Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vind dit oprecht ook echt echt echt heel verschrikkelijk, en dit wens je niemand toe, maar waarom zo op instagram terwijl dit allemaal nog speelt? Hoe kom je erop om een foto van je huilende vriendin/vrouw tegen de deur te maken, en dit dan ook nog te posten met een enorm verdrietig verhaal erbij? En vervolgens plaats je het nog op je eigen feed? Zoveel vragen. Het zal deels een deel verwerking zijn natuurlijk.

Misschien ben ik te nuchter hiervoor. Als ik iemand kwets met mijn opmerking, zeg het me, dan verwijder ik deze post weer.

22 likes

Gisteren! 3-1 was haar ā€œeerste volle dagā€

1 like

Snap het ook niet, met een custom hashtag erbij ook.

Denk niet dat je iemand kwetst trouwens, volgens mij is de consensus elke keer als een youtuber iets heel persoonlijks deelt (zoals toen josh V’s kind in de ambulance moest) dat het allemaal niet op social media geknald hoeft te worden.

4 likes

Ik zit hier met iemand in een discussie dus graag even jullie hulp. Was er niet een paar maanden terug een NL youtuber die in de camera zat te huilen - en dat haar man haar vanuit achterin de kamer vroeg om iets en dat ze toen geĆÆrriteerd reageerde dat ze aan het filmen was, zich daarna weer tot de camera wendde en ijskoud (:rofl:) verder ging met huilen? Kan het niet vinden! (Het ging hier op het forum over, vandaar!)

1 like

De huismuts?

1 like

Oh! Dat zou heel goed kunnen! Ik ga op zoek :+1:

1 like

Klinkt als Noor elke keer als Sander iets met inhoud wil vertellen.

36 likes

Was een story, dus die vind je niet meer terug!

1 like

ah shit :weary:
toch bedankt :wink:

Ik denk inderdaad toch een vorm van verwerking / een coping mechanism. Het zal ook wel een uitlaatklep voor ze zijn. Voor mij ook een ver van mijn bed show maar ik kan het ergens wel begrijpen…

4 likes

Hmm zo had ik t nog niet bekeken met hun religie.

Misschien is het voor hen idd wel zo, ik kijk dan toch teveel als een Nederlander denk ik, ver van mijn bed.

Hoop dat ze er idd steun in vinden.

1 like

Wat vreselijk, ik word gewoon misselijk als ik dit lees. Moet er niet aan denken hoe het voelt als zoiets je overkomt.

Deze dramatische voiceover kan zelfs ik niet meer ā€˜stannen’ hoor @Lula

Pfffffffffffffffffffff

3 likes

The cringe is real. Maar het spreekt wel voor d’r dat ze haar droomwens, een Visum, laat gaan om afscheid te kunnen nemen van haar zieke oma in NL. Want het is dan nog maar de vraag of je 'm voor de tweede keer krijgt.

8 likes

We bespreken de bevalling in het mommybloggerstopic.

1 like

Zwarte katten doen het ook minder op de 'gram. Gewoon oppervlakkige bullshit.

ā€œ2019: The lessons you taught me will forever linger in my mind like the aftertaste of black coffee I’ve never enjoyed: unexpectedly intense, dark and persistently bitter.ā€

ā€œ2019: you were a year that has changed me irreversibly. Like a crystal glass shattering into a million different pieces on a marble floor, I will never be able to go back to the Lilia I was before.ā€

Goal for 2020: work on metaphors

28 likes

Same, wanneer ik koffie bestel vraag ik om koffie zo zwart als mijn ziel :sparkles:

4 likes

Maar 20 gedeeld door 20 is 1!

7 likes

Dit klinkt echt als een uitnodiging voor een vergadering. Ik neem aan dat er vla is?

8 likes