Zijn dit stills uit een video of zijn het echt selfies? Niet dat het één erger is dan het ander maar ik blijf het bizar vinden dat volwassen mensen de behoefte voelen om zo ongelooflijk vaak selfies te maken en te delen.
Haar ogen lachen niet.
Pff zoveel mensen op Instagram plaatsen bijna dagelijks een selfie en als je dan op hun pagina klikt zie je niks anders dan 800x dezelfde kop voor een net iets andere achtergrond.
Zo saai. We weten hoe je eruit ziet, post ff iets leuks dan.
Het ging mij meer om al die hele grote foto’s van zichzelf bij alle persoonlijke updates.
Haha wie weet nog de tijd (stenen tijdperk) dat Cynthia bij elke productreview een foto plaatste waarbij ze het product naast haar hoofd hield.
Mijn hoofd is leuk toch
Geen idee. Doe ff selfie plaatsen met poll.
Ooit was haar blog 100% food. Toen werd ze zwanger en moest er ineens persoonlijke shizzle gedeeld worden. Waarom heeft iedereen in blogland toch die neiging? Jamie Oliver gaat toch ook niet ineens midden in zijn kookboek een epistel over luiers, sokjes en borstvoeding plaatsen?
Dat was voor mij iig de reden om te ontvolgen.
Ik heb jou volgens mij niet eens op insta
Tot mijn grote schaamte
Omg maar schaam je niet @Lula volgt mij ook niet terug. Dus ik overweeg om een follow back serie te gaan maken ala bram krikke
Echt pijnlijk
Ik zou je nooit weigeren! Doe alleen niks met insta meer.
En Lula is gewoon een botte lul dan
Heel iets anders: ben ik de enige die gewoon niet begrijpt waarom de Ten Duisjes zo ongelooflijk verzot zijn op het Amstel Hotel? Sorry maar het zal allemaal nog zo chique en antiek zijn maar in mijn ogen is het gewoon ouwe meuk. Van dat gele sanitair en bloemetjesgordijnen. En in een slaapkamer met een bloemetjes dekbed, bloemetjesbehang én bloemetjes stoelen zou ik het niet kunnen doen hoor.
Ja. Jij post heel veel nudes. Hou ik van.
De enige vast niet, maar ik ben er ook helemaal gek van. Hoewel ik die slaapkamer wel een beetje too much vond.
Ouwe meuk is toch precies Annic’s stijl. Elk huis waar ze woont krijgt een volledige makeover waarbij ze het authentieke details probeert te geven, die het simpelweg niet heeft. Ze heeft in haar huidige huis bijvoorbeeld allemaal van die muurpatronen laten plakken. En van die Marmervloertjes, maar dan wel in visgraatpatroon. Vind het persoonlijk erg nmsvpe.
Ik ook! Mag dat? En waar kan ik je vinden?