Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Klinkt als Noor elke keer als Sander iets met inhoud wil vertellen.

36 likes

Was een story, dus die vind je niet meer terug!

1 like

ah shit :weary:
toch bedankt :wink:

Ik denk inderdaad toch een vorm van verwerking / een coping mechanism. Het zal ook wel een uitlaatklep voor ze zijn. Voor mij ook een ver van mijn bed show maar ik kan het ergens wel begrijpen…

4 likes

Hmm zo had ik t nog niet bekeken met hun religie.

Misschien is het voor hen idd wel zo, ik kijk dan toch teveel als een Nederlander denk ik, ver van mijn bed.

Hoop dat ze er idd steun in vinden.

1 like

Wat vreselijk, ik word gewoon misselijk als ik dit lees. Moet er niet aan denken hoe het voelt als zoiets je overkomt.

Deze dramatische voiceover kan zelfs ik niet meer ā€˜stannen’ hoor @Lula

Pfffffffffffffffffffff

3 likes

The cringe is real. Maar het spreekt wel voor d’r dat ze haar droomwens, een Visum, laat gaan om afscheid te kunnen nemen van haar zieke oma in NL. Want het is dan nog maar de vraag of je 'm voor de tweede keer krijgt.

8 likes

We bespreken de bevalling in het mommybloggerstopic.

1 like

Zwarte katten doen het ook minder op de 'gram. Gewoon oppervlakkige bullshit.

ā€œ2019: The lessons you taught me will forever linger in my mind like the aftertaste of black coffee I’ve never enjoyed: unexpectedly intense, dark and persistently bitter.ā€

ā€œ2019: you were a year that has changed me irreversibly. Like a crystal glass shattering into a million different pieces on a marble floor, I will never be able to go back to the Lilia I was before.ā€

Goal for 2020: work on metaphors

28 likes

Same, wanneer ik koffie bestel vraag ik om koffie zo zwart als mijn ziel :sparkles:

4 likes

Maar 20 gedeeld door 20 is 1!

7 likes

Dit klinkt echt als een uitnodiging voor een vergadering. Ik neem aan dat er vla is?

8 likes

PRECIES!!!

1 like

Onze zwarte kat is onlangs overleden dus ik zou oprecht met liefde eentje overnemen van @Gast haar ouders en hem/haar dan Bernie blijven noemen. Mijn vriend kan niet leven zonder zwarte kat in zijn leven namelijk.

15 likes

HĆØ wat jammer. Net de laatste punt weggegeven in dat topic. Neem een granny smith.

1 like

afbeelding

2 likes

Ik ga het voorleggen aan mijn ouders.

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Nu heb ik honger