Heel iets anders: ben ik de enige die gewoon niet begrijpt waarom de Ten Duisjes zo ongelooflijk verzot zijn op het Amstel Hotel? Sorry maar het zal allemaal nog zo chique en antiek zijn maar in mijn ogen is het gewoon ouwe meuk. Van dat gele sanitair en bloemetjesgordijnen. En in een slaapkamer met een bloemetjes dekbed, bloemetjesbehang én bloemetjes stoelen zou ik het niet kunnen doen hoor.
Ja. Jij post heel veel nudes. Hou ik van.
De enige vast niet, maar ik ben er ook helemaal gek van. Hoewel ik die slaapkamer wel een beetje too much vond.
Ouwe meuk is toch precies Annic’s stijl. Elk huis waar ze woont krijgt een volledige makeover waarbij ze het authentieke details probeert te geven, die het simpelweg niet heeft. Ze heeft in haar huidige huis bijvoorbeeld allemaal van die muurpatronen laten plakken. En van die Marmervloertjes, maar dan wel in visgraatpatroon. Vind het persoonlijk erg nmsvpe.
Ik ook! Mag dat? En waar kan ik je vinden?
Is goed. Misschien moeten we samen een boek schrijven dan
Heeft trisha nu iets met de ex van Jaclyn Hill??
Het ging hier toch laatst over die Moderosa? Volgens mij omdat er bij haar was ingebroken? Anyway, ik zat dus op die IG shop van haar te kijken en ALLES wat ze verkoopt, komt van Aliexpress. Trappen mensen daar echt nog in? Nou ja, het zal wel anders bestond het niet. Maar je weet gewoon dat ze die Alie zooi zelf nooit zou dragen maar wel voor veel geld doorverkopen. Die tassen zien er op de foto al goedkoop uit en verkoopt ze voor €35
Datzelfde zag ik dus bij de shop van Kae Sutherland. Ben de shop naam kwijt maar al die tassen komen van ome Ali, gaan lekker over de kop bij haar. Snap dus nooit dat die jonge meiden die er kopen dat zelf nooit zien. Ja tenzij je Ali niet kent.
Ohja: 4everwitheveryone is het geloof ik
Je maakt gewoon misbruik van een grote groep onschuldige jonge meiden die tegen jou opkijken. Je kunt dat slim zaken doen noemen, ik vind het een smerig spel.
Op Facebook heb je zo’n pagina, Ali vs de rest. Als ik me verveel ga ik die altijd doorlezen, daar plaatsen ze foto’s van webshops en dan foto’s van Ali . Vaak komt zo’n verkoper dan ook nog ff rellen. Nja, I love drama
Ik dacht kijk ook even op haar insta, verkoopt ze schoenen voor 200 euro excl verzendkosten die je niet mag retouren. Wie koopt er nou schoenen zonder dat je kan passen of retouren.
Ja walgelijk. Volgens mij is dat ook echt een mega succes die shop. Triest
God, wat sympathiek. Dat je Aliexpress aankoop in een mooi fluwelen zakje wordt geleverd Is die €15 extra helemaal waard!
Wat stom ook al die foto’s met haar mobiel in een spiegel. Je kunt dan toch nog wel iemand even vragen om even wat foto’s van je te maken.
En volgens mij dan soms poseren met je eigen echte designer bags en dan zelf allemaal namaak verkopen.