Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Is goed. Misschien moeten we samen een boek schrijven dan

1 like

Heeft trisha nu iets met de ex van Jaclyn Hill?? :flushed:

1 like

Het ging hier toch laatst over die Moderosa? Volgens mij omdat er bij haar was ingebroken? Anyway, ik zat dus op die IG shop van haar te kijken en ALLES wat ze verkoopt, komt van Aliexpress. Trappen mensen daar echt nog in? Nou ja, het zal wel anders bestond het niet. Maar je weet gewoon dat ze die Alie zooi zelf nooit zou dragen maar wel voor veel geld doorverkopen. Die tassen zien er op de foto al goedkoop uit en verkoopt ze voor €35 :roll_eyes:

14 likes

Datzelfde zag ik dus bij de shop van Kae Sutherland. Ben de shop naam kwijt maar al die tassen komen van ome Ali, gaan lekker over de kop bij haar. Snap dus nooit dat die jonge meiden die er kopen dat zelf nooit zien. Ja tenzij je Ali niet kent.

Ohja: 4everwitheveryone is het geloof ik

1 like

Je maakt gewoon misbruik van een grote groep onschuldige jonge meiden die tegen jou opkijken. Je kunt dat slim zaken doen noemen, ik vind het een smerig spel.

37 likes

Op Facebook heb je zo’n pagina, Ali vs de rest. Als ik me verveel ga ik die altijd doorlezen, daar plaatsen ze foto’s van webshops en dan foto’s van Ali :joy:. Vaak komt zo’n verkoper dan ook nog ff rellen. Nja, I love drama

20 likes

Ik dacht kijk ook even op haar insta, verkoopt ze schoenen voor 200 euro excl verzendkosten die je niet mag retouren. Wie koopt er nou schoenen zonder dat je kan passen of retouren.

5 likes

En natuurlijk dit pareltje: https://yvies-closet.nl/

Van Yvonne.

2 likes

Ja walgelijk. Volgens mij is dat ook echt een mega succes die shop. Triest

1 like

God, wat sympathiek. Dat je Aliexpress aankoop in een mooi fluwelen zakje wordt geleverd :heart_eyes: Is die €15 extra helemaal waard!

22 likes

:joy:

Wat stom ook al die foto’s met haar mobiel in een spiegel. Je kunt dan toch nog wel iemand even vragen om even wat foto’s van je te maken.

9 likes

En volgens mij dan soms poseren met je eigen echte designer bags en dan zelf allemaal namaak verkopen.

11 likes

Als ze dan een foto post op insta verwacht ik altijd dat er wel mensen zijn die eronder zetten; hey deze heb ik voor 4 euro van Ali, maar dat staat er ook gewoon echt nooit. Ja of ze delete dat haha

5 likes

Ik vraag me ook echt af of veel jongeren daar in trappen en of wij daar vroeger ook zouden intrappen als het toen was zoals nu… :upside_down_face:

1 like

Wauw wat een parel dit, haha!

1 like

Die designertassen moeten ergens van betaald worden natuurlijk. Maar die laarzen, wow! Ze geeft onder een foto ook toe dat het knockoffs van een merk zijn. En dan voor €200 verkopen… Zo schaamteloos. En die kaarsen die ze verkoopt, komen ook van Alie maar zijn 1 op 1 gekopieerd van Fornasetti.

6 likes

Bo.l verkoopt ook gewoon spul van ali voor 2 of 3x de prijs

1 like

Op een dag staat Corrie van de hoek op de jaarlijkse vlooienmarkt met allemaal Ali Express prut.

3 likes

nou dat is grappig… eerder vandaag zag in in een post van @pastelzwart over de kringloopwinkel dit:
15 cent per stuk… wel zonder mooi fluwelen zakje.

21 likes