Niet echt een blogger meer, maar zag dat Monique (van culy) haar relatie uit is
Ja, echt jammer voor ze.
Ah, arme Monica. Ik zou me ook zooooo ongemakkelijk voelen haha.
Mijn ouders hebben een half jaar terug een nestje gekregen die uit enkel zwarte katten bestaat. Er zijn nog 5 over en ik noem ze allemaal Bernie. Dus hier niet 1 kat met meerdere namen, maar meerdere katten met 1 naam.
Zooo Bibi B. in een privƩjet naar Parijs
Nee echt? Dat is zo zielig
Was dat een hint? Ze stonden ervoor in de rij, maar uiteindelijk wilden of konden ze niet voor de diertjes zorgen, dus mijn ouders wilden ze niet meer weggeven. Zaten echt mensen bij die hun parkiet gewoon hebben laten uitdrogen omdat ze er geen zin meer in hadden. Dan houden we ze liever zelf, hebben ze tenminste nog een goed leven.
Toch knap dat ze die getallenreeks 311 op de een of andere manier weer in het verhaal heeft weten te fietsen terwijl het kind niet eens op de 3e geboren is haha.
Volgt iemand deze vloggers? Wat een verdrietig verhaal
Martine het Medium. Bel nu voor jouw persoonlijke voorspelling
WƔƔrom klik ik dit toch aan?? Wat afschuwelijk en niet te bevatten Ik voel het gewoon in mijn hart
Ik ken ze niet, maar ben er al een week van slag van. Zo erg
Wow, dit is zo erg, wat onwerkelijk Is dit wat ze een wiegendood noemen?
Ik vind die hele post zo ontzettend zweverig?? Ik volg haar al jaren niet meer maar zo was ze toch nooit? Ook met dat bedankt voor jullie gebedenā¦
Ik vind dit oprecht ook echt echt echt heel verschrikkelijk, en dit wens je niemand toe, maar waarom zo op instagram terwijl dit allemaal nog speelt? Hoe kom je erop om een foto van je huilende vriendin/vrouw tegen de deur te maken, en dit dan ook nog te posten met een enorm verdrietig verhaal erbij? En vervolgens plaats je het nog op je eigen feed? Zoveel vragen. Het zal deels een deel verwerking zijn natuurlijk.
Misschien ben ik te nuchter hiervoor. Als ik iemand kwets met mijn opmerking, zeg het me, dan verwijder ik deze post weer.
Gisteren! 3-1 was haar āeerste volle dagā
Snap het ook niet, met een custom hashtag erbij ook.
Denk niet dat je iemand kwetst trouwens, volgens mij is de consensus elke keer als een youtuber iets heel persoonlijks deelt (zoals toen josh Vās kind in de ambulance moest) dat het allemaal niet op social media geknald hoeft te worden.
Ik zit hier met iemand in een discussie dus graag even jullie hulp. Was er niet een paar maanden terug een NL youtuber die in de camera zat te huilen - en dat haar man haar vanuit achterin de kamer vroeg om iets en dat ze toen geĆÆrriteerd reageerde dat ze aan het filmen was, zich daarna weer tot de camera wendde en ijskoud () verder ging met huilen? Kan het niet vinden! (Het ging hier op het forum over, vandaar!)
De huismuts?
Oh! Dat zou heel goed kunnen! Ik ga op zoek