Dankjewel voor je reactie!
Ben wel 100% zeker dat ik niet zwanger ben omdat ik bepaalde medicatie neem waarbij dat absoluut niet mag, moet om de paar maanden bloed laten nemen om zeker te zijn en toevallig was dat gisteren.
Dankjewel voor je reactie!
Ben wel 100% zeker dat ik niet zwanger ben omdat ik bepaalde medicatie neem waarbij dat absoluut niet mag, moet om de paar maanden bloed laten nemen om zeker te zijn en toevallig was dat gisteren.
Even een vraagje aan de mensen die de pil doorslikken. Na hoeveel strips hebben jullie last van spotting/een doorbraakbloeding? Ik merk dat ik hem max 2,5/3 strips kan doorslikken en daarna krijg ik last van bruin afscheiding tot ik de stopweek inlas. Vind dat echt heel kort en mega irritant eigenlijk, haha. Kan op internet niet echt vinden wat “normaal” is en vraag me toch wel af hoe dat bij anderen zit?
Max 2
max 5
Heb nog nooit een doorbraakbloeding gehad, maar na 3 a 4 strips doe ik altijd een stopweek.
Ik kan meestal ook niet langer dan 2 of 3 strips doorslikken.
Vrienden! Ik moest in januari mn prikpil halen maar dat heb ik niet gedaan, maar ik ben nu nog niet ongesteld. Heb de prikpil maar 1 keer gehad in oktober. Bij meer vrouwen dat het zolang duurde voor je eigen cyclus weer opgang kwam?
Dit komt wel vaker voor, je kan er niets aan doen, het middel veroorzaakt langdurige ovulatieremming en bij de een duurt die remming langer dan bij de ander. Als je bijv ook nog overgewicht hebt duurt het vaak ook nog langer.
Thanks! Heb wel een beetje overgewicht dus dat zal het vast zijn! Hoop dat het snel doorzet heb al een paar zwangerschapstesten gedaan haha.
Ja je moet wel gewoon anticonceptie gebruiken he! Eerst komt de eerste ovulatie en dan pas na twee weken de eerste menstruatie.
Jaaa gebruik condooms! Maar toch bang dat het fout is gegaan zeker nu mn menstruatie op zich laat wachten