Kun je iets meer toelichting geven aan deze emoticon?
Oh ja, was ook maar een geintje. Ik ben helaas nog niet bij machte het hele forum aan mijn zin te onderwerpen. Maar het moge duidelijk zijn dat ik hem en alle kirrende posts over hem heel oninteressant vindt.
⦠nog niet?
My time will comeā¦
Om nog even door te gaan op Enzoš op insta stories geeft hij dat meisje een lik op haar wang, dat doe je echt niet zomaar bij vrienden
Denk dat hier ook niemand op zit te wachten hoorš
Dat hangt af van wat voor videoās ze gaat maken. Als ze zelf zwanger/mommycontent maakt dan kan ze wat mij betreft vertrekken naar het andere topic. Als ze gewoon haar ānormaleā content blijft maken hoeft dat niet vind ik.
Manon heeft ook al een kind, opzich vind ik het wel mee vallen hoeveel mommycontent zij maakt. Vind haar sowieso altijd een heel rommelig uploadschema hebben en ze upload ook nog steeds over van alles en nog wat, wat ze voor dat ze kinderen kreeg ook deed.
Het is allang duidelijk toch dat ze een relatie hebben.
Ik stem op je
Hahaha pardon?
Ik zou t van mān vriend nog niet eens pikken
KNOL POWER. waarom.
Ik moet hier eigenlijk echt heel hard om lachen. Vind het wel gevat van haar als hij zo zit als zij de deur open doet.
Hahahahaha wtf
Waarom zit hij zo?
Pauline, hou hier eens mee ohooop. Dit is misschien nog erger dan Cynth die haar eigen fotoās 2039802x herbruikt.
Wie is dit??
Uitpaulineskeuken, een foodblogger die nu vooral persoonlijke updates van dr gezicht plaatst blijkbaar.
Mede hierdoor heb ik haar ontvolgt