Is dit om je telefoon draadloos te laten verbinden met Car Play?
Ja! Ik heb een mooie nieuwe auto en toch moet je je telefoon met een kabeltje verbinden, zo dom.
Ja, same! Zit nu dus steeds met zo’n kabeltje te kloten dus thanks voor deze onbedoelde tip ![]()
aah geeft niet! Toch bedankt!
Nouuu wtf snap er niks van
Was net even het kenteken aan het opzoeken van mn oude auto die ik total loss heb geregen (zoals jullie weten RIP!!). Zie ik dus dat die nog op kenteken staat en in september een nieuwe particuliere eigenaar heeft gekregen? Terwijl die toen gekocht is door een opkoper? Dat vind ik zo vreemd
Heb het even aan chat gevraagd en blijkbaar kan en mag het allemaal maar verdomme dan wil ik mister grey terug
Wat hebben jullie standaard in de auto liggen? En dan bedoel ik niet ehbo, gevarendriehoek e.d., maar meer persoonlijke spullen.
Ik heb een nieuwe auto en heb ineens zin om allemaal handige dingen in de auto te bewaren (die ik nu niet mis, maar toch graag wil). Dus zoals tampons, deo, paracetamol, zonnebril, kauwgom, fles water, etc. Wat ligt er bij jullie in de auto en hoe bewaar je het netjes?
Ik heb idd paracetamol en zonnebril standaard in de auto. Ik wil eigenlijk ook een 1,5 literfles water in de auto bewaren voor als ik een keer ergens strand en het is heet, maar dat heb ik eigenlijk nog niet. Verder heb ik pen en papier en ducttape in de auto
en ik zou ook een beetje cash in de auto willen bewaren (20 euro ofzo) voor noodgevallen.
Verder had ik deze fantasie ook maar zoveel is eigenlijk niet perse handig om in de auto te bewaren volgens mij ![]()
Ohja en ik bewaar het niet perse netjes. Gewoon in het dashboardkastje/zonnebril waar ik er bij kan. Maar ik heb ook geen nette auto maar een oude fiat panda.
Wat jij noemt, verder nog o.a. kauwgom, kabel om telefoon op te laden, reservezonnebril, zakje tissues
Verder nog een pak natte doekjes (ook handig als je getankt hebt voor je handen) een boxje om met Bluetooth te verbinden voor als er niks op de radio is, drinken in de deur en een knuffeltje achter de ruit
- paar slippers of platte schoenen, sokken
- proteïnerepen, dropjes, snoepjes
- een wegwerpponcho
- toiletpapier
- boodschappentassenverzameling
- een deken (dit heeft mijn moeder in de auto en is heel handig als je breekbare spullen moet vervoeren. Of als je onverwachts moet picknicken)
- een extra telefoonoplader inclusief stekker
- ducttape inderdaad! Bij rijles heb ik een keer de bumper eraf gereden tegen een hoge stoep (traumatisch) en toen heeft mijn instuctrice hem er weer aan geplakt met ducttape hahaha
- klein toilettasje met deo, lenzenvloeistof (indien nodig), pincet, nagelsetje, alcoholspul voor je handen, mini zonnebrand, andere spullen die je vaak gebruikt
Zonnebril, usb-kabels, water, smint, wat van die haverrepen die eeuwig houdbaar zijn, en een toilettasje met paracetamol en ibu, tampons, deo, tandpasta en tandenborstel, haarborstel, elastiekjes. Wc papier, vochtig wc-papier/babydoekjes en van die vochtige schoonmaakdoekjes. Een deken (zoals hierboven genoemd, maar ook fijn als je passagiers hebt en een keer 's avonds laat rijdt, kunnen die zich daar lekker in wikkelen. En heb zo’n klein vuilnisbakje dat in de bekerhouder past, verrassend handig!
Oh ja, en altijd boodschappentassen, en een paraplu (geloof zelfs twee momenteel
) in de kofferbak.
Hier precies hetzelfde, balen is dat hè!
Vanaf nu ga je vast alle kentekens checken van dezelfde auto’s die langsrijden.
Onze auto was een speciale editie en total lose door inbraak. Opgekocht door handelaar en weer verkocht, zagen hem laatst voorbij komen op een autoblog waar iemand zijn nieuwe auto (= onze oude) pronkte. Grrrrr
Dettol doekjes blijven super lang vochtig in de auto.
Noodhamer, sjorband, ducttape, ruitenontdooier, koekjes voor de hond van mijn schoonvader, deken, tampons verdwaald door de auto. Wel veel rommel en juist niks persoonlijks verder haha.
Een tip: een tekentang, als je vaker de natuur ingaat
Thanks voor alle ideeën!
In aansluiting op bovenstaande: hoe/waar bewaren jullie deze spullen in de auto op een handige manier? Hebben jullie dit in een krat in de kofferbak liggen? Ik ga binnenkort ook even een pakketje samenstellen!
Een toilettasje in het dashbordkastje!