Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik denk omdat ze niet zoveel inspiratie hebben om een andere naam voor hun youtubekanaal etc. te verzinnen.

3 likes

Nouja, ik gebruik wel een van mijn doopnamen op Instagram. Dus doopnaam+OITNB.
Maar dat is meer omdat ik mijn achternaam niet wilde gebruiken zodat niet iedereen me kan vinden, en alleen m’n roepnaam kon niet want die was al in gebruik. :sweat_smile:

6 likes

Precies mijn reden inderdaad. Toen ik nog op datingsites zat (thank god dat die tijd voorbij is) kreeg ik te pas en te onpas via Facebook en Instagram berichtjes van gozers die op die manier contact met me probeerden te krijgen, nadat ik ze op de datingsites onder de negeerknop had geplaatst

1 like

RONALD WEASLEY! HOW DARE YOU STEAL THAT CAR?

43 likes

Valt me nu pas op dat ze zijn tweede naam helemaal niet gebruikt, was ze misschien toch niet zo boos als de howler het deed lijken?

Bij mijn ouders is (was? Al lang niet meer gezien) een hond die meneer Van Dijk heet, als ik onze hond uitliet hoorde ik regelmatig ‘meneer Van Dijk hierrrrrr’, mogelijk mijn favoriete naam voor een hond.

44 likes

Echt volgen niet, maar ik kom haar weleens tegen op instagram. Bewonderenswaardig hoe ze zoveel geld kan omzetten. Maar ze staat wel heel ver van mij af, qua gedachtegang en keuzes. Lege kasten in huis zou ik echt niet trekken.

1 like

Hahaha wij ook. En dan zeggen we ook nog voornaam + mijn achternaam + vriends achternaam

Uiteraard voor de grap.

2 likes

Jaaa ik ook!

“Kroepoek Cornelia Pluis! Moet mama je nou ALWEER komen uitleggen dat het aanrecht geen plek is voor jouw pluizige poezenpootjes?!”

20 likes

Mijn kat heet Sir Lancelot, King of the desert.

Heerlijk om die naam sochtends vroeg door het huis te brullen als ik weer eens in een haarbal trap.

29 likes

Biecht: de katten hebben mijn achternaam maar als ze stout zijn roep ik hun naam + achternaam vriend. Dan weten ze dat het echt menens is.

70 likes

Maar dit snap ik niet, hoe moeten ze anders een kanaal noemen. Fashiongloss?

1 like

Werkt voor geen meter maar same. Sta ik als een idioot te roepen: HANS DE VRIES!!

16 likes

Mijne wel!

1 like

Ja mijne ook. Was zelfs ze mijne terwijl de kat van m’n vriend was. Of nou ja. Hij wilde hem graag. Ik nam contact op met de dierenarts omdat ik de dag erna in meer in de gelegenheid was om te bellen op werk om een afspraak te maken :joy:

1 like

Die van ons heeft ook mijn achternaam. Wel grappig als ze meneer en mevrouw mijn achternaam roepen. De eerste x reageerde mijn vriend niet meteen omdat hij het niet doorhad xD

Edit: ah, dacht dat ik in het Kattentopic zat hihi

3 likes

Gewoon een normale naam voor je kanaal verzinnen en die gebruiken?

2 likes

En wat is haar meest gĂȘnante moment?

2 likes

Dat moment, wat Bram voor haar heeft geregeld.

Onze kat vroeger heette Jansen :smile:

1 like