Ik was weer met de pil begonnen na mijn bevalling. Maar de omzwaai op zoveel vlakken is echt bizar. 6 maanden na mijn bevalling begonnen met de pil. En nu na 4 maanden geprobeerd te hebben toch weer besloten te stoppen omdat de dingen die ik ervaar echt heftig zijn. Zo heb ik ineens elke week zeker 3-4 doorbraakbloedingen. Mijn energielevel is ineens extreem laag. Ik ben onaardig en fel tegen re mensen om me heen en vaak chagerijnig. Het lontje naar mijn kindje toe is echt zichtbaar minder. Maar het allergekste is nog dat ik weer paniekaanvallen heb. Dit had ik tot 3 jaar geleden ook. Toen kwam ik bij een psycholoog, stopte toevallig ook met de pil. Maar heb altijd gedacht dat door therapie t weg was. Tot ik weer begon en ineens dezelfde paniek ervaar. En nu denk ik kwam het niet gewoon al die tijd dan door hormonen???
Anyway, stoppen is voor nu alles wat ik wil maar een tweede kindje absoluut niet. Heeft iemand tips, goeie ervaringen? Een spiraal durf ik eigenlijk niet, een implanon ook niet. Ik overweeg een nuvaring, condooms of de minipil. Help me out please!