Ik heb er een van Tweezerman, die is prima, maar ik weet niet of ‘ie nou zó veel beter is dan Etos huismerk bijvoorbeeld.
Ja ik gebruik het alleen in de punten! Bij mij wordt het niet vet, ik gebruik ook echt 10/15 pompjes per avond haha. Zou het echt zeeeeeker aanraden!!
@Whoopdidoo ik heb die van Mac en vind die echt veel fijner dan zo’n goedkope van Etos of Hema ofzo. Deze is veel steviger, hoef minder hard te knijpen voor een goede krul. Heb niet het idee dat de krul langer of beter blijft zitten, maar denk wel dat een kwalitatief betere kruller, beter is voor je wimpers op lange termijn.
Ik veeg het borsteltje eerst goed af dat er echt nog maar een klein beetje op zit en dan een klein stipje op m’n wang en meteen met een kwast uitwerken, soms nog even met een beautyblender erover. Maar less is echt more bij mij want hij is echt zo gepigmenteerd.
Oh he jammer! Ik doe inderdaad een heel klein stipje op m’n wang en dan blend ik het direct uit met een vochtig sponsje (van RT, maar anything will do). En belangrijk: ik poeder m’n wangen niet af. Want anders mengt de blush met de poeder en dat gaat meestal niet.
Hoewel ik nog steeds de corrector van Bobbi Brown wil proberen (tot twee keer toe voor een dichte douglas en druk) vraag ik mij af of iemand hier ervaring heeft met een behandeling tegen donkere kringen (laser, micro needling…andere mogelijkheden)?
Ik heb gister het Glam-palette van Natasha Denona gekregen en hij valt me zo tegen… Ik had gezien de prijs goed gepigmenteerde oogschaduws verwacht maar ik heb Morphe palettes die het beter doen.
Shiseido of Shu Uemura
Ik heb traangootfillers gehad en ik wou dat ik het geld had om het weer te doen. Maakte echt een enorm verschil en ik mis het
Voor wallen of donkere kringen?
Donkere kringen!
Ik ben stiekem ook heel nieuwsgierig naar traangootfillers voor mijn wallen.
Oh daar had ik nog nooit van gehoord bij donkere kringen, ik ga mij even inlezen
Heb even mijn voor- en nafoto erbij gezocht
Heeft iemand een aanrader voor een fijne dagcreme? Ik heb een normale tot gemengde huid, max €30 wil ik uitgeven. Ik lees vaak over Kiehls ultra facial cream. İs die wat?
Embryolisse
Die had ik uit een Advent kalender. Prima crème maar niet heel bijzonder.
Ja die vind ik zelf heel fijn. Kan niet zo goed tegen veel crèmes ivm snel allergie. Deze is fijn.
Ik vind die goed, gebruik ook die van the ordinary en ole henrikson (de oranje lijn)