Het Beautytopic #3

Misschien helpt proteïne/eiwit? Ligt een beetje aan je haar of dat juist goed voor je werkt of juist helemaal niet, maar als mijn haar droog, slierterig, futloos is knapt het er vanop. Je kunt het gemakkelijk proberen door rijst te koken met veel water (dus niet droog laten koken), dat afgieten in een bakje en evt te mengen met een haarmasker en 20 min in je haar laten zitten.

Mocht dat nou heel goed werken, dan zou ik op zoek gaan naar producten met proteïne. Kun je herkennen aan silk protein, wheat protein, soy protein, keratine, etc. Mocht het nou helemaaal niet voor je werken dan kan het ook dat je haar juist niet van proteïne houd en daardoor juist breekbaar wordt. Dan dus juist producten zonder nemen.

3 likes

Had een sample van deze crème net opgedaan, vind ‘m echt heel chill! Aanrader. Ruikt lekker, trekt snel in. Geen glimhoofd.

7 likes

Yess

1 like

Heeft iemand tips voor een fijne hypoallergene mascara? Bij voorkeur waterproof, want heb het idee dat daardoor de krul van m’n wimperkruller beter blijft zitten dan met een niet-waterproof versie.

3 likes

Ik gebruik de Etos ‘care for me gently’ waterproof al jaren naar volle tevredenheid. Eigenlijk de enige mascara waar mijn ogen niet van tranen, daar kunnen voor mij de duurdere hypoallergene mascara’s niet tegenop.

Brokkelt niet, blijft als een huis zitten en houdt een mooie vorm in mijn wimpers.

3 likes

Iemand deze al gespot bij de primark?

1 like

Niet bij de primark in zwolle

Ja die lag hier in Antwerpen! Verdorie wist niet dat 't een dupe was haha.

1 like

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Ja geen idee, er staat bij “looks like” dus was benieuwd of iemand ‘m al had gezien en geprobeerd haha!

1 like

Ik was net in Hilversum en daar hadden ze hem niet

Ik heb echt van de één op de andere dag een rimpel complex jonge :eek:
Ik ben net verwoed door mijn foto’s gaan scrollen wanneer die krengen opeens zijn komen opzetten.

Welke huidverzorging gebruiken jullie om verdere schade de beperken? :cry:

1 like

Spf! Elke dag

8 likes

Botox

13 likes

Retinol!

9 likes

or D: all of the above

8 likes

Ja en nog een beetje vitamine C hier en daar

6 likes

Thanks allemaal! Op de Botox na ga ik ermee aan de slag

3 likes

Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik op m’n kin last van kleine puistjes en rode vlekjes. Normaal had ik daar nooit last van dus heb geen idee wat ik ervoor moet gebruiken. Iets met BHA? En welke zijn dan fijn? Had net een fijne huidroutine maar kan nu weer opnieuw beginnen haha

3 likes

Ik ben op zoek naar een hyaluron serum en heb me via sproetonline, verschillende instagrammers en ingrediëntenlijsten proberen te verdiepen. Nu heb ik er 3 waar ik tussen twijfel. De Hema Ultra Hydrate Skin Booster, The Ordinary Marine Hyaluronics en de Vichy Mineral 89 Booster. Is er iemand die er nog meer verstand van heeft die mij van deze 3 de beste kan adviseren?

2 likes