Zou Bonnies ‘geheim project’ een video waarin ze heel het jaar 1 seconde van haar dag heeft gefilmd zijn? Net zoals vorig(?) jaar, toen Iamtheknees een geheim project aan het hypen was, en het een beetje een anticlimax was.
Geheime projecten van YouTubers zijn altijd een anticlimax voor kijkers
Hij staat nu online!
Ben trouwens wel nieuwsgierig waar Annic morgen mee komt, welke nieuwe bedrijven ze gaat starten. Iets met interieur? Ze ging haar kantoor aan huis ook veranderen begreep ik uit haar vlog laatst.
Producten die op de Europese markt worden verkocht moeten idd aan bepaalde Europese wettelijke veiligheidseisen voldoen. De producten moeten dan volgens bepaalde Europese normen worden getoetst om te controleren of zij wel aan die veiligheidseisen voldoen. Denk inderdaad aan de aanwezigheid van bepaalde stoffen die een gevaar kunnen vormen voor de gezondheid, of kleine onderdelen die los kunnen komen van kinderkleding. Voor sommige producten gelden daar bovenop nog nationale veiligheidseisen in bijv Nederland. Zoals inderdaad het gebruik van bepaalde stoffen in textiel/kleding.
Bedrijven die in China gevestigd zijn houden vaak geen rekening met die eisen bij productie. Bedrijven die in Europa of Nederland gevestigd zijn controleren dit overigens ook niet altijd hoor
Edit: zie nu pas de andere berichtjes over dit onderwerp! Het klopt inderdaad ook dat veel winkels in Nederland producten gewoon in China laten produceren (veel goedkoper!) het verschil is alleen inderdaad dat zij verplicht zijn om overeenstemming met de wettelijke eisen te controleren. De markttoezichthouders (bijv de NVWA in NL) controleren of bedrijven dit wel hebben gedaan voordat ze producten verkopen. Die toezichthouders kunnen dat alleen niet doen bij Aliexpress of de Chinese fabrikanten die daar weer achter zitten, omdat die niet in NL gevestigd zijn!
True! Vind haar huis prachtig maar dat zou idd niet passend zijn. We zullen het morgen horen.
Misschien moet ze ook maar webshop opzetten met Ali-Express spulletjes.
Hij komt ook uit Eindje
Ja ik dacht ook iets met huizen maar dan meer makelaarsdingen/vastgoed.
Hahahaha ik vind dat zo kut om brabanders (helemaal uit mijn regio) op tv horen, dan denk ik echt “wtf praat ik ook zo”. Maar het antwoord is ja.
Annemerel is ten huwelijk gevraagd! #shesaidyes
Gelukkig nieuwjaar
2 oktober al Jij ook!
Haha oh yayyyy happy 2011 allemaal! Ik gebruik internet explorer he.
Of een boek over besparingstips op reis: Op de Bonnefooi
Bonniefooi!
Ik zie het net voorbij komen. Late to the party
Zijn er mensen die weleens naar Rijk Hofman zijn vlogs kijken? Hij ging vet veel met een meisje om, Nikki. Zie nu dit onder zijn nieuwe video staan:
Hi! Ik wil nikki niet meer in mn videos. Ik ga ook niet meer met der om. Ze ging om verkeerde redenen met mij om. Dat is de reden dat de videos weg zijn en dat ze er niet meer in zal zitten. Ik ga de volledig echte reden niet vertellen, want je kan iemand niet gelijk zwart maken voor een groot public.
Lekker genederlandst
Die laatste zin ook . Eerst een soort van rant en dan ‘je kan iemand niet gelijk zwart maken’