Ik vind je vraag nogal lastig, je vraagt een auto waar in de toekomst een kinderwagen in past, maar je hebt nog geen kinderwagen (misschien krijg je geen kind in de looptijd van de lease, misschien krijg je een tweeling, misschien krijg je een gigantische Deense kinderwagen-tank van een familielid, misschien kopen jullie de supercompactste kinderwagen die bestaat, misschien blijken jullie fervent babydragers, misschien hebben jullie een speciale wagen nodig omdat je graag door de duinen wil hardlopen met baby etc etc etc), en je vraagt wat een fijne auto is, maar zonder details over wat de auto moet doen (ik vind mijn bmw een superfijne auto, maar misschien woon jij op het platteland en trek je regelmatig een paardentrailer, of misschien woon je in hartje stad en wil je vooral een heel klein inparkeerbaar bakkie of misschien rijd je 3000km/week op de snelweg en heb je vooral een zuinige stille auto nodig etc etc etc).
Als je twijfelt tussen een Ignis of een Clio zou ik in die beide eens gaan rijden, ik heb in beide nooit gezeten.