Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

image

5 likes

Ik vond/vind het ook heerlijk, wat meer verschil. Vond de twee kleinsten dichter op elkaar (2,5 jaar) echt een stuk zwaarder! En ze hebben allemaal een fijne band tot nu toe.

Ik scheel ook 6 jaar met mijn zussie en mijn broer 9 jaar met haar en ik vind het juist zo leuk dat wij alles zo bewust met haar hebben meegemaakt! Ik weet echt nog dat ze geboren werd. En nu is het ook gewoon mijn vriendin.

Maargoed, als ik eerlijk ben verbaast het mij ook weer niets dat Manon en Dwayne zulke uitspraken doen.

1 like

Ik kijk de insta tv van Monica, over dat ze op Ibiza was op oud en nieuw te vieren maar ik heb geen idee wie die mensen zijn? Op Kaj en Jessie na dan. Wat is de dynamiek? Vrienden van Kaj ofzo?

Ik dacht ook vrienden van Kaj ja! Leek me wel een gezellige groep/vakantie. Vond Jessie en Kaj alleen wel redelijk klef overkomen hahah maar dat lag misschien alleen aan de foto’s die ik voorbij zag komen.

Veenlijkenfilter

3 likes

En ze zat in Spangas niet te vergeten

12 likes

Hahahaha, wat is dit? Oempaloempa meets mislukte selftan (of misschien daarom juist, ziet niemand als de selftan is mislukt)

Mascha is zwanger!

1 like
1 like

Hahaha oh, had geen idee dat ze nog onder ā€œbeautyā€ viel met haar vele wisselende video’s. Excuus hoor

2 likes

Als er iemand beuty pur sang is. Ze was de EERSTE HOOR

13 likes

Precies. Mijn zus en ik schelen 2,5 jaar, en wij krijgen al commentaar dat er ā€˜zoveel leeftijdverschil’ tussen zit. Terwijl dat valt best mee? En bij mijn ouders wilde het ook niet, heb dan ook relatief oude ouders.
Heb je nou eenmaal niet in de hand.
Een baby is nou eenmaal niet zo maakbaar als dat men vaak denkt.
Heb in het verleden ook vaak gedate met jongens/mannen die dan begonnen over ā€˜een kind nemen’. En dan raar zaten te kijken als ik dan commentaar gaf dat je geen kind neemt, die krijg je.
Het is geen huisdier of product dat je even neemt in de winkel.

1 like

Ik hoop dat ze me vergeeft

Oooooh wat leuk!!

Ja ik vind 2,5 jaar ook best normaal. Volgens mij komt dat juist vaak voor.
Snap ook niet waarom mensen denken het recht te hebben om zich met de kinderwens van een ander te bemoeien. Bemoei je lekker met je eigen kut.

3 likes

Hieronder een spoiler over de Kluis

> Ugh deze aflevering van de Kluis was echt irritant. Najib had echt geen ene reet aan Iris en Famke

3 likes

#spoiler :joy:

Omg wat kut van mezelf ik heb gepoogd hem in een spoiler te zettenšŸ˜‚

1 like

Ohja dat vond ik zo rot , dat iedereen er automatisch vanuit ging dat m’n broer mijn halfbroer was. Vond dat zo’n stomme gedachte van mensen.
Die vraag krijg ik trouwens al sinds ik volwassen ben niet meer!!