Ik weet niet of iemand haar kent (ik ken haar niet) maar wat is dat met die oranje tinten…
Zag haar reageren op Lotte haar foto
Ik weet niet of iemand haar kent (ik ken haar niet) maar wat is dat met die oranje tinten…
Zag haar reageren op Lotte haar foto
Doet gewoon pijn aan mijn ogen ook. Alsof alle kleuren vloeken bij elkaar.
Eens, ik kan me zo persoonlijk aangevallen voelen als mensen zeggen “ja het lijkt me heel stom als er veel leeftijdsverschil is” het argument is altijd dat je dan niks aan elkaar hebt.
Mijn zus is 5 jaar ouder dan ik ben en m’n broer 10 jaar ouder en zij zijn echt mijn beste vrienden. Kan alles met ze delen en we hebben zoveel aan elkaar.
En toen ik klein was nam m’n broer me mee naar de bios, ideaal!
Snap dat het vervelend over komt omdat ze het vertellen alsof ze het voor het kiezen hebben, maar ik vind het niet vreemd dat je een voorkeur hebt qua leeftijdsverschil tussen je kinderen. Of dat dan ook daadwerkelijk zo uitpakt is natuurlijk een tweede.
En daarnaast: het feit dat je kinderen weinig in leeftijd schelen wil natuurlijk niets zeggen over de eventuele band die ze al dan niet met elkaar hebben.
Voor mij zou een klein leeftijdsverschil vooral een praktisch voordeel hebben: snel uit de luierfase zijn. Maar goed of dat gaat lukken weet niemand
Zo leuk en lief
Met mijn oudste broer scheelde ik 15 jaar, mijn jongste broer scheel ik 8 jaar.
Het zijn eigenlijk mijn halfbroers maar ik beschouw ze altijd als mijn broers. Toen mijn oudste broer nog leefde ging hij met mij mee uit zijn nachtdienst naar een kinderfilm en mijn eerste wijntje toen ik 16 was dronk ik met hem op het terras. Mijn jongste broer houdt veel van gamen. Ik ook dus die hobby hebben we samen. Uren achter de playstation of de nintendo’s hehe.
Ik vond het leeftijdsverschil juist wel fijn. Denk dat dat voor mij beter gewerkt heeft dan dat ik een twee jaar ouder zusje/broertje zou hebben.
Ik vond/vind het ook heerlijk, wat meer verschil. Vond de twee kleinsten dichter op elkaar (2,5 jaar) echt een stuk zwaarder! En ze hebben allemaal een fijne band tot nu toe.
Ik scheel ook 6 jaar met mijn zussie en mijn broer 9 jaar met haar en ik vind het juist zo leuk dat wij alles zo bewust met haar hebben meegemaakt! Ik weet echt nog dat ze geboren werd. En nu is het ook gewoon mijn vriendin.
Maargoed, als ik eerlijk ben verbaast het mij ook weer niets dat Manon en Dwayne zulke uitspraken doen.
Ik kijk de insta tv van Monica, over dat ze op Ibiza was op oud en nieuw te vieren maar ik heb geen idee wie die mensen zijn? Op Kaj en Jessie na dan. Wat is de dynamiek? Vrienden van Kaj ofzo?
Ik dacht ook vrienden van Kaj ja! Leek me wel een gezellige groep/vakantie. Vond Jessie en Kaj alleen wel redelijk klef overkomen hahah maar dat lag misschien alleen aan de foto’s die ik voorbij zag komen.
Veenlijkenfilter
En ze zat in Spangas niet te vergeten
Hahahaha, wat is dit? Oempaloempa meets mislukte selftan (of misschien daarom juist, ziet niemand als de selftan is mislukt)
Mascha is zwanger!
Hahaha oh, had geen idee dat ze nog onder “beauty” viel met haar vele wisselende video’s. Excuus hoor
Als er iemand beuty pur sang is. Ze was de EERSTE HOOR
Precies. Mijn zus en ik schelen 2,5 jaar, en wij krijgen al commentaar dat er ‘zoveel leeftijdverschil’ tussen zit. Terwijl dat valt best mee? En bij mijn ouders wilde het ook niet, heb dan ook relatief oude ouders.
Heb je nou eenmaal niet in de hand.
Een baby is nou eenmaal niet zo maakbaar als dat men vaak denkt.
Heb in het verleden ook vaak gedate met jongens/mannen die dan begonnen over ‘een kind nemen’. En dan raar zaten te kijken als ik dan commentaar gaf dat je geen kind neemt, die krijg je.
Het is geen huisdier of product dat je even neemt in de winkel.
Ik hoop dat ze me vergeeft