Waarom blijf je nou telkens blank zeggen
Wie leest ābeamenā ook eerst als biemen in plaats van be-amen?
Ik ga ook mee!
Ik dacht precies dit toen ik het schreef
Ja eigenlijk wel. Fucking kut als mensen denken dat ik klap als een vliegtuig land.
Ik heb hier echt hard om gelachen, zo droog
āI donāt live in Rosedbudā
Willen jullie allemaal een snickers?
Ja ik heb dus geen zin in deze discussie dus ik ga hier helemaal niks meer op zeggen
Ik kijk sinds kort ook Enzoknol omdat ik de laatste tijd veel thuis ben. Ik vind zijn positiviteit aanstekelijk en het is inderdaad bewonderenswaardig hoe energiek en actief hij is. Maar deels komt dat ook doordat hij een team achterf zich heeft dat activiteiten plant denk ik. Zou alleen echt niet samen met hem kunnen leven. Niet in een relatie maar ook niet als gewoon huisgenoot of vriendschap denk ik. Dat laten schrikken hele tijd en de drukte, brr moet er niet aan denken. Snap alleen niet waarom het nu weer om ras gaat. Enzo is toch helemaal niet racistisch? Ook vraag ik me bepaalde dingen bij Enzo af. Zo heeft hij heel erg vaak een ontbloot bovenlijf wat erg āafgetraindā is. Zou hij dit doen om jonge vrouwelijke (en homo/bi) viewers te trekken? En was er niet ook zoān meisje in zijn vlogs wat eerst op EGF poste (Lotte)?
Whut
Dit is mn favoriete post van de dag
Daar kun jij niet tegenop!
Ik vind Enzo echt een kutnaam. Lees het de heletijd als enzovoorts.
Best wel irritant enzo.
Ik lees dit met mn hand zo
Zag dit net voorbij komen op de Facebook pagina van Grazia:
Mini Monica in een videoclip van Racoon!
Wel hilarisch dat de discussie die door enxos vlog ontketend is elke keer wordt onderbroken door vrolijke enzo lovers die weer met iets positiefs komen. Ik ben verder wel voor dat hij niet meer genoemd wordt hier.
Anyway, iemand hier die wel eens muchellb kijkt? Ik heb dat gister na lange tijd weer gedaan, zon āget your life organizedā filmpje. Maar wat een neurotisch gedoe zeg, vroeger ging ik daar nog wel goed op, maar nu word ik helemaal naar van het idee alles onder controle te moeten hebben.
God heb ik net dit topic op negeer gezet omdat ik moe werd van die discussie over vloggers, hun vakantie en dutjes, mis ik meteen een goeie grap van @Shaaar.
Ik vind het trouwens altijd een beetje jammer dat discussies zoals deze zich verplaatsen naar het wp topic, daar zitten toch doorgaans gelijkgestemden. Maar snap ook wel weer dat het niet eindeloos kan doorgaan hier.