emoticon?

Oh ja, was ook maar een geintje. Ik ben helaas nog niet bij machte het hele forum aan mijn zin te onderwerpen. Maar het moge duidelijk zijn dat ik hem en alle kirrende posts over hem heel oninteressant vindt.

10 likes

… nog niet? :fearful:

15 likes

My time will come…

10 likes

Om nog even door te gaan op EnzošŸ™ˆ op insta stories geeft hij dat meisje een lik op haar wang, dat doe je echt niet zomaar bij vrienden

3 likes

Denk dat hier ook niemand op zit te wachten hooršŸ˜‚

2 likes

Dat hangt af van wat voor video’s ze gaat maken. Als ze zelf zwanger/mommycontent maakt dan kan ze wat mij betreft vertrekken naar het andere topic. Als ze gewoon haar ā€œnormaleā€ content blijft maken hoeft dat niet vind ik.

Manon heeft ook al een kind, opzich vind ik het wel mee vallen hoeveel mommycontent zij maakt. Vind haar sowieso altijd een heel rommelig uploadschema hebben en ze upload ook nog steeds over van alles en nog wat, wat ze voor dat ze kinderen kreeg ook deed.

2 likes

Het is allang duidelijk toch dat ze een relatie hebben.

1 like

Ik stem op je

3 likes

Hahaha pardon?

Ik zou t van m’n vriend nog niet eens pikken :grimacing:

1 like

KNOL POWER. waarom.