Het Beautytopic #3

Huh? Revitalash heeft hun formulering nooit veranderd toch? Staat ook op hun website:

Have there been any changes to the RevitaLash® Eyelash Conditioner formula?
In June of 2011, we introduced RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner to the marketplace and the formula has not changed since then.

Ik gebruik het al jaren en bij mij werkt het nog steeds even goed haha. Wat stom dat het bij jou niet meer werkt

2 likes

Ik vind die van Lash Coca!ne van Svenja Walberg heel goed. Die is bij de DM te koop en toen ik er net naar ging googelen zag ik dat ie nu ook bij Amazon verkocht wordt. De prijs is ook goed vind ik.

https://www.dm.de/svenja-walberg-wimpernserum-lashcocaine-p4260544086663.html

3 likes

Liz Earle cleanse and polish is een fijne crème gezichtsreiniger. Ik vind zelf de lavendel variant of de milk probiotic variant heel fijn omdat ik een droge huid heb. De originele ruikt naar eucalyptus.

SpaceNK is een mooie makeup/skincare winkel met luxe merken: Hourglass, Laura Mercier etc. Maar ook Rare Beauty. Alles zit bij elkaar en het ziet er heel stijlvol uit.

1 like

Ik gebruik die van Etude House (besteld via yesstyle) en afwisselend castor olie.

Het werkt als een tiet! mn wimpers zijn mooi vol en lang. Gebruik het ook op mn wenkbrauwen, en mn degene die ze voor me thread zij dat ik er even mee moest stoppen omdat ze te bushy werden haha (iig voor de vorm die ik graag wil) :star_struck:

2 likes

Heeft iemand deze al in NL gespot?

Edit: zie ze wel van labello, zal wel enigszins hetzelfde zijn toch?

1 like

Ik heb er een van Ofra die ik heel fijn vind!

2 likes

Lash Cocaine, Nanolash en Revitalash werkten bij mij allemaal top. Je moet wel even geduld hebben en het trouw aanbrengen, maar voor mij was het resultaat het echt waard. Kreeg altijd zo veel reacties van mensen die vroegen of ik nepwimpers op had.

3 likes

Dit heb je toch al eens eerder gevraagd? Nog niets gevonden dus?
Ken je de lipcreme van Colourpop, is dat mat genoeg?

1 like

Huda vind ik fijn. Ruikt ook heerlijk.

2 likes

Ik ben fan van de soft matte lip creams van NYX!

2 likes

Vond dit op de Belgische website van nivea. Het lijkt hetzelfde. https://www.nivea.be/nl-be/producten/clear-glow-lip-olie-60010510044610032.html

5 likes

Die van Maybelline en coloured raine zijn mijn lievelings.

2 likes

Niet proefsiervrij volgens mij, maar die van Max Factor is heel goed, en vaak 1+1 gratis!

Edit en wat @Daelyss zegt, Maybelline is ook heel goed, deze in ieder geval:

De anderen zonder gloss vind ik wat minder goed.

4 likes

Zou deze ook voldoende zijn voor iemand die snel last krijgt van pigmentvlekken?

2 likes

Als ze verkopen in China is een merk nooit 100% proefdiervrij dacht ik

Edit:
Het zit ietsje ingewikkelder in elkaar

1 like

Eens hoor, ik koop ze ook niet meer. Maar volgens mij mag vanaf volgend jaar niks meer verkocht worden wat niet proefdiervrij is (of vergis ik mij?)

3 likes

Ik heb de laatste tijd best weer wat last van (onderhuidse) puistjes. Wat de oorzaak is, daar ben ik nog niet helemaal achter (voeding, hormonaal, zweten in beddengoed etc), maar wat kan ik het beste gebruiken op mn huid op die puistjes? Bestaat daar een wondermiddel voor?

Nee :smiling_face_with_tear:
Je zou eens kunnen beginnen met salicylzuur?

2 likes

Ik gebruik blarenpleisters als pimple patches! Na een nacht slapen zit er dan heel veel pus in :shushing_face:

3 likes

Ik heb ook last van dikke pijnlijke onderhuidse pukkels en nu na een jaar onder behandeling te zijn geweest bij een huidtherapeut met wel wat verbetering maar niet genoeg heb ik van de huisarts nu antibiotica creme gekregen. Ze zijn minder pijnlijk en veel sneller weg