Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Kun je iets meer toelichting geven aan deze emoticon?

Oh ja, was ook maar een geintje. Ik ben helaas nog niet bij machte het hele forum aan mijn zin te onderwerpen. Maar het moge duidelijk zijn dat ik hem en alle kirrende posts over hem heel oninteressant vindt.

10 likes

… nog niet? :fearful:

15 likes

My time will come…

10 likes

Om nog even door te gaan op EnzošŸ™ˆ op insta stories geeft hij dat meisje een lik op haar wang, dat doe je echt niet zomaar bij vrienden

3 likes

Denk dat hier ook niemand op zit te wachten hooršŸ˜‚

2 likes

Dat hangt af van wat voor video’s ze gaat maken. Als ze zelf zwanger/mommycontent maakt dan kan ze wat mij betreft vertrekken naar het andere topic. Als ze gewoon haar ā€œnormaleā€ content blijft maken hoeft dat niet vind ik.

Manon heeft ook al een kind, opzich vind ik het wel mee vallen hoeveel mommycontent zij maakt. Vind haar sowieso altijd een heel rommelig uploadschema hebben en ze upload ook nog steeds over van alles en nog wat, wat ze voor dat ze kinderen kreeg ook deed.

2 likes

Het is allang duidelijk toch dat ze een relatie hebben.

1 like

Ik stem op je

3 likes

Hahaha pardon?

Ik zou t van m’n vriend nog niet eens pikken :grimacing:

1 like

KNOL POWER. waarom.

Ik moet hier eigenlijk echt heel hard om lachen. Vind het wel gevat van haar als hij zo zit als zij de deur open doet.

15 likes

Hahahahaha wtf

1 like

Waarom zit hij zo?

1 like

Pauline, hou hier eens mee ohooop. Dit is misschien nog erger dan Cynth die haar eigen foto’s 2039802x herbruikt.

12 likes

Wie is dit??

4 likes

Uitpaulineskeuken, een foodblogger die nu vooral persoonlijke updates van dr gezicht plaatst blijkbaar.

19 likes

Mede hierdoor heb ik haar ontvolgt :sweat_smile:

3 likes