Ik denk omdat ze niet zoveel inspiratie hebben om een andere naam voor hun youtubekanaal etc. te verzinnen.
Nouja, ik gebruik wel een van mijn doopnamen op Instagram. Dus doopnaam+OITNB.
Maar dat is meer omdat ik mijn achternaam niet wilde gebruiken zodat niet iedereen me kan vinden, en alleen mân roepnaam kon niet want die was al in gebruik.
Precies mijn reden inderdaad. Toen ik nog op datingsites zat (thank god dat die tijd voorbij is) kreeg ik te pas en te onpas via Facebook en Instagram berichtjes van gozers die op die manier contact met me probeerden te krijgen, nadat ik ze op de datingsites onder de negeerknop had geplaatst
RONALD WEASLEY! HOW DARE YOU STEAL THAT CAR?
Valt me nu pas op dat ze zijn tweede naam helemaal niet gebruikt, was ze misschien toch niet zo boos als de howler het deed lijken?
Bij mijn ouders is (was? Al lang niet meer gezien) een hond die meneer Van Dijk heet, als ik onze hond uitliet hoorde ik regelmatig âmeneer Van Dijk hierrrrrrâ, mogelijk mijn favoriete naam voor een hond.
Echt volgen niet, maar ik kom haar weleens tegen op instagram. Bewonderenswaardig hoe ze zoveel geld kan omzetten. Maar ze staat wel heel ver van mij af, qua gedachtegang en keuzes. Lege kasten in huis zou ik echt niet trekken.
Hahaha wij ook. En dan zeggen we ook nog voornaam + mijn achternaam + vriends achternaam
Uiteraard voor de grap.
Jaaa ik ook!
âKroepoek Cornelia Pluis! Moet mama je nou ALWEER komen uitleggen dat het aanrecht geen plek is voor jouw pluizige poezenpootjes?!â
Mijn kat heet Sir Lancelot, King of the desert.
Heerlijk om die naam sochtends vroeg door het huis te brullen als ik weer eens in een haarbal trap.
Biecht: de katten hebben mijn achternaam maar als ze stout zijn roep ik hun naam + achternaam vriend. Dan weten ze dat het echt menens is.
Maar dit snap ik niet, hoe moeten ze anders een kanaal noemen. Fashiongloss?
Werkt voor geen meter maar same. Sta ik als een idioot te roepen: HANS DE VRIES!!
Mijne wel!
Ja mijne ook. Was zelfs ze mijne terwijl de kat van mân vriend was. Of nou ja. Hij wilde hem graag. Ik nam contact op met de dierenarts omdat ik de dag erna in meer in de gelegenheid was om te bellen op werk om een afspraak te maken
Die van ons heeft ook mijn achternaam. Wel grappig als ze meneer en mevrouw mijn achternaam roepen. De eerste x reageerde mijn vriend niet meteen omdat hij het niet doorhad xD
Edit: ah, dacht dat ik in het Kattentopic zat hihi
Gewoon een normale naam voor je kanaal verzinnen en die gebruiken?
En wat is haar meest gĂȘnante moment?
Dat moment, wat Bram voor haar heeft geregeld.
Onze kat vroeger heette Jansen