ik kan em niet vinden? wil ook ff kijken
heet ie gewoon aliversuderest op insta?
ik kan em niet vinden? wil ook ff kijken
heet ie gewoon aliversuderest op insta?
Dit
Ik heb vandaag die sportset gekocht voor 15 euro i.p.v. 70
Dan wil je vast hier of in het ali topic een linkje delen?
€ 10,92 | 2 stks/set Naadloze Fitness Vrouwen Yoga Pak Hoge Elastische Workout Sport Set Padded Sportbeha Hoge Taille Sport Legging Gym
https://a.aliexpress.com/5uI8bcqFD
Yes
Wauw ik dacht ik zoek even twee random dingen op;
Gewoon identiek die producten. En ze kan ze vast nog goedkoper inkopen omdat ze vast groot inkoopt.
Leuk idee voor een Instagramaccount: Aliexpress vs influencers. En uiteraard met de links waar je het dan cheap op Alie kunt scoren.
@VickyViolence doe je mee
Etsy ook haha. Dat vind ik al helemaal slecht. Dingen verkopen van ali en dan doen alsof je het zelf hebt gemaakt.
Alifluencers.
Hahaha wat slecht dit.
Pfff daar kan je tegenwoordig toch niet meer mee aankomen joh
Echt schaamteloos dat ze dit zo doorverkopen.
Weet je hoe dom ik me voel?
Ik maak zelf sieraden van oa edelsteentjes en ik dacht altijd dat zij een jaloersmakend atelier had waar ze alles zelf maakte met haar team. Dus ik wilde net haar zelfgemaakte sieraden nog opzoeken want die zou ik sowieso niet kunnen vinden dacht ik…
Hoezo zelfgemaakt wtf
In haar bio staat gewoon ook handmade bracelets…ja handmade maar niet door jou girllll
Misschien omdat je het knoopje met de hand dicht maakt
Aliexpress en Alibaba zijn geloof ik groothandels, dus niet heel erg raar dat kleine webshopjes daar inkopen en zelf weer verkopen. Xenos, Casa en Intratuin verkopen bijvoorbeeld ook vaak dezelfde spullen. Allemaal ingekocht bij dezelfde groothandel, maar er wordt een ander label opgeplakt en met andere prijzen verkocht.
Dus het is niet iets illegaals, maar omdat je bij de Alie’s zelf ook kunt shoppen als consument staat het wel een beetje raar.
Ja misschien is het ook wel niet zo gek maar ik vind dat @Shaaar het wel treffend kan beschrijven. Ik heb er toch ook een opgelicht gevoel bij ook omdat die meiden zelf graag luxe dragen en uitstralen maar het dus eigenlijk gewoon pauper spullen zijn die ze verkopen.
Oh, ja dat is zeker zuur. Maar die mensen bepalen nog altijd zelf of ze iets kopen bij een influencer. En blijkbaar boeit het ze niet genoeg en er zijn genoeg mensen die graag knock offs kopen. Zoals al die Michael Kors tassen waar iedereen en z’n oma mee loopt, alsof die allemaal echt zijn. Sommige mensen boeit dat gewoon echt niets.
Hebben jullie ook zo’n zin gekregen in Vegters Rolletjes?
Ik niet.