Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Van alle vlaaien, die er heerlijk uit kunnen zien, kies je ook echt dit ding :smile:

11 likes

Ohhh men, wat verschrikkelijk. Zelf moeder van een babytje wat 3 maanden is, zou echt gek worden :sob:

Wow. Wat leidt Josh V toch een luxe leven, dat is zo’n ver van mijn bedshow. Ik zou het niet kunnen, altijd alles zo zo perfect :anguished:

Pff nou, in de keuken voor een 5 gangendiner, korte nacht denk ik met een kleine, super veel zooi opruimen en dan de volgende dag Massa en Grefoef op bezoek :crazy_face:

1 like

Ik heb deze cringe helemaal gekeken :scream: the hardest year of my life? Meit, wat was hier moeilijk aan?

1 like

Mijn zwarte kater is dus echt mega fotogeniek, de rooie kijkt altijd alsof hij een handicap heeft😂

1 like

Ehhh wow wat is dit dan? Heb het 10sec geprobeerd te kijken, niet te doen die voice-over, de tekst, de beelden …

Monica gaat een zwangere tiener volgen bij Vier Handen op een Buik!

60 likes

Nou door het ‘visumproces’ gaan in de VS is echt heeeeeel kut en haar oma is heel ziek dus daar wil ik niet echt mee ‘spotten’ maar de manier waarop vind ik nogal bijzonder met al die metaforen.

5 likes

Kent iemand haar? Zij doet o.a. worst reviewed make up 'artists '. Het is echt ongelofelijk hahaha jemig. Deze is echt HEEL erg. En ze gebruiken allemaal een gigantisch kleurenpallet op de ogen.

9 likes

Hahahahahaha
Dit kan toch niet serieus zijn!

1 like

Ja en Nienke Plas ook!

Weet even niet zo goed waar ik deze vraag kwijt moet… Maar weet iemand waar het roze pak vandaan komt die Nina in deze stories bij Linda meiden draagt?

Wauw dat is een snelle reactie, dankjewel!

2 likes

Ik weet niet of iemand haar kent (ik ken haar niet) maar wat is dat met die oranje tinten…

Zag haar reageren op Lotte haar foto

2 likes

Doet gewoon pijn aan mijn ogen ook. Alsof alle kleuren vloeken bij elkaar.

4 likes

Eens, ik kan me zo persoonlijk aangevallen voelen als mensen zeggen “ja het lijkt me heel stom als er veel leeftijdsverschil is” het argument is altijd dat je dan niks aan elkaar hebt.
Mijn zus is 5 jaar ouder dan ik ben en m’n broer 10 jaar ouder en zij zijn echt mijn beste vrienden. Kan alles met ze delen en we hebben zoveel aan elkaar.
En toen ik klein was nam m’n broer me mee naar de bios, ideaal!

23 likes

Snap dat het vervelend over komt omdat ze het vertellen alsof ze het voor het kiezen hebben, maar ik vind het niet vreemd dat je een voorkeur hebt qua leeftijdsverschil tussen je kinderen. Of dat dan ook daadwerkelijk zo uitpakt is natuurlijk een tweede.

En daarnaast: het feit dat je kinderen weinig in leeftijd schelen wil natuurlijk niets zeggen over de eventuele band die ze al dan niet met elkaar hebben.

Voor mij zou een klein leeftijdsverschil vooral een praktisch voordeel hebben: snel uit de luierfase zijn. Maar goed of dat gaat lukken weet niemand

2 likes

Zo leuk en lief :slight_smile:

1 like

Met mijn oudste broer scheelde ik 15 jaar, mijn jongste broer scheel ik 8 jaar.
Het zijn eigenlijk mijn halfbroers maar ik beschouw ze altijd als mijn broers. Toen mijn oudste broer nog leefde ging hij met mij mee uit zijn nachtdienst naar een kinderfilm en mijn eerste wijntje toen ik 16 was dronk ik met hem op het terras. Mijn jongste broer houdt veel van gamen. Ik ook dus die hobby hebben we samen. Uren achter de playstation of de nintendo’s hehe.

Ik vond het leeftijdsverschil juist wel fijn. Denk dat dat voor mij beter gewerkt heeft dan dat ik een twee jaar ouder zusje/broertje zou hebben.

11 likes