Ja, ik las inderdaad ook al dat temperatuur best veel doet met de actieradius van de auto. Ik wil hem eigenlijk vooral voor woon- werkverkeer gebruiken en ik rijd 150 km per dag, maar ik kan dus gratis laden op m’n werk. Ik ga daardoor echt mega vooruit (betaal nu zo’n 600 euro aan benzine per maand), dus daar zit voor mij een groot voordeel. Voor de lange afstanden pak ik lekker de auto van m’n vriend. Laad jij ook weleens op langs de weg via dat Fastned? Is dat duur?
@anon41596379 Ik ben echt super blij met mijn Fiat 500 cabrio. Elke keer als ik naar de auto loop word ik er vrolijk van, tot nu toe is het een hele betrouwbare auto gebleken (heb in een jaar 30.000 km gereden en bij de apk kwam er niets naar voren al deed ik tegelijkertijd ook een grote beurt waar ze dingen gerepareerd hebben. Hij is redelijk klein, dus in de stad kan ik makkelijk parkeren en omdat ie niet zo zwaar is betaal ik maar 80 euro belasting per kwartaal. Oh en ook niet onbelangrijk, het is best een zuinige auto.
De reden dat ik nu voor iets anders aan het kijken ben is omdat het echt een stadsautootje is naar mijn mening. Af en toe snelweg trekt ie natuurlijk prima, maar nu ik meer dan 100 km per dag snelweg rijd ben ik wel op zoek naar iets stevigers en groters. Vanaf 120 km gaat ie ook wel echt trillen op de snelweg, dus dat voelt ook niet chill en hobbels en bobbels voel je ook wel haha. Als ik niet zoveel woon- werkverkeer zou rijden dan had ik 'm nog veel langer gehouden, ben er namelijk verder tevreden over en zeker als je vooral in dorpjes en centrum rijdt is ie echt prima en vooral heel mooi (al is dat natuurlijk subjectief).