Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Joe, hoor.

Enzo Knol

13 likes

Nep llama

ROT OP

13 likes

Mama, ik word weer gecyberpest :sob:

Ik ben trouwens benieuwd waarom mensen hier naar Enzo kijken. Want hij richt zich toch echt op een veel jongere doelgroep. Beetje alsof je op je 30e MeisjeDjamilla ofhoeheetze kijkt. Of is het net zo ā€˜vermakelijkā€™ als Vloggloss?

4 likes

Neem een snickers

2 likes

Genoeg volwassenen die kinder- en young adult boeken lezen, of Disney films kijken. Vind dit niet heel veel anders, je hoeft niet per se de doelgroep te zijn om er naar te kijken (en/of het leuk te vinden) toch?

7 likes

Nee sowieso, maar ben benieuwd wat het inhoudelijk nou leuk maakt. Of zoals @Mhysa zegt, misschien de looks van Enzo.

1 like

Ik vind een vakantie vlog van enzo leuk. Dat is niet specifiek op anderen leeftijden gericht.

1 like

Enzo is qua looks toch echt de meest basic white boy ooit? Deze worden in Nederland zo veel gemaakt dat je ze bijna gratis krijgt bij de boodschappen.

150 likes

Ik vind zijn vlogs juist totaal niet (meer) kinderlijk. Hij laat net zoals elke dagelijkse vlogger zien wat hij doet op een dag en filmt dat. En dat vind je leuk of niet denk ik.
Meisje djamilla heeft veel content gericht op een jonge doelgroep met betrekking tot veel speelgoed ā€˜als je dit zingt krijg je hetā€™ etcetc.
Enzo doet dit in mijn ogen minder tot niet. Ik kijk zijn gamevideos niet dus weet niet hoe het daar is.

7 likes

Ik heb liever pannenzegels.

38 likes

Ik vind het leuk dat hij zo veel doet, zijn vlogs zijn inhoudelijk nooit saai en ik vind het knap hoe hij het volhoudt. Na vijf dagen werken ben ik 2 dagen aan het bijkomen, dat zou ik zelf allemaal niet kunnen. Ik kijk overigens niet elke vlog en ook niet altijd van begin tot einde. Tl;dr er is altijd genoeg te zien in zijn vlog en dat kijkt wel lekker weg.

Edit: vind zijn vlogs overigens ook helemaal niet per se gericht op kinderen, op de aanbeveling van al zijn eigen merch na.

7 likes

Ik ben degene die dit kanaal laatst tipte zo dankbaar. Ik huil weer van het lachen.

3 likes

Ik kijk heel soms, een uur saltoā€™s maken/vissen/motorcrossen hoeft van mij allemaal niet zo. Maar vind het wel leuk om te zien als hij tijd neemt voor zijn jonge fans, een shitload spullen koopt op een veiling of soms op reis. Maargoed, ik luister ook Billie Eilish en ben van binnen nog steeds 16 met een instant crush op jongens die snowboarden. No shame.
Er valt veel te zeggen, snap ook dat mensen het echt niet boeiend vinden. Maar hij stopt er wel tijd en moeite in en is ook een van de weinige NLā€™se YouTubers die zā€™n jonge fans zo in het zonnetje zet (en af en toe zegt dat ze hun moeder moeten helpen door een vaatwasser in te ruimen).

13 likes

Vind hem een solide 4,5 eigenlijk.

4 likes

Haha ja smaken verschillen. Vind het ook een nmsvpe. Moest er wel hardop om lachen,

1 like

Haha ja hij kan soms heerlijk moralistisch zijn, en hij neemt ook weleens de tijd in zijn vlog om iets goed uit te leggen. Dan merk ik trouwens wel weer dat de meeste kijkers jonger zijn, @Lula.

1 like

Heeft iemand trouwens Rutger Vink gezien bij de Slimste Mens? Hij kwam niet zo slim overā€¦ mijn vriend vond hem vreselijk irritant haha.

7 likes