Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Die heb ik zo te merken ook gemist want zonder die context is dit best een rare opmerking ondanks de ‘:crazy_face:’.

2 likes

Volgens mij over het feit dat Sarah Rebecca iedere keer iets over de zwangerschap benoemd.

1 like

O.a.

Influencers die hun zwangerschap en moederschap zo uitmelken voor de likes en meteen overgaan op het “mommybloggen” waarbij het lijkt dat ze hun kroost bijna gebruiken voor de likes en views.

2 likes

Rot. OP.

2 likes

Ja dat snapte ik, maar voor hoeveel we weten van Mascha’s problemen om zwanger te worden is dit echt een opmerking die je niet moet maken.

20 likes

Haha wtf?

1 like

Oh daar wist ik niet eens iets van.

Ik kijk nooit naar haar vlogs.

1 like

Dan is het idd een misplaatste opmerking, als ik dat had geweten had ik het idd niet geplaatst

Maar “rot op?”

Hoe oud ben jij ?

31 likes

Ja. Er is hier al ZO vaak gezegd dat je niet over kinderen mag praten als het om Mascha en Gregor gaat. Je leest al zo lang mee. Het dan toch doen is kut. Dan ben je kut en bewust aan het kwetsen.

Edit: we commenten tegelijk (: als je het daadwerkelijk niet wist vind ik dat sterk maar dan begrijp ik je misschien iets beter en bied ik mijn excuses aan. Maar kijk aub uit met wat je zegt over zwangerschappen, tegen wie dan ook. Shit hurts. Je post(te?) zelf ook in het topic over niet zwanger kunnen worden dus je weet hoe pijnlijk het kan zijn. Ook voor Mascha.

8 likes

29, bedankt voor je interesse!

1 like

Wat een onzin en wat een kinderachtige reacties plaats jij zeg.

1 like

Oké klaar.

6 likes

Gedraag je er dan ook naar en calm your tits meid.

Thanks! Het houdt me jong.

Ik heb meteen mijn comment aangepast nadat ik de jouwe las. Kijk gewoon uit met wat je roept over ‘gewoon ff kinderen krijgen’ want die shit kan zeer doen.

1 like

Bekijk het positief: het gaat tenminste niet meer over Enzo Knol of Bonnie’s dutjes.

Een kerstwonder.

60 likes

Dat had je ook meteen kunnen zeggen in plaats van ‘Rot op’. En voor zover ik weet, post @DonnieDarko helemaal niet mee in het beutyblogtopic.

6 likes

Dat zeg ik toch ook niet?

Je ken toch wel begrijpen dat het fucked up is om te lezen en ik dan ff geen zin heb om me in te houden?
Je mag van mij gewoon oprotten met zulke comments, daar heb ik geen spijt van. Maar als ze daadwerkelijk van niets wist bied ik mijn excuses aan zoals ik eerder ook al zei.

Maar goed, ik was al klaar dus snap niet waarom je nu weer op mij reageert.

Je vindt het niet aannemelijk dat ze dat niet wist. Nou, als ze nooit in het beutyblogtopic komt, kan het best zijn dat ze dat helemaal niet wist. Maar dan nog, kun je best op een normale manier aangeven. Zou lekker aardig overkomen als een nieuw lid totaal onschuldig een ‘rot op’ naar haar hoofd krijgt.

19 likes

Ik reageer op je omdat het de bedoeling is dat ik hier de sfeer enigszins gezellig houd. Als jij normaal reageert, krijg je ook geen reactie hoor.

8 likes